Skrevet av Emne: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman  (Lest 72364 ganger)

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #30 : 23. november 2010, 16:34 »
Jeg kan si av egen erfaring at man får ikke noe stor styrke av og bære ting på jobben, du blir seig og utholden men ikke stor maks styrke. Har også merket at det ikke er noe stor fordel og være stor og tung når det skal bæres middels tunge ting over lengere tid Wink.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #31 : 23. november 2010, 16:51 »
Dere strongman er ikke sanne. Si at tufte ikke er sterk Han er jo den mest allsidige og trente personen i Norge kanskje. Som dere ikke rekker opp til tåneglene engang. Nå trener ikke Tufte for å ha verdens beste maks løft, se ut som en tønne som ikke kan gå opp et par trappetrinn uten å være utslitte. Men  han har fortsatt gode løft på blokka, som folk på hans vekt og trener kun for styrke, ikke klarer engang.

Og så sammenligner dere hardt arbeid på en gård, med å plukke jordbær og bære frukt på maks 20 kg på hver kolli. Dere tror at dere er så sykt sterke grunnet noen gode gym løft. Men sannheten er at det garantert er/har vært noen sykt sterke folk rundt omkring i verden som dere aldri vil nå samme potensial. De er sterke av natur, og hadde de trent seriøst for å nå maks løft, hadde de fått dere til å se ut som noen sveklinger. At disse gutta kan ha gått rundt på gårder, levd vanlige liv og ikke brydd seg om maksløft er ikke å se bort fra. De arbeidet for å få gården til å gå rundt, og gjorde det som var nødvendig. Enten det var å løfte en 200kg stein over gård plassen eller melke en ku. Bare viljen og grepsstyrken dems er noe dere burte lære av. Hinter til jente båndene du har rundt armen Lars S.K. Når skal du bli en mann?

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #32 : 23. november 2010, 16:56 »
Dere strongman er ikke sanne. Si at tufte ikke er sterk Han er jo den mest allsidige og trente personen i Norge kanskje. Som dere ikke rekker opp til tåneglene engang. Nå trener ikke Tufte for å ha verdens beste maks løft, se ut som en tønne som ikke kan gå opp et par trappetrinn uten å være utslitte. Men  han har fortsatt gode løft på blokka, som folk på hans vekt og trener kun for styrke, ikke klarer engang.

Og så sammenligner dere hardt arbeid på en gård, med å plukke jordbær og bære frukt på maks 20 kg på hver kolli. Dere tror at dere er så sykt sterke grunnet noen gode gym løft. Men sannheten er at det garantert er/har vært noen sykt sterke folk rundt omkring i verden som dere aldri vil nå samme potensial. De er sterke av natur, og hadde de trent seriøst for å nå maks løft, hadde de fått dere til å se ut som noen sveklinger. At disse gutta kan ha gått rundt på gårder, levd vanlige liv og ikke brydd seg om maksløft er ikke å se bort fra. De arbeidet for å få gården til å gå rundt, og gjorde det som var nødvendig. Enten det var å løfte en 200kg stein over gård plassen eller melke en ku. Bare viljen og grepsstyrken dems er noe dere burte lære av. Hinter til jente båndene du har rundt armen Lars S.K. Når skal du bli en mann?

moro klumpen som ikke klarer å skjønne enkle poeng og lese.. Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #33 : 23. november 2010, 17:02 »
Helt greit det.Men i dette tilfelle sier ikke mannen selv at han ikke har løftet det...
Det er ikke umulig å løfte et 200kg fat på den måten jeg vet han løftet på det på.Når man drar 350 i mark.!!!Det på 120 i wsm.Er piss lett for dem.Å dem bærer det på tyngste måten.Det er en kant på disse fatene..Skal vise deg enang så får du se selv.Egentlig så driter jeg i hva dere tror.
Men ja det er arb mengden som avgjør at dem var sterkere..Hadde jeg vært sterk nåkk i fingrene skulle jeg prøvd å løftet det selv.problemet er klipa!.

Når folk forteller detaljert hvordan ting er blitt løftet.Når å hvor det.Tror jeg på det ja.

Spes når folk sier det å!!.

Jeg kan verken bevise eller avvise at far din har løftet de fatene Raymond. Jeg bare poengterer at ei fjær blir ofte til flere høns. Spesielt historier rundt styrke.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #34 : 23. november 2010, 17:02 »
Dere strongman er ikke sanne. Si at tufte ikke er sterk Han er jo den mest allsidige og trente personen i Norge kanskje. Som dere ikke rekker opp til tåneglene engang. Nå trener ikke Tufte for å ha verdens beste maks løft, se ut som en tønne som ikke kan gå opp et par trappetrinn uten å være utslitte. Men  han har fortsatt gode løft på blokka, som folk på hans vekt og trener kun for styrke, ikke klarer engang.

Og så sammenligner dere hardt arbeid på en gård, med å plukke jordbær og bære frukt på maks 20 kg på hver kolli. Dere tror at dere er så sykt sterke grunnet noen gode gym løft. Men sannheten er at det garantert er/har vært noen sykt sterke folk rundt omkring i verden som dere aldri vil nå samme potensial. De er sterke av natur, og hadde de trent seriøst for å nå maks løft, hadde de fått dere til å se ut som noen sveklinger. At disse gutta kan ha gått rundt på gårder, levd vanlige liv og ikke brydd seg om maksløft er ikke å se bort fra. De arbeidet for å få gården til å gå rundt, og gjorde det som var nødvendig. Enten det var å løfte en 200kg stein over gård plassen eller melke en ku. Bare viljen og grepsstyrken dems er noe dere burte lære av. Hinter til jente båndene du har rundt armen Lars S.K. Når skal du bli en mann?

He he faen er det du prater om?  

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #35 : 23. november 2010, 17:18 »
He he faen er det du prater om?  

Trenger jeg å lage en bruksanvisning for hvordan du skal finne jente båndene? Kan godt lage en stor ring rundt dem, hvis du ikke klarer å forstå det. Ikke rart det kommer mye ditten og datten ut av dere, hvis du setter standarden på smarthet

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #36 : 23. november 2010, 17:23 »
Trenger jeg å lage en bruksanvisning for hvordan du skal finne jente båndene? Kan godt lage en stor ring rundt dem, hvis du ikke klarer å forstå det. Ikke rart det kommer mye ditten og datten ut av dere, hvis du setter standarden på smarthet

lars bruker de nok til mark.. men veit du hva reimer er jævlig bra å brukes til når det kommer til kroppsbygging?

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #37 : 23. november 2010, 17:28 »
Trenger jeg å lage en bruksanvisning for hvordan du skal finne jente båndene? Kan godt lage en stor ring rundt dem, hvis du ikke klarer å forstå det. Ikke rart det kommer mye ditten og datten ut av dere, hvis du setter standarden på smarthet

Jeg skjønner at du mener reimer da din idiot.
Men at du kaller det jente bånd er jo bare idotisk.
Bruker som regel aldrig reimer heller, bare noen øvelser som det er kjekt.
Grepet mitt er bra nok til og holde 350 kg i 30 sekunder i allefall.
Hva har du og vise til din tulling?

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #38 : 23. november 2010, 17:48 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Fint at du må bruke saklige ord som tulling også. Ser at du tar deg kraftig nær, av at du ble tatt på fersken med båndene på

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #39 : 23. november 2010, 18:02 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Og etter inntoget av internett og diskusjonsforum så har idioter spredt sine tankeløse og skandaløst dumme argument mer effektivt enn noensinne. Vi kan altså fastslå allerede at idioter er enda mer idiotiske i dag.

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #40 : 23. november 2010, 18:04 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Fint at du må bruke saklige ord som tulling også. Ser at du tar deg kraftig nær, av at du ble tatt på fersken med båndene på

Her er en video av det.
http://www.youtube.com/user/lskone?feature=mhum#p/u/21/cRlAExjROd8

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #41 : 23. november 2010, 18:12 »
Jeg spørr deg. På bildet ditt <--. Trente du med 350 kgs vekter i over 30 sekunder der?

bad-boy

  • Gjest
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #42 : 23. november 2010, 18:16 »
jeg har blitt mata med historier om gamle dager av bestefaren min og kameratene hans siden jeg var liten, å de vokser og blir mere ekstreme for hvert år, men artige historier forde.. Grin

i forbindelse med en lastebil sjåfør jobb jeg hadde, måtte jeg også pakke frukt og grønnsaker fra paller på lageret til pallene jeg skulle levere til butikkene det var ca 3 timer hver dag, 6 dager i uka.. var sykt sliten  i begynnelsen men etter 2 mnd var det bare en lek.. å der jobba det polakker som det bare var skinn og bein på, de var ikke sterke med gode til fysisk utholdenhets arbeid..

hadde olaf tufte blitt sendt 60 år tilbake i tid så hadde nok han kunne ha jobba like hardt som de gutta og olaf er ikke sterk i mine øyne men veldig utholden..

det er der forskjellen ligger i styrken..
Forskjell i styrke ja...Men skal love deg at vi hadde hatt store problemer med å gjøre mange av tingen som blir gjort før i tiden..Med vår styrke i dag...I mange 100kilos sekkene vi hadde lempet før vi hadde stått å peset som flod hester...

Til å med arild haugen sier jo det lette vekter MANGE sett er oppsrkiften..Da kommer styrken av seg selv.Når man får nåkk jobb musklatur..Ikke maks hvær trening.Å det er vel få som er så sterk som han er!!.Så står man å jobber med 150kg i mark.hver dag.gjør det raskere å raskere for hver gang.Tror jeg man vil bli temmelig sterk i mark etter en stund!!!!Mengde er svaret på styrke tror jeg.Så kjører man tungt inni mellom.Derfor ble disse mennen ganske mye sterkere en folk flest!!!. Mener jeg

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #43 : 23. november 2010, 18:18 »
Jeg spørr deg. På bildet ditt <--. Trente du med 350 kgs vekter i over 30 sekunder der?

Det gjore jeg nok, bilde er akkurat 1 år gammelt. Grepet var ikke noe særlig dårligere da.

Videon er åtte månder gammel

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #44 : 23. november 2010, 18:18 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Fint at du må bruke saklige ord som tulling også. Ser at du tar deg kraftig nær, av at du ble tatt på fersken med båndene på

Haha, nå må du lukke nepa. Ser du ikke at du driter deg mer og mer ut for hver gang du skriver noe? Smiley
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!