Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 38537 ganger)

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: mulla krekar
« #60 : 25. november 2009, 23:32 »
Det var ikke rasistisk ment, men jeg ville bare legge frem at media ofte ikke forteller hele sannheten når de kommer med slike dumme artikler. Forøverig så ser jeg på adopterte og personer med en utenlandsk mor eller far som "norske".

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: mulla krekar
« #61 : 25. november 2009, 23:47 »
Jeg ser ikke noe rasisme i det innlegget der. Ser statistikk jeg.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #62 : 26. november 2009, 00:08 »
Jeg ser ikke noe rasisme i det innlegget der. Ser statistikk jeg.
Det er ikke bare statistikk. Det er et innlegg i en nettdiskusjon slik jeg forstår det. Han som har skrevet konkluderer med flertallet vil ha "en eller annen minoritetsbakgrunn" om 20-30 år. Det er en teori.

Han regner inn adopterte og barn av blandingsekteskap. Det holder altså at en av foreldrene har foreldre som kommer fra et annet land. Da er det ikke lenger kulturbakgrunn, men arvemateriale det handler om. Gjerne bare litt. Det er rasisme.
Die trying

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #63 : 26. november 2009, 00:45 »
En hund som vokser opp i en stall, blir ikke en hest.
Jeg ser forskjell på en afrikaner, en kineser, en iraker og en nordmann. Alle som er politisk korrekte og nekter for alle problemene med innvandring. Kommer med rasisme med engang. Jens er snill, jens er godtroende, jens sender Norge til helvete. Bare vent noen år til, og vi ser alle problemene som resten av europa har sett. Gleder meg. Problemet med politikere i dag, er at alt er "perfekt" før det brenner.

Eneste som er positivt, er at jo før politikerne klarer å lage et skikkelig kaos, jo raskere slutter integreringen. Det er ingen som drar til kalde norge hvis de ikke får penga opp i ræva. Dumt at halvorsen mista jobben, ellers kunne hun mista mer penger slik at hun hadde framskynda alt. Jo fortere vi blir blakke, jo bedre er det.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: mulla krekar
« #64 : 26. november 2009, 01:24 »
En hund som vokser opp i en stall, blir ikke en hest.
Jeg ser forskjell på en afrikaner, en kineser, en iraker og en nordmann. Alle som er politisk korrekte og nekter for alle problemene med innvandring. Kommer med rasisme med engang. Jens er snill, jens er godtroende, jens sender Norge til helvete. Bare vent noen år til, og vi ser alle problemene som resten av europa har sett. Gleder meg. Problemet med politikere i dag, er at alt er "perfekt" før det brenner.

Eneste som er positivt, er at jo før politikerne klarer å lage et skikkelig kaos, jo raskere slutter integreringen. Det er ingen som drar til kalde norge hvis de ikke får penga opp i ræva. Dumt at halvorsen mista jobben, ellers kunne hun mista mer penger slik at hun hadde framskynda alt. Jo fortere vi blir blakke, jo bedre er det.
hahaha, gj !
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: mulla krekar
« #65 : 26. november 2009, 06:04 »
det er interesant å se at så mange her inne  er livredde for innvandring
vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
vi må ikke glemme at vi nordmenn er flinke til å benytte av oss muligheter som er i andre land som feks bedre klima,billigere priser osv osv
hvis vi skal benytte oss av godene rundt omkring i verden,så må vi kunne forvente oss at andre gjør det samme Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: mulla krekar
« #66 : 26. november 2009, 06:08 »
det er interesant å se at så mange her inne  er livredde for innvandring
vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
vi må ikke glemme at vi nordmenn er flinke til å benytte av oss muligheter som er i andre land som feks bedre klima,billigere priser osv osv
hvis vi skal benytte oss av godene rundt omkring i verden,så må vi kunne forvente oss at andre gjør det samme Wink

