Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 361173 ganger)

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Thor, made by Crom
« #1410 : 06. desember 2008, 16:41 »
det er jo kjempe godt Grin
Selvfølgelig - men jeg nekter å spise vegetarpizza.


Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1411 : 06. desember 2008, 18:01 »
Selvfølgelig - men jeg nekter å spise vegetarpizza.

Den er grei. Jeg skal nok klare å spise opp hele selv. Med kreatinstrø.


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1412 : 06. desember 2008, 18:04 »
Spør du meg burde du fått premie for i det hele tatt å spise på Krishna Cuisines. Jeg var der en gang i 95, og har aldri satt mine bein der igjen ...

Sånn kan det gå...

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1413 : 06. desember 2008, 20:29 »
Hele europa ja... Litt av et stevne å debutere på som 40-åring nesten uten å ha tid til å forberede seg... Men jeg kan jo kun forholde meg til meg selv, så jeg må bare drite i de andre.

Vi får se hvor lang deff jeg trenger. Trenger jo litt tid på å bygge litt også, så jeg ikke blir helt kosteskaft. Kjedlig hvis arrangøren trodde jeg ikke stilte opp, men så var det bare jeg som var så tynn at de ikke så meg på scena. Men dette kan jeg jo sjekke med dere på 24. Jeg tenker jo i utgangspunktet deff fra ca 1. mars, men hvis dere titter litt på fettnivået mitt rundt 1. februar så har dere sikkert synspunkter på hvordan jeg ligger an... Jeg tenker uansett å kontrollere kosten ved å telle kalorier fra ca midten av januar, selv om jeg da ligger på overskuddskalorier. Da er det lettere å justere seg raskt inn på hva jeg skal ligge på når jeg starter deffen.

Forøvrig så regner jeg med at jeg blir den første i verden som trener AF eller bygging som har spisedag på Krishna Cuisines vegetarrestaurant...



Å debutere slik du kommer til å gjøre står det utrolig admirasjon av. Angående fettprosent så høres nok 3 mnd rimelig ut, da du ikke er bælfeit. Jeg brukte tre mnd i år, og tok av meg ca 20 kilo. Det trenger jo ikke du. Og det er utrolig lurt å peile inn kaloriforbruk mot inntak så fort som mulig som du selv sier. Bra det blir noen norske i AF på IGP i år da. Snakket med Bjørgulf Hansen for et par dager siden, og han fortalte om opplegget som planlegges. Høres MYE bedre ut enn det som er gjort rent publikumsmessig. Mann mot mann med eliminering, øvelser ute og inne, etc etc.. Gleder meg!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1414 : 07. desember 2008, 14:18 »
Tittet litt på bilder av ulike mennesker. En ting slår meg - triceps er så vannvittig forskjellig fra menneske til menneske... Ingen triceps er lik...

Da tenker jeg ikke på str, men form..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1415 : 07. desember 2008, 15:56 »
En ting kan man nå si om tricepsen din. Den er råtøff.


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1416 : 07. desember 2008, 15:58 »
Har dere noe matter/yogamatter på 24? Hvis ikke så må jeg ta med min egen. Jeg har tenkt å innføre 5 solhilsen A (suryanamaskara A) før og etter vekttrening som standard på 24. 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #1417 : 07. desember 2008, 16:11 »
Ingen triceps er lik...


Det er på grunn av at vinkelen på lillefingeren under nedpress er ekstremt vanskelig å holde identisk fra person til person.... :Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Thor, made by Crom
« #1418 : 07. desember 2008, 16:33 »
Tittet litt på bilder av ulike mennesker. En ting slår meg - triceps er så vannvittig forskjellig fra menneske til menneske... Ingen triceps er lik...

Da tenker jeg ikke på str, men form..

Vet ikke hvorfor jeg tenker på transformers når jeg ser på tricepbildet ditt  Cool
Maxium effort!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1419 : 07. desember 2008, 20:32 »
Har dere noe matter/yogamatter på 24? Hvis ikke så må jeg ta med min egen. Jeg har tenkt å innføre 5 solhilsen A (suryanamaskara A) før og etter vekttrening som standard på 24. 

Jeg vet ikke. Men du kan sikkert høre med Charlie Abboh og Stisen om de kan flytte poseringstreningen til et annet sted når du kommer med matten din. Ellers tror jeg slik yogapraktisering er positivt under deff. Det må jo være utrolig avslappende?

Det er på grunn av at vinkelen på lillefingeren under nedpress er ekstremt vanskelig å holde identisk fra person til person.... :Smiley

Jeg skal begynne med variasjon av lillefingerbruk under alt av pushøvelser, for å få full flex på triceps fremover.

Vet ikke hvorfor jeg tenker på transformers når jeg ser på tricepbildet ditt  Cool

ÅÅ! Den filmen er så tøff. Blir du med å se den hos oss en dag? Søndag om to uker kanskje? Er i London neste helg vet du.. Vi trener, lager masse mat, så ser vi transformers! