Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23765 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Helt fjern eller? Er man 2/3 norsk er du norsk per definisjon. Slutt å bare still ALT på spissen da, selv om jeg og har gjort det i denne tråden.

Uansett er vel ikke akkurat KVINNER med innvandringsbakgrunn overrepresentert på drap, vold og voldtektstatistikkene.


Vondt å møte seg selv i døra ? biggrin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Zuul

NHO har sagt at tallene som er utarbeidet gjelder for Danmark, men at de nok er representative for Norge også (mulig at det ikke kom frem på skikkelig vis i Aftenpostens artikkel).


hehe. At du gjentar en feil gjør den ikke rett.

Dansk omen

I Danmark er det noen flere innvandrere fra den tredje verden enn i Norge. Samtidig er yrkesdeltagelsen til denne gruppen enda lavere enn her. En dansk tenketank har foretatt det den hevder er et forsiktig anslag av innvandrernes bidrag til det danske samfunnet. Resultatet er mellom minus 30 og minus 50 milliarder kroner hvert eneste år.

Noen tilsvarende undersøkelse er aldri gjort i Norge. Men professor Kjetil Storesletten ved Universitetet i Oslo sier til Horisont at innvandrernes bidrag til økonomien antakelig også i Norge er negativ

Det står at deres bidrag kan være negativt, ikke at den er det. Og ingen steder står det noe om at talla 30-50 milliarder kroner har noe med Norge å gjøre. Dette er er tall en tenketank i Danmark mener er tall for de danske forhold.  Samt at det slåes fast at de har flere innvanderer og lavere deltagelse enn i Norge.

Vist du kobler sammen disse tre opplysningen og får dem til å bli at talla stemmer for Norge også har du meget god fantasi Metal Man.
NHO har sagt at tallene som er utarbeidet gjelder for Danmark, men at de nok er representative for Norge også (mulig at det ikke kom frem på skikkelig vis i Aftenpostens artikkel).
Overskriften i artikkelen er også "hele oljefondet kan gå tapt", så da vil jeg hevde at jeg har belegg også for denne påstanden i Aftenpostens artikkel.
Dette er da også det eneste jeg har hevdet.


Det stemmer av overskriften er sånn. Og du slår fast at det skyldes innvandringen. Men her er det som står i artikkelen.

Deltar ikke
Denne gruppen, spesielt den mannlige halvdel, har store problemer med å komme seg gjennom utdanningssystemet. Fra før av har innvandrere fra ikke-vestlige land langt lavere yrkesdeltagelse enn den etnisk norske befolkningen. Så langt er det lite som tyder på at dette endres til det bedre, snarere tvert i mot.

Denne utviklingen vil i tid sammenfalle med eldrebølgen i den etnisk norske befolkningen. Arbeidslivet og norsk økonomi vil havne i kryssilden fra en stadig eldre norsk befolkning og en sterkt økende innvandrerbefolkning med lav yrkesdeltagelse og høyt trygdeforbruk.

Resultatet blir et fall i andelen sysselsatte i Norge. En reduksjon av arbeidsstyrken med syv prosent tilsvarer tapet av hele oljeformuen. At det kan skje, kan ikke utelukkes, fremgår det av NHOs egne beregninger.

Dette faller sammen med følgende tendens

Allerede i dag er 750 000 nordmenn i arbeidsfør alder utenfor arbeidsmarkedet. Norsk økonomi kan få alvorlige problemer dersom dette tallet stiger samtidig som antallet eldre øker.

Det er altså tre sammenfallende problem.

1. Mange utlendinger deltar ikke på arbeidsmarkedet.

2. Det blir flere nordmenn som lever lenger etter arbeidsfør alder. Altså mottar trygd.

3. Stadig flere nordmenn deltar ikke i arbeidsmarkdet, men mottar trygd i arbeidsfør alder.


 

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Vondt å møte seg selv i døra ? biggrin

Ikke spesielt nei. Nå er det riktignok en svingdør som gir etter her jeg jobber, så det er ikke så ille.

Pakkis og svartskaller ut av Norge! Sånn, nå fikk dere skikkelig liv i bålet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Zuul

Videre:

det er per i dag 750 000 på stønad i Norge. Det finnes cirka 160 000 ikke vestlige innvandrere i Norge. 58 prosent av disse er i arbeid. Det betyr at 92 800 av dem er i jobb. Følgelig kan vi slå fast at 67 200 av disse er i trygd/stønad.  Det betyr altså at per i dag er 682 800 nordmenn på stønad/trygd, mens 67 200 utlendinger fra ikke vestlig opphav er det samme. Omtretn ti ganger så mange nordmenn. Det er faktisk litt over 4.2 nordmenn på trygd per ikke vestlig innvandrer totalt for å sette det litt i perspektiv.

Er innvandring et problem? Ja, sånn systemet er i dag. Er det det største problemet? Nei. Det største problemet er at vi misbruker vårt eget system, fordi vi er blitt late, sutrere og vil ha alt i fanget. I følge dem som har greie på slik burde tallet på mennesker som mottar trygd vere på omtrent ti prosent av det den er i dag. Tar man med dem som jobber deltid, er pensjonert osv, hjemmeværende osv. Finner man at det finnes et potensiale på 1.2 millioner mennesker i Norge som enten burde eller kunne vært i arbeidslivet eller jobba mer.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Bra tall, zuul, og flaut for oss nordmenn. Faktisk skammelig!

