Skrevet av Emne: Q: Dress-skjorter for oss som ikke er androgyne?  (Lest 7950 ganger)

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Vet noen om hvor man kan få tak i dress-skjorter for oss som har litt mer maskulin kropps-form enn en gjennomsnittlig norsk gutt? Wink Jeg sliter med noe jeg vil anta er relativt vanlig for oss som trener - nemlig at høyde/bredde-forholdet ikke blir helt riktig når jeg leter etter dress-deler. Dette ble jeg mint på etter helgen, selv om det er noen dager siden sist trening (helt treningsfri i et par uker). Det er trangt over øvre del av ryggen, og når jeg strekker armene frem setter jeg stase på overarmen...

Alle tips tas imot med takk! Jeg er lei av å bruke skjorte med "størrelse feit" bare fordi jeg har skuldre...

Utlogget Per Ullv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Du må nok kjøpe deg større skjorter enn bukser. Det er imidlertid forskjellig passform på forskjellige merker, for eksempel så er Tiger skjorter alt for trange for meg mens Boss passer ok. Du kan jo få sydd de inn hvis det blir for ille, evt få noen til å sy helt nye skjorter.

Ting løste seg litt når jeg tok av noen kilo, ser bedre ut uten klær også da.

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Takk - skal sjekke ut Boss. Kundemøter i nettoen, i hvert fall før jeg går ned noen kilo (må finne ut hvordan jeg best skal bruke T3-en min (ja, på resept)) :p

Takk for svaret Smiley

Utlogget the_dOle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Q: Dress-skjorter for oss som ikke er androgyne?
« #3 : 01. september 2011, 12:30 »
Hva med å gå til tailor store og legge inn målene dine og designe skjorta sånn som du vil ha den? Om man ikke blir altfor ivrig med designet blir det ikke så gæærn pris heller. Testa det ut for første gang her for kort tid siden og det funka bra det!

Vet ikke om det er lov å legge ut link til dem jeg, men det er bare å google tailor store regner jeg med.
"There are few things graven in stone, except that you have to squat or you're a pussy."

Mark Rippetoe

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Q: Dress-skjorter for oss som ikke er androgyne?
« #4 : 01. september 2011, 22:01 »
Hva med å gå til tailor store og legge inn målene dine og designe skjorta sånn som du vil ha den?

Takk. Skal prøve den Smiley

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Q: Dress-skjorter for oss som ikke er androgyne?
« #5 : 01. september 2011, 22:09 »
Vet noen om hvor man kan få tak i dress-skjorter for oss som har litt mer maskulin kropps-form enn en gjennomsnittlig norsk gutt? Wink Jeg sliter med noe jeg vil anta er relativt vanlig for oss som trener - nemlig at høyde/bredde-forholdet ikke blir helt riktig når jeg leter etter dress-deler. Dette ble jeg mint på etter helgen, selv om det er noen dager siden sist trening (helt treningsfri i et par uker). Det er trangt over øvre del av ryggen, og når jeg strekker armene frem setter jeg stase på overarmen...

Alle tips tas imot med takk! Jeg er lei av å bruke skjorte med "størrelse feit" bare fordi jeg har skuldre...

Hvor høy/tung er du?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Q: Dress-skjorter for oss som ikke er androgyne?
« #6 : 01. september 2011, 22:12 »
170cm, ca100kg, 15-20%. Problemområdene er rundt hals, overarmer og skuldre...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!