Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 361216 ganger)

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #1395 : 05. desember 2008, 10:38 »
det kan ikke være meg vel...?

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1396 : 05. desember 2008, 10:41 »
Håy! Om ca en måned begynner jeg å trene hos dere!

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1397 : 05. desember 2008, 10:43 »
hehehe, var nok ikke TC nei Smiley

Sees søndag!

Hm, her varikke mye fres i det siste?

Nesten som min egen logg jo!



Ikke mye sprut her nei.

Nytt er at jeg trener med Loco som passer meg veldig bra. Er på en semidiett, hvor jeg spiser rent, og får unna litt kardio hver dag. Tror dette gjør underverker for kroppen min, for vekten holdes rundt 107-109, og styrken er grei. Formen er også ok, så hvis jeg kommer meg under 105 til februar, så er nok jeg der jeg skal være.

Spiser kjøtt og melkeprodukter, grønt og endel fett. Karb begrenses stort sett til linser og knekkebrød. Energiinntak justeres etter forbruk.

Trener mye med Loco som passer meg utmerket! Sterk kar, med en vilje av stål. Lett å motivere seg selv, når man har en så dedikert kar som spotter..  Smiley

det kan ikke være meg vel...?



DET er mye mulig! Håret ditt er dog litt lengre enn mitt hører jeg, men jeg jobber med saken!

Håy! Om ca en måned begynner jeg å trene hos dere!



JA! Det fortalte Loco meg. Det blir stort. Skal du være med i AF? Håper de ikke eliminerer det i NM 09. Det hadde vært synd..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #1398 : 05. desember 2008, 10:44 »
Heh? Kjører du lavkarbo? Trodde ikke du var noe tilhenger av det? Eller er det fortsatt semi-deffetid...

He he, håret ja... det har vokst litt i det siste gitt - og verre skal det bli!  biggrin
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1399 : 05. desember 2008, 10:49 »
Angående LoC0. Siden jeg har lært han alt han kan om spotting kan du overføre 149,90 til meg for hver økt dere trener sammen i rettighetshonorar. Jeg regner med at LoC0 glemte å informere om dette, men det setter vi på utlendingskvoten - noe som gjør at vi er villige til å spille rasismekortet om du nekter å betale. Sender deg kontonummeret mitt på pm. På grunn av mitt storsinn lar jeg øktene hittil være gratis - regner med at vi sees på peppes i løpet av de nærmeste 60 dagene - semidiett eller ei Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1400 : 05. desember 2008, 11:00 »
JA! Det fortalte Loco meg. Det blir stort. Skal du være med i AF? Håper de ikke eliminerer det i NM 09. Det hadde vært synd..

Ja AF er planen. Har et veldig kortsiktig mål. 6 mnd... For å få det skikkelig intenst. 3 mnd med oppbygging og ca 3 mnd deff. Eller noe sånt. Jeg hadde ca 2 mnd opphold nå hvor jeg bare praktiserte yoga og spiste lite i forbindelse med innspillingen av DVDen, og da falt alt jeg hadde bygd av muskler i sommer av igjen. Gikk fra 87 til 80 på et blunk. Startet igjen nå på mandag. Nå ser jeg at det skal være AF i IGP i slutten av mai så det passer med opplegget, og i tillegg så har noen nevnt at det kanskje skal være en annen AF konk i juni (?). Men i IGP skal det være strongmanlignende øvelser visstnok, så i tilfelle kan jeg ikke bare kose meg med GVT 10x10 i chins og dips og beinpress på beina, og litt roteknikk, som jeg hadde planlagt. Da må jeg nesten trene for å få litt styrke også. Fysj og fy! Fyttahælvete. Det er jo 5 år siden jeg har trent bein og markløftlignende øvelser. Ingen ståede øvelser på 5 år faktisk...

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Thor, made by Crom
« #1401 : 05. desember 2008, 11:32 »
Angående LoC0. Siden jeg har lært han alt han kan om spotting kan du overføre 149,90 til meg for hver økt dere trener sammen i rettighetshonorar. Jeg regner med at LoC0 glemte å informere om dette, men det setter vi på utlendingskvoten - noe som gjør at vi er villige til å spille rasismekortet om du nekter å betale. Sender deg kontonummeret mitt på pm. På grunn av mitt storsinn lar jeg øktene hittil være gratis - regner med at vi sees på peppes i løpet av de nærmeste 60 dagene - semidiett eller ei Smiley

Da skal jeg ha kvote fra alle gangstah venna dinne! Hadde det ikke vært for at jeg hang med deg, hadde alle trodd du var nynazist (en schvæær nynazist da!) og ingen hadde kommet bort til deg og gitt det komplimentet "Fi fan, hvordan kan jeg få den streken?"  Smile
Maxium effort!

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1402 : 05. desember 2008, 11:38 »
Da skal jeg ha kvote fra alle gangstah venna dinne! Hadde det ikke vært for at jeg hang med deg, hadde alle trodd du var nynazist (en schvæær nynazist da!) og ingen hadde kommet bort til deg og gitt det komplimentet "Fi fan, hvordan kan jeg få den streken?"  Smile

Vi deler selvfølgelig 50/50 - null stress Cool
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Thor, made by Crom
« #1403 : 05. desember 2008, 11:42 »
Sees søndag!

Ikke mye sprut her nei.

Nytt er at jeg trener med Loco som passer meg veldig bra. Er på en semidiett, hvor jeg spiser rent, og får unna litt kardio hver dag. Tror dette gjør underverker for kroppen min, for vekten holdes rundt 107-109, og styrken er grei. Formen er også ok, så hvis jeg kommer meg under 105 til februar, så er nok jeg der jeg skal være.

Spiser kjøtt og melkeprodukter, grønt og endel fett. Karb begrenses stort sett til linser og knekkebrød. Energiinntak justeres etter forbruk.

Trener mye med Loco som passer meg utmerket! Sterk kar, med en vilje av stål. Lett å motivere seg selv, når man har en så dedikert kar som spotter..  Smiley

DET er mye mulig! Håret ditt er dog litt lengre enn mitt hører jeg, men jeg jobber med saken!

JA! Det fortalte Loco meg. Det blir stort. Skal du være med i AF? Håper de ikke eliminerer det i NM 09. Det hadde vært synd..

Du overrasker meg stadig vekk, for du har en styrke som ikke du selv kjenner! Og ikke minst har du en jævel av en disiplin! Det er kjempe morsomt at du ikke sier "nei" til en utfordring heller, det gjør jo at jeg må hele tiden pushe meg selv på trening, for å matche deg!

Med andre ord, en treningspartner av Crom! Wink

Haha, jeg lurer også på hvem denne dobbeltgjengeren er! Jeg var jo der til ca 1945, så jeg prøver å huske de menneskene som var der. Jeg kan roe deg ned med at svensken ikke var til stedet! haha Cheesy
Maxium effort!

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Thor, made by Crom
« #1404 : 05. desember 2008, 11:44 »
Vi deler selvfølgelig 50/50 - null stress Cool

Nå snakker vi  Cool

Du må si ifra neste gang du skal surre og teste utstyr, med disse hyggelige menneskene som dukka opp på Condis sist. Jeg tar med meg Vargen opp, så kan han få være med på "posedown showet" i under etasjen.  Grin
Maxium effort!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1405 : 06. desember 2008, 14:17 »
Heh? Kjører du lavkarbo? Trodde ikke du var noe tilhenger av det? Eller er det fortsatt semi-deffetid...

He he, håret ja... det har vokst litt i det siste gitt - og verre skal det bli!  biggrin

Vel, mitt blir bare lengre og lengre, så skal ikke se bort ifra at jeg tar deg igjen etterhvert. Smiley

Angående LoC0. Siden jeg har lært han alt han kan om spotting kan du overføre 149,90 til meg for hver økt dere trener sammen i rettighetshonorar. Jeg regner med at LoC0 glemte å informere om dette, men det setter vi på utlendingskvoten - noe som gjør at vi er villige til å spille rasismekortet om du nekter å betale. Sender deg kontonummeret mitt på pm. På grunn av mitt storsinn lar jeg øktene hittil være gratis - regner med at vi sees på peppes i løpet av de nærmeste 60 dagene - semidiett eller ei Smiley

Genialt! Angående dette rasismekortet så blir det flittig brukt i heimen. Min alt for mye bedre halvdel er jo ikke helt kaldblods, dermed faller det lett for meg å påpeke åpenbart mangelfull norskhet.

Peppes høres rent fortreffelig ut! Trenger noen dager hvor jeg blir mett og. Smiley

Ja AF er planen. Har et veldig kortsiktig mål. 6 mnd... For å få det skikkelig intenst. 3 mnd med oppbygging og ca 3 mnd deff. Eller noe sånt. Jeg hadde ca 2 mnd opphold nå hvor jeg bare praktiserte yoga og spiste lite i forbindelse med innspillingen av DVDen, og da falt alt jeg hadde bygd av muskler i sommer av igjen. Gikk fra 87 til 80 på et blunk. Startet igjen nå på mandag. Nå ser jeg at det skal være AF i IGP i slutten av mai så det passer med opplegget, og i tillegg så har noen nevnt at det kanskje skal være en annen AF konk i juni (?). Men i IGP skal det være strongmanlignende øvelser visstnok, så i tilfelle kan jeg ikke bare kose meg med GVT 10x10 i chins og dips og beinpress på beina, og litt roteknikk, som jeg hadde planlagt. Da må jeg nesten trene for å få litt styrke også. Fysj og fy! Fyttahælvete. Det er jo 5 år siden jeg har trent bein og markløftlignende øvelser. Ingen ståede øvelser på 5 år faktisk...

AF på IGP ja! Da er det vel folk fra hele Europa som er med da? Blir spennende å følge utviklingen din. Tipper 3 mnd deff holder i massevis, da du ikke skal ned i absurd lav % heller. Gleder meg til å hilse på! Smiley

Ellers tviler jeg sterkt på at de fjerner AF fra NM, så hvis du syntes dette var gøy i vår så er jo det noe å bli med på...

Du overrasker meg stadig vekk, for du har en styrke som ikke du selv kjenner! Og ikke minst har du en jævel av en disiplin! Det er kjempe morsomt at du ikke sier "nei" til en utfordring heller, det gjør jo at jeg må hele tiden pushe meg selv på trening, for å matche deg!

Med andre ord, en treningspartner av Crom! Wink

Haha, jeg lurer også på hvem denne dobbeltgjengeren er! Jeg var jo der til ca 1945, så jeg prøver å huske de menneskene som var der. Jeg kan roe deg ned med at svensken ikke var til stedet! haha Cheesy

Grin Gale GHB svenske!

Takk for motiverende ord. Vi sees i morgen for bentrening. DA SKAL DET PINES.

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1406 : 06. desember 2008, 14:21 »
Peppes høres rent fortreffelig ut! Trenger noen dager hvor jeg blir mett og. Smiley

Hey! Jeg også!

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1407 : 06. desember 2008, 14:31 »
AF på IGP ja! Da er det vel folk fra hele Europa som er med da? Blir spennende å følge utviklingen din. Tipper 3 mnd deff holder i massevis, da du ikke skal ned i absurd lav % heller. Gleder meg til å hilse på! Smiley

Ellers tviler jeg sterkt på at de fjerner AF fra NM, så hvis du syntes dette var gøy i vår så er jo det noe å bli med på...

Hele europa ja... Litt av et stevne å debutere på som 40-åring nesten uten å ha tid til å forberede seg... Men jeg kan jo kun forholde meg til meg selv, så jeg må bare drite i de andre.

Vi får se hvor lang deff jeg trenger. Trenger jo litt tid på å bygge litt også, så jeg ikke blir helt kosteskaft. Kjedlig hvis arrangøren trodde jeg ikke stilte opp, men så var det bare jeg som var så tynn at de ikke så meg på scena. Men dette kan jeg jo sjekke med dere på 24. Jeg tenker jo i utgangspunktet deff fra ca 1. mars, men hvis dere titter litt på fettnivået mitt rundt 1. februar så har dere sikkert synspunkter på hvordan jeg ligger an... Jeg tenker uansett å kontrollere kosten ved å telle kalorier fra ca midten av januar, selv om jeg da ligger på overskuddskalorier. Da er det lettere å justere seg raskt inn på hva jeg skal ligge på når jeg starter deffen.

Forøvrig så regner jeg med at jeg blir den første i verden som trener AF eller bygging som har spisedag på Krishna Cuisines vegetarrestaurant...

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #1408 : 06. desember 2008, 15:12 »
Spør du meg burde du fått premie for i det hele tatt å spise på Krishna Cuisines. Jeg var der en gang i 95, og har aldri satt mine bein der igjen ...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1409 : 06. desember 2008, 16:33 »
Hey! Jeg også!

Selvfølgelig - men jeg nekter å spise vegetarpizza.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!