Enig i det. Men vi kan godt bytte bosted ett år, så får vi se hvor positiv du er til primært ikke-vestlig innvandring etter det. Personlig synes jeg vi heller skal prioritere å hjelpe våre egne narkomane, trygdede, gamle og døende fremfor å sy puter under armene på innvandrere. Kommer du til Norge for å jobbe og bidra, flott.
Nå ligger imidlertid ikke all skylden på innvandrerne selv, men den naive politikken Norge fører.
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: mulla krekar
« #67 : 26. november 2009, 06:20 »
Enig i det. Men vi kan godt bytte bosted ett år, så får vi se hvor positiv du er til primært ikke-vestlig innvandring etter det. Personlig synes jeg vi heller skal prioritere å hjelpe våre egne narkomane, trygdede, gamle og døende fremfor å sy puter under armene på innvandrere. Kommer du til Norge for å jobbe og bidra, flott.
Nå ligger imidlertid ikke all skylden på innvandrerne selv, men den naive politikken Norge fører.
jeg er godt kjent med tilstandene i oslo,jeg er i oslo ca 4 måneder i året Wink
akkurat nå så bor jeg på landet ca 3 mil utenfor arendal,så jeg tror nok at du fort hadde fått hjemmelengsel Grin angående å hjelpe  narkomane,så er det bakmennene vi må ta,så jeg er for mye mer narkopoliti Cool
når det gjelder eldreomsorgen så synes jeg at vi bør ta oss mer av våre foreldre/slekt selv
å stu dem inn på et gamlehjem for å kanskje besøke dem noen timer i ny og ne er en skam
her har vi faktisk noe å lære av mange innvandrere
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: mulla krekar
« #68 : 26. november 2009, 06:36 »
jeg er godt kjent med tilstandene i oslo,jeg er i oslo ca 4 måneder i året Wink
akkurat nå så bor jeg på landet ca 3 mil utenfor arendal,så jeg tror nok at du fort hadde fått hjemmelengsel Grin angående å hjelpe  narkomane,så er det bakmennene vi må ta,så jeg er for mye mer narkopoliti Cool
når det gjelder eldreomsorgen så synes jeg at vi bør ta oss mer av våre foreldre/slekt selv
å stu dem inn på et gamlehjem for å kanskje besøke dem noen timer i ny og ne er en skam
her har vi faktisk noe å lære av mange innvandrere


Ja, men det forandrer ikke det faktum at jeg er redd for dama mi hvis hun er ute i Oslo (vi bor på Østkanten) etter 10-11 tiden. Uansett om det bare er en kjapp gåtur fra bussholdeplassen.

Narkodebatten er jo en helt annen debatt. Men der er vi nok totalt uenige. Det vil alltid være etterspørsel, folk vil ALLTID bruke narkotika. Bakmennene blir ikke tatt uansett, da det ikke er noen link mellom tredje og fjerde ledd i distrubisjonen. Det har vel omtrent bare blitt tatt EN bakmann noensinne i Norge, og det er han der Bjerke. Bare tull at de har rullet opp ligaer og bakmenn. Legalisering av cannabis hadde i hvert fall fjernet et stort kriminelt marked, samtidig som 40% av Oslos befolkning på ett eller annet tidspunkt hadde sluppet å være kriminelle. Gode penger for staten hadde det blitt også.

At vi kan ta bedre vare på foreldrene våre, tja, kanskje, men slik som samfunnet vårt er lagt opp, og så lite tid folk har siden vi må jobbe og forbruke hele tiden så har vi ikke tid til gamle syke foreldre. Bor du sammen med dine foreldre da? Har du planer om det?
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: mulla krekar
« #69 : 26. november 2009, 06:55 »
Ja, men det forandrer ikke det faktum at jeg er redd for dama mi hvis hun er ute i Oslo (vi bor på Østkanten) etter 10-11 tiden. Uansett om det bare er en kjapp gåtur fra bussholdeplassen.

