Skrevet av Emne: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett  (Lest 726400 ganger)

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1695 : 27. juni 2012, 12:12 »
Hva er så naivt med det jeg har skrevet? Bodybuliding.com alle slike steder sier personer med gode gener eksisterer.

Og jeg vet at en med som tar roids kan bli mye større enn de som har gode gener uansett.

Ifølge en bodybuliding side er det 95% sjanse for at alle på din gym ikke har gode gener.

Så det er ganske få som har det.

Men jeg sier bare jeg vil heller hatt gode gener og endt opp med å bli 99 kg med lav fettprosent enn å bli avhengig på roids og ennå ende opp på 110 kg med lav fett prosent.

Det jeg mener er at naturlig bygd kropper er mye bedre enn en kropp bygd med sterioder.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1696 : 27. juni 2012, 13:56 »
Hva er så naivt med det jeg har skrevet? Bodybuliding.com alle slike steder sier personer med gode gener eksisterer.

Og jeg vet at en med som tar roids kan bli mye større enn de som har gode gener uansett.

Ifølge en bodybuliding side er det 95% sjanse for at alle på din gym ikke har gode gener.

Så det er ganske få som har det.

Men jeg sier bare jeg vil heller hatt gode gener og endt opp med å bli 99 kg med lav fettprosent enn å bli avhengig på roids og ennå ende opp på 110 kg med lav fett prosent.

Det jeg mener er at naturlig bygd kropper er mye bedre enn en kropp bygd med sterioder.


Støtter den der, men du bygger da ikke en STYGG kropp av roids
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1697 : 27. juni 2012, 14:12 »




"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1698 : 27. juni 2012, 14:41 »
Støtter den der, men du bygger da ikke en STYGG kropp av roids

Vell, det kommer ann på øyet som ser.
For oss er det kanskje ikke en stygg kropp.

Men ihvertfall de fleste jenter jeg vet om liker ikke bodybulider kroppen og foretrekker noe mer naturlig.

Men du har rett det er ikke stygt. Men det virker for meg at de fleste foretrekker en mer naturlig kropp.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1699 : 28. juni 2012, 01:27 »
Vell, det kommer ann på øyet som ser.
For oss er det kanskje ikke en stygg kropp.

Men ihvertfall de fleste jenter jeg vet om liker ikke bodybulider kroppen og foretrekker noe mer naturlig.

Men du har rett det er ikke stygt. Men det virker for meg at de fleste foretrekker en mer naturlig kropp.

Da forstod jeg deg mere riktig ! Jeg trodde du mente at selve kroppsfasongen blir stygg, altså om du er liten eller stor og går på steroider..

Tror heller at folk syns selve on season er stygg ! Når de er rippa og tørre i formen mener vell folk flest at det er mindre pent, men på off season og litt bulking, blir ting mye "finere"

Iallefall slik jeg har oppfattet det blant min vennekrets.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1700 : 29. juni 2012, 01:22 »
Vell, det kommer ann på øyet som ser.
For oss er det kanskje ikke en stygg kropp.

Men ihvertfall de fleste jenter jeg vet om liker ikke bodybulider kroppen og foretrekker noe mer naturlig.

Men du har rett det er ikke stygt. Men det virker for meg at de fleste foretrekker en mer naturlig kropp.

Det høres ut som om du kan en del om dette, så jeg spør deg.
Om en person veier 80kg før han begynner å trene og bygger seg opp til 100kg uen doping, ville han da sett annerledes ut på samme vekt ved bruk av doping?

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1701 : 29. juni 2012, 11:50 »
Det høres ut som om du kan en del om dette, så jeg spør deg.
Om en person veier 80kg før han begynner å trene og bygger seg opp til 100kg uen doping, ville han da sett annerledes ut på samme vekt ved bruk av doping?
Nei, fordi siden det er innen hva han kan nå naturlig så vil det ikke være en forskjell.
Eneste forskjellen er at personen når det raskere.