Hvis vi nå kan få den norske andelen voldtekter opp til 4,2 ganger den andelen voldtekter ikkevestlige innvandrere står for, så ville vi hatt et MEGET overførbart poeng! Wink

Jeg betviler ikke at mange nordmenn er late, sytete puslinger... det rettferdiggjør likevel ikke en eneste voldtekt.

Hvis å stenge grensene hindrer EN ENESTE voldtekt, så syns jeg det er verdt det.

(problemer dukker likevel opp hvis de kvinnene og barna som kunne flyktet til norge blir voldtatt og drept i hjemlandet pga våre stengte grenser...)

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Du mener deg selv eller? Hvis du ikke forsto at den setningen du uthevet i rødt var satt på spissen, så må jeg bare beklage. Selv om 90% av innleggene mine her inne stort sett er tull og fjas, er jeg istand til å diskutere saklig også, imotsetning til deg.

Pakkis og svartskaller ut av Norge! Sånn, nå fikk dere skikkelig liv i bålet.

 rofl rofl rofl
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Bra tall, zuul, og flaut for oss nordmenn. Faktisk skammelig!

Jeg betviler ikke at mange nordmenn er late, sytete puslinger... det rettferdiggjør likevel ikke en eneste voldtekt.

Hvis å stenge grensene hindrer EN ENESTE voldtekt, så syns jeg det er verdt det.

(problemer dukker likevel opp hvis de kvinnene og barna som kunne flyktet til norge blir voldtatt og drept i hjemlandet pga våre stengte grenser...)

Enig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Zuul

En drittsekk er en drittsekk uansett farge. Det er mottoet mitt Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Finnes det noen tall på hvor mange kvinner av ikke-vestlig bakgrunn som voldtas i dette landet her ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Zuul

Da er vi vel innom et todelt problem: Hva defineres som voldtekt. Og mørketall i lukka miljø er sikkert store. Jamfør dette:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/10/14/515020.html

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Man er faktisk forutinntatt dersom man har konklusjonen klar før man begynner å undersøke temaet. Hvis man IKKE har gjort seg opp en mening på forhånd, og så kommer til "feil" konklusjon så risikerer man fengselsstraff hvis man publiserer materialet sitt.
Det er ganske skummelt, og minner om forfølgelsen av "kjettere" i middelalderen.

Jo.
Nå må du begynne å lese det jeg skriver.
At de var i leirene betyr IKKE at de så gassing utført. Dersom man ønsker å massakrere folk så gjør man gjerne dette på en litt diskrè måte slik at man ikke risikerer å skape panikk i leirene.
De fleste fangene vil derfor ikke vite noe om hva som foregår før det er for sent. Vi kan derfor ikke si at alle de overlevende er bevis for hva som skjedde, for de fleste så neppe noe som helst uansett.
 


Ok-så bilder og filmer og vitneutalelser av veiskrapere og bulldosere som kjører lik på haugene er ikke nok?  Så mange mennesker døde på engang har jo ikke dødd av seg selv?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
En bok jeg vil anbefale er "Men størst av alt er friheten - Om innvandringens konsekvenser" av Hege Storhaug i Human Rights Service.

Her finner dere litt info om boken og kritikker under:
http://www.rights.no/anbef_litt/hrs_09.00_060914_102.htm

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Oh, og her er innholdsfortegnelsen:
http://www.kagge.no/doc/INNHOLDStorhaug.pdf

Skulle ønske enhver politiker i Norge leste den. Til tross for at de ville funnet andre "løsninger" på ting enn meg.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Ikke spesielt nei. Nå er det riktignok en svingdør som gir etter her jeg jobber, så det er ikke så ille.

Pakkis og svartskaller ut av Norge! Sånn, nå fikk dere skikkelig liv i bålet.

Og der sier jeg takk for meg.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

dodraugen2k

  • Gjest
Når staten tror den har blankofullmakt til å forsyne seg av mine verdier etter eget forgodtbefinnende, så er det på tide å gjøre som en hederskar gjorde forleden dag: han gjorde fra seg på et RV-flagg og la det på dørstokken til kommunisten Aslak Sihra Myhre Smiley

Her utelater du noe rimelig sentralt. Det lille avføringsstuntet gikk ikke først og fremst på Myhres ideologiske tilhørighet, men hans asiatiske kone (redaktøren av Samtiden, om noe skulle lese det) og deres to døtre på henholdsvis to år og seks måneder.

Brevet som var undertegnet "Grefsen-beboer" handlet først og fremst om om "negre og asiater" som kommer til å overta "byens bedre strøk".

Man kan spørre seg hvor konstruktivt det er av en som kritiserer innvandring og hvor ineffektiv integreringen har vært å kalle mannen som har gjord dette for en "hederskar". Jeg har vanskelig for å tro at dette gjør integreringen noe særlig enklere, kanskje spesielt for de to små jentene som nå er heldige nok til å ha fått en evig påminnelse om at de ikke er ønsket i "byens bedre strøk".

Dette er omtrent like hederlig som å legge igjen lapper innsmurt i dritt utenfor homofiles dør for å minne dem på at deres synder ikke vil glemmes, og at de ikke er ønskelige. Jeg tror ikke akkurat det gjør dem hetrofile. Dersom denne mannen går under din definisjon for hederskar er jeg bare enda sikrere på at drømmesamfunnet ditt er et et rimelig kjipt samfunn.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!