Skrevet av Emne: Stian Lund bildeprofil!  (Lest 23977 ganger)

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #60 : 03. mai 2006, 01:12 »
"ellers trener jeg for gøy" haha Smiley

Fine mål, skal bli kult å se deg fremover.

Kjører du bulk - deff om hverandre, eller bare bulk, er vel ikke nødvendig med "sommerform" om du skal stille osv, bare bygge deg syk, og deffe kraftig etter på, så blirru tricepsman nr2 Wink eller kanskje nr1 you never know, hehe.

Sku ønske jeg hadde skikkelig peiling på kost and stuff, og ikke minst penger til å dekke kostnadene Wink hehe.

Kommer nok til å kjøre fullt ut jeg og når jeg blir eldre og får meg skikkelig utdanning og jobb osv, men den tid den sorg,

Tricepsmann? pft! Si Torvildsen eller Ødegården så skal eg heller være enig!;) Kommer ikke til å være så rippa som de i og med jeg ikke skal drive proffesjonellt, men skal låve deg å nå samme størrelse om ikke større;) 
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

AntiXrist

  • Gjest
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #61 : 03. mai 2006, 01:17 »
Hehe, okey. Nice nice! Wink gleder meg til å se det.

Forresten, har du noen gang vurdert steroider, har du vurdert det til å oppnå målene dine?

Fatter ikke hvorfor du ikke satser prof, tho.. iogmed at det ser ut til at du har gode gener, har maksimalt med peiling, og driver bånn seriøst Wink

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #62 : 03. mai 2006, 01:32 »
Hehe, okey. Nice nice! Wink gleder meg til å se det.

Forresten, har du noen gang vurdert steroider, har du vurdert det til å oppnå målene dine?

Fatter ikke hvorfor du ikke satser prof, tho.. iogmed at det ser ut til at du har gode gener, har maksimalt med peiling, og driver bånn seriøst Wink

Jeg kan si så mye at jeg er den siste på denne planeten som kunne brukt steorider! Vet ikke om du vet det men jeg drev en kosthold og trenings side for en stund tilbake, hvor jeg også oppfordert på det sterkeste å ikke bruke noen form for androgene spessialpreparater!

Snakket nylig med en kamerat om dette, og jeg kom frem til at jeg heller skulle kuttet ut treningen på fulltid enn å brukt steorider.


Symptomer som kan forekomme av steorider:

Håret : For tidlig hårtap.

Hodet : Avhengighet, irritasjon, aggresjoner og depresjoner.

Huden : Sår og kviser.

Leveren : Svulster og organsvikt .

Forplantningen : Testiklene skrumper, sædkvaliteten daler, prostatakjertelen hovner opp, og du kan få infeksjoner i den.

Hjertet : Fall i HDL-kolestrol (det gode), stigning av LDL-kolestrolet (det dårlige), for høyt totalkolestrol.

Brystet : Gynekomasti (abnorm kraftig vekst av brystkjertlene).

Nyrene : Nyresvikt.

Kretsløp : Blodpropp


Ærlig talt! Livet handler ikke bare om trening!
Jeg vil heller leve lenge, få kone å barn og glede meg over livet enn å brife rundt med noen muskler jeg ikke en gang selv har jobbet for og dø når jeg er 40!

Håper jeg var overbevisende nok?!:P
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

AntiXrist

  • Gjest
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #63 : 03. mai 2006, 01:37 »
njaa.. overbevisende og overbevisende... Tongue haha, neida. bare kødder, joda ! veldig overbevisende det der Wink

Anklaget deg ikke om du trudde det. Bare lurte på om du noen gang har vurdert det. Som jeg fikk et klart svar på, hehe.

 Dance

Utlogget m@v

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

  • På en tiltrengt deff
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #64 : 03. mai 2006, 07:33 »
Hei Stian..
Dette var jo sinnsjukt rått da... vokse møkje siå november ser eg...
Ser at du har hørt på ka eg har sagt... :Smiley

Neida, barra tulle eg; men du trente sinnsjukt bra mens eg jobba på Åkra, og det har du tydligvis fortsatt med... Du kan nå langt på dette.

No Retreat - No Surrender

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Stian Lund bildeprofil!
« #65 : 03. mai 2006, 07:45 »
Ser ut som du har god kunnskap og ikke minst talent! Mer av dette, bra!! Cheesy

Kjenner du Elias?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Stian Lund bildeprofil!
« #66 : 03. mai 2006, 08:20 »
Ser bra ut dette her, og fortsetter du kan du med sikkerhet nå målene du setter deg 2thumbsup
Mht Norges sterkeste mann, så hadde det seff vært en fordel med 10-15 cm mer i høyden, men utøvere slik som Roy H er jo et levende bevis på at det fint går ann for de litt mer kortvokste i det gamet også  headbang


Fornøyelig å registrere den ungdommelige entusiasmen også  Smile Som du selv sier innledningsvis så kan det fort bli litt mye av det gode - så ikke glem at livet består av utrolig mye mer, og viktigere ting, enn trening  Smile

Stå på videre!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #67 : 03. mai 2006, 16:08 »
Hei Stian..
Dette var jo sinnsjukt rått da... vokse møkje siå november ser eg...
Ser at du har hørt på ka eg har sagt... :Smiley

Neida, barra tulle eg; men du trente sinnsjukt bra mens eg jobba på Åkra, og det har du tydligvis fortsatt med... Du kan nå langt på dette.