Men jeg tror at hvis en person veier 90 kg og klarer ikke å bli større. Tar dop for å bli 100 kg så tror jeg det vil se unaturlig. ut. Både fordi det er utenfor hva personen kan nå naturlig og fordi at sterioder er fake testosteron (det manlige kjønnshormone).  Hvor en person trener naturlig blir kroppen produsert av ekte testosteron.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1702 : 29. juni 2012, 11:55 »
Da forstod jeg deg mere riktig ! Jeg trodde du mente at selve kroppsfasongen blir stygg, altså om du er liten eller stor og går på steroider..

Tror heller at folk syns selve on season er stygg ! Når de er rippa og tørre i formen mener vell folk flest at det er mindre pent, men på off season og litt bulking, blir ting mye "finere"

Iallefall slik jeg har oppfattet det blant min vennekrets.
Hmm kan hende.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1703 : 29. juni 2012, 12:06 »
Nei, fordi siden det er innen hva han kan nå naturlig så vil det ikke være en forskjell.
Eneste forskjellen er at personen når det raskere.

Men jeg tror at hvis en person veier 90 kg og klarer ikke å bli større. Tar dop for å bli 100 kg så tror jeg det vil se unaturlig. ut. Både fordi det er utenfor hva personen kan nå naturlig og fordi at sterioder er fake testosteron (det manlige kjønnshormone).  Hvor en person trener naturlig blir kroppen produsert av ekte testosteron.

Testosteron er et kjønnshormon, ikke et "muskel"-hormon. Anabole androgene steroider er først og fremst androgene hormoner, at kroppen blir flinkere til å legge på seg muskler er nærmest en bivirkning iforhold til de kjønnslige/hormonelle effektene.
Det kan hende at forskere klarer å lage et steroid (eller annet stoff) i fremtiden som påvirker muskelvekst uten å ha en androgen effekt, vi får se.
IFBB Bodybuilding kommer uansett til å fortsette å være en kjip sport fordi det fortsatt kommer til å handle om hvem som responderer best på stoffet og hvem som er mest gærn. Hvis den androgene komponenten forsvinner så blir det jo bare å øke dosene og se hva slags nye bivirkninger som oppstår da.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1704 : 29. juni 2012, 15:33 »
Testosteron er et kjønnshormon, ikke et "muskel"-hormon. Anabole androgene steroider er først og fremst androgene hormoner, at kroppen blir flinkere til å legge på seg muskler er nærmest en bivirkning iforhold til de kjønnslige/hormonelle effektene.
Det kan hende at forskere klarer å lage et steroid (eller annet stoff) i fremtiden som påvirker muskelvekst uten å ha en androgen effekt, vi får se.
IFBB Bodybuilding kommer fortsatt til å være en kjip sport fordi det fortsatt kommer til å handle om hvem som responderer best på stoffet og hvem som er mest gærn. Hvis den androgene komponenten forsvinner så blir det jo bare å øke dosene og se hva slags nye bivirkninger som oppstår da.
Du har rett. Vi vet for lite om sterioder, men vi kan bare gjette.

Jeg tror at en person som naturlig har  nådd 100 kg med lav fettprosent vil ha en kropp som vil se mye mer naturlig enn en med som ble 100 kg med sterioder.

Det er jo en viss "person" her på forumet som mest sannsynelig er på den størelsen med bol og jeg sammenliknet det med en annen person på internett.
Og den andre personens kropp så mye mer naturlig ut selv om de veide omtrent på samme størrelse.

Men som sagt vi vet ikke 100% sikkert. Vi får håpe at forskning de neste par årene kan forklare mer om slike ting.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1705 : 29. juni 2012, 16:17 »
Okay, nå er jeg ferdig med å diskutere dette temaet.

Det har jeg vanskelig for å tro. :Smiley

Dude... let it go. Begynner å bli ganske lei steroide-pratet ditt nå.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1706 : 29. juni 2012, 18:43 »
Ok, jeg er ferdig med det pratet nå hvis ingen skal prate mer om dette nå.

Ok, her er bodybulider Steve Mcquay





Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1707 : 29. juni 2012, 19:10 »
Mer Steve Mcquay (eller er det egentlig Stan han heter ?) :

http://bodybuilersinred.blogspot.no/2011/10/steve-mcquay.html

Kul kropp, klassisk bodybuilderfysikk !

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1708 : 02. juli 2012, 23:03 »
Kyle Leon




Ikke den største fyren, men fortsatt en imponerende endring.

Ronnie Coleman
 


Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!