Skrevet av Emne: Tribex Testosterone BOOOSTER  (Lest 19785 ganger)

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Tribex Testosterone BOOOSTER
« : 17. august 2009, 19:59 »
Jeg ser mange etterlyser tribex og snakker om å dra ti sverige hvor det selges osv..det er jo bare å bestille fra ebay.no?det som kommer opp der er ting som kan sendes til norge,masse å velge å vrake iblandt der..kjøpte meg en boks til 290kr totalt med frakt og alt jeg,imotsettning til 500 kr pågymgrosisten.se pluss frakt,og det er selvsagt helt utsolgt

http://global.ebay.com/search?Query=tribex&SortBy=1&PageNumber=1&cc=NO

Stimulate The Body To Increase Its Own Testosterone Levels!
Tribex contains, without a doubt, the highest quality, most potent, legal, Testosterone-boosting compounds available, period! The goal is to stimulate the body to increase its own Testosterone levels all the way up to what's considered high normal (+1000 ng/dl). And not only that, but do it in a way that's not inhibitory, like steroids are. The secret to the success of Tribex is found in its super potent, one-of-a-kind extract of genuine, Bulgarian Tribulus terrestris and eurycoma longfolia.
 biggrin biggrin


Utlogget Lastinline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 440
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 440

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #1 : 17. august 2009, 20:46 »
hvor gammel er du?
Gutt 21 år
Mark: 240kg
Knebøy: 220kg
Benk: 160kgX5 100kgX25

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #2 : 17. august 2009, 21:07 »
hvor gammel er du?

27

så ja, teston min er på vei nedover hvis det var det du tenkte på

så jeg er vell i riktig gruppe for dette produktet

gleder meg til å se om det blir noen god virkning av dette

NOEN her inne som har noen erfaringer fra dette?

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #3 : 17. august 2009, 21:18 »
At dette stoffet ikke selges i Norge må være et tegn på at dette fungerer,for sånt vil vi ikke ha i Norge Smiley

Utlogget hubba3

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #4 : 20. august 2009, 18:48 »
Jeg ser mange etterlyser tribex og snakker om å dra ti sverige hvor det selges osv..det er jo bare å bestille fra ebay.no?det som kommer opp der er ting som kan sendes til norge,masse å velge å vrake iblandt der..kjøpte meg en boks til 290kr totalt med frakt og alt jeg,imotsettning til 500 kr pågymgrosisten.se pluss frakt,og det er selvsagt helt utsolgt

http://global.ebay.com/search?Query=tribex&SortBy=1&PageNumber=1&cc=NO

Stimulate The Body To Increase Its Own Testosterone Levels!
Tribex contains, without a doubt, the highest quality, most potent, legal, Testosterone-boosting compounds available, period! The goal is to stimulate the body to increase its own Testosterone levels all the way up to what's considered high normal (+1000 ng/dl). And not only that, but do it in a way that's not inhibitory, like steroids are. The secret to the success of Tribex is found in its super potent, one-of-a-kind extract of genuine, Bulgarian Tribulus terrestris and eurycoma longfolia.
 biggrin biggrin



Pakken blir sendt ifra USA?
Må nok dessverre skuffe deg, blir pakken åpnet av tollerne er sjangsen stor for at den blir tatt ifra deg.
Det er ikke lov å bestille kosttilskudd utenfor EØS.
Et tips er å bestille ifra England. De har ofte gratis eller ganske billig porto. Bruker ofte discount-supplements.co.uk (gratis frakt for lette varer), affordablesupplements.co.uk (må betale frakt, men greie priser på varene) og worldwideshoppingmall.co.uk (billig frakt, godt utvalg).

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #5 : 20. august 2009, 19:50 »
Pakken blir sendt ifra USA?
Må nok dessverre skuffe deg, blir pakken åpnet av tollerne er sjangsen stor for at den blir tatt ifra deg.
Det er ikke lov å bestille kosttilskudd utenfor EØS.
Et tips er å bestille ifra England. De har ofte gratis eller ganske billig porto. Bruker ofte discount-supplements.co.uk (gratis frakt for lette varer), affordablesupplements.co.uk (må betale frakt, men greie priser på varene) og worldwideshoppingmall.co.uk (billig frakt, godt utvalg).

Rart det kommer opp der hvis det ikke er lov,el artikler får man jo feks ikke kjøpt på amazon osv..fordi det ikke er lov


takk for tipset

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #6 : 21. august 2009, 18:31 »
Tribulus hjelper gammle gubber med libido'en, og den øker ikke testosteron produksjonen din... bortkasta penger spør du meg... Skjønner ikke hvorfor folk bruker penger på tribulus og andre naturlige "vidunder midler" og "snake oils".. Hvis du er så opptatt av å ta snarveier, hvorfor ikke bare gå rett på the real deal?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #7 : 21. august 2009, 18:40 »
"Testosterone Boosters" er bare ræl, legg heller pengene dine i et tilskudd som ZMA, som faktisk har _DOKUMENTERT_ effekt.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #8 : 21. august 2009, 19:16 »
Men zma er vel heller ikke noe testo booster. Det er vel bare sink som kan normalisere  testosteron nivået hvis man har lavt fra før av.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #9 : 21. august 2009, 19:25 »
At dette stoffet ikke selges i Norge må være et tegn på at dette fungerer,for sånt vil vi ikke ha i Norge Smiley

Nå er du ute på bærtur. Det er slettes ikke slik det er. Tribulus er bevist å ha null effekt. Punktum.

Sjekk først.

http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6T8D-4GHSGMF-3&_user=10&_coverDate=10%2F03%2F2005&_rdoc=1&_fmt=&_orig=search&_sort=d&view=c&_acct=C000050221&_version=1&_urlVersion=0&_userid=10&md5=f347d82a3ede5f6b0bbc3bfdce43f52e

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #10 : 22. august 2009, 08:20 »
Skjønner ikke hvorfor folk bruker penger på tribulus og andre naturlige "vidunder midler" og "snake oils".. Hvis du er så opptatt av å ta snarveier, hvorfor ikke bare gå rett på the real deal?

Det er vell første step på veien...


Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #11 : 22. august 2009, 10:12 »
jeg merket litt ekstra aggresjon og kanskje bittelit ekstra på treningene men det var minimalt. aggresjonen og jernet i buksa merka jeg det på da... trenger ikke noe ekstra hjeløp på noen av omrpedene egentlig
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #12 : 22. august 2009, 17:30 »
jeg merket litt ekstra aggresjon og kanskje bittelit ekstra på treningene men det var minimalt. aggresjonen og jernet i buksa merka jeg det på da... trenger ikke noe ekstra hjeløp på noen av omrpedene egentlig

på kun tribex?isåfall er det jo fantastisk..det er jo klare økt testo evidence...

ja du skriver jo at du ikke kjører doping..

kritikere dra til h..nå skal det feires med tribex Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #13 : 22. august 2009, 17:59 »
Men zma er vel heller ikke noe testo booster. Det er vel bare sink som kan normalisere  testosteron nivået hvis man har lavt fra før av.
Som trådstarter skrev, er han 27 år gammel og føler at testosteronnivåene er på vei nedover.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #14 : 23. august 2009, 02:21 »
Men sink kan jo kun normalisere et lavt testosteron nivå (etter hva jeg har lest)  Og hvis testo nivået i kroppen naturlig går nedover så hjelper det vel ikke så mye. Da må kan innta kunstig testosteron. Med mindre man får i seg lite sink fra kosten da.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!