Hei Stian..
Dette var jo sinnsjukt rått da... vokse møkje siå november ser eg...
Ser at du har hørt på ka eg har sagt... :Smiley

Neida, barra tulle eg; men du trente sinnsjukt bra mens eg jobba på Åkra, og det har du tydligvis fortsatt med... Du kan nå langt på dette.



hehe..takktakk!:)  Mats Arild?
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #68 : 03. mai 2006, 16:09 »
Ser ut som du har god kunnskap og ikke minst talent! Mer av dette, bra!! Cheesy

Kjenner du Elias?

Keeperen Elias?
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #69 : 03. mai 2006, 16:13 »
Sitat
For det første. Det belaster korsryggen mindre.
For det andre. Jeg har ikke nok folk som kan sikre meg og den tunge vekta.
For det tredje. Jeg vant til den, pg.a det er den jeg bruker når jeg ellers trener. Dette fordi jeg kan regulere hvor jeg skal ha fokuspunktet, ved f.eks å sette beina litt lenger frem legger jeg mer press på bakre del av lår og rumpe!:)

Thats why;)

1) hvorfor vil du "belaste korsryggen mindre" og på den måten være mer utsatt for skader på lang sikt?

2) Finnes det ikke bøystativ med sikringer på der du trener?

3) Det er på ingen måte heldig rent skademessig og "variere fokuspunktet" med å flytte bein frem og tilbake i en smithmaskin, hvis man gjør dette på tyngre vekter vil man få en veldig uheldig belastningsprofil rent mekanisk..

men men, man gjør som man vil.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Stian Lund bildeprofil!
« #70 : 03. mai 2006, 16:14 »
Keeperen Elias?

Ja, vi snakker nok om samme fyr Smiley Morsomt! Kjenner du han godt? Hvordan har han det? Wink Gikk i klasse med han før!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #71 : 03. mai 2006, 16:18 »
Ser bra ut dette her, og fortsetter du kan du med sikkerhet nå målene du setter deg 2thumbsup
Mht Norges sterkeste mann, så hadde det seff vært en fordel med 10-15 cm mer i høyden, men utøvere slik som Roy H er jo et levende bevis på at det fint går ann for de litt mer kortvokste i det gamet også headbang


Fornøyelig å registrere den ungdommelige entusiasmen også Smile Som du selv sier innledningsvis så kan det fort bli litt mye av det gode - så ikke glem at livet består av utrolig mye mer, og viktigere ting, enn trening Smile

Stå på videre!

Takk for det tric!:) Ja, konne nok vært et par cm høyere ja!:P Men det er jeg ikke, så får prøve å leve med det::smile::
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #72 : 03. mai 2006, 16:22 »
Ja, vi snakker nok om samme fyr Smiley Morsomt! Kjenner du han godt? Hvordan har han det? Wink Gikk i klasse med han før!

Har spillt på samme lag som han, og spillt en del fotball med han! Men jeg sluttet etter en 12års karriere til fordel for styrketreningen. EN stund siden jeg har snakt med han nå, så det kan jeg ikke svare på, men bor et steinkast fra fotball banen og kan se han ofte slenge seg fra side til side forran  fotballmålet!::smile:: Så for meg ser det ut som han storkoser seg!
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Stian Lund bildeprofil!
« #73 : 03. mai 2006, 16:25 »
Har spillt på samme lag som han, og spillt en del fotball med han! Men jeg sluttet etter en 12års karriere til fordel for styrketreningen. EN stund siden jeg har snakt med han nå, så det kan jeg ikke svare på, men bor et steinkast fra fotball banen og kan se han ofte slenge seg fra side til side forran  fotballmålet!::smile:: Så for meg ser det ut som han storkoser seg!

Tviler ikke! Smiley Kommer ikke han til å bli fotballspiller veit ikke jeg Tongue






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #74 : 03. mai 2006, 16:31 »
1) hvorfor vil du "belaste korsryggen mindre" og på den måten være mer utsatt for skader på lang sikt?

2) Finnes det ikke bøystativ med sikringer på der du trener?

3) Det er på ingen måte heldig rent skademessig og "variere fokuspunktet" med å flytte bein frem og tilbake i en smithmaskin, hvis man gjør dette på tyngre vekter vil man få en veldig uheldig belastningsprofil rent mekanisk..

men men, man gjør som man vil.. Wink

1) For at knebøyen kommer ofte tett oppi markløften, og det kan lett forekomme en overbelastning i nedre del av korsryggen. Så jeg varierer litt på det egentligt..Enten utfører jeg knebøyen i smith maskin som sagt, eller så legger jeg et par ekjstra matter under stanga ved markløft.

2) Knebøy stativet der jeg trener er så og si helt greit, kunne vært bedre men har alikevell noen små sikringer jeg ikke alltid stoler på! Det er to stenger i en diameter på rundt 1,5cm med dårlig feste, så jeg foretrekker smithen!:)

3)Det er sant, men man vil alltid også ha en bestemt skade risiko ved det meste man gjør så det er en kjangs man ofte må ta hvis man skal løfte tunge vekter, spessiellt i en alder som min..Ved å flytte bena litt lenger frem blir det så og si likt øvelsen Hack Squat, som uansett vil ha en viss skade risiko rent mekanisk sett som du sier.
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!