Narkodebatten er jo en helt annen debatt. Men der er vi nok totalt uenige. Det vil alltid være etterspørsel, folk vil ALLTID bruke narkotika. Bakmennene blir ikke tatt uansett, da det ikke er noen link mellom tredje og fjerde ledd i distrubisjonen. Det har vel omtrent bare blitt tatt EN bakmann noensinne i Norge, og det er han der Bjerke. Bare tull at de har rullet opp ligaer og bakmenn. Legalisering av cannabis hadde i hvert fall fjernet et stort kriminelt marked, samtidig som 40% av Oslos befolkning på ett eller annet tidspunkt hadde sluppet å være kriminelle. Gode penger for staten hadde det blitt også.

At vi kan ta bedre vare på foreldrene våre, tja, kanskje, men slik som samfunnet vårt er lagt opp, og så lite tid folk har siden vi må jobbe og forbruke hele tiden så har vi ikke tid til gamle syke foreldre. Bor du sammen med dine foreldre da? Har du planer om det?
du har sett på slanger i perradeiz ser jeg Grin  angående hasj så er jeg usikker på om legalisering
er veien å gå
di fleste av vennene mine røyker daglig,og noen av dem henger ikke helt med lenger
men her kommer vi inn på misbruk,og da er det ikke noe bedre med alkohol heller
den største grunnen til at jeg er skeptisk til legalisering er at jeg er redd for at alderen på nye røykere ville blitt alt for lav
angående poenget med dama di,så er det et godt argument for å være mot innvandring
en del innvandrere har et kvinnesyn som er helt på trynet desverre,men disse må vi gjøre alt vi kan for å luke vekk
angående det å ta vare på di eldre,så er jeg som di fleste andre nordmenn for opptatt av materielle goder til at jeg har tid til å passe på dem desverre  Sad
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: mulla krekar
« #70 : 26. november 2009, 07:00 »

angående det å ta vare på di eldre,så er jeg som di fleste andre nordmenn for opptatt av materielle goder til at jeg har tid til å passe på dem desverre  Sad

Then shut the fuck up Wink
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: mulla krekar
« #71 : 26. november 2009, 07:02 »
Then shut the fuck up Wink
hehe sjøtt T føkk opp sjææel Azz Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #72 : 26. november 2009, 12:32 »
det er interesant å se at så mange her inne  er livredde for innvandring
vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
vi må ikke glemme at vi nordmenn er flinke til å benytte av oss muligheter som er i andre land som feks bedre klima,billigere priser osv osv
hvis vi skal benytte oss av godene rundt omkring i verden,så må vi kunne forvente oss at andre gjør det samme Wink

livredde for innvandring? du må lese gjennom innleggene bedre.

Vi har sett baksiden ved innvandring, og det har gått alt for langt. Det du sier blir for drøyt.

"Dele godene med andre" Ja?

De får komme, de får mat, de får hus, alt som trengs (og mye bedre enn de har fått det i hjem landet), så er det noen / mange som bare er idioter, klager, er fiendtlige mot nordmenn(spesielt), og bare oppfører seg som noen rasshøl.

Er så uttallige mange eksempler jeg har sett på innvandrere som oppfører seg som hestemøkk, og trur de er noe fordi de er innvandrere.. ler av staten fordi den er så lett å utnytte!

Dette må man forandre noe på. Vi kan dele med oss, men da skal faen meg de som får dette sette pris på det og! noe som ikke er tilfelle blant de som vi kritiserer i denne tråden.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget my0

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: mulla krekar
« #73 : 26. november 2009, 13:29 »
det er interesant å se at så mange her inne  er livredde for innvandring
vi skal lissom bare bo i verdens rikeste land,pumpe opp olje og ikke dele velstanden med andre enn oss selv Wink
vi må ikke glemme at vi nordmenn er flinke til å benytte av oss muligheter som er i andre land som feks bedre klima,billigere priser osv osv
hvis vi skal benytte oss av godene rundt omkring i verden,så må vi kunne forvente oss at andre gjør det samme Wink

Nå tror jeg du bommer ganske fatalt.

Tror nokk de fleste landende vi besøker som har bedre klima er glad for at vi legger igjen penger i landet.
Innvandring og reiselivsmarkedet er to helt forskjellige emner.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #74 : 26. november 2009, 13:45 »
helt klart, og honnør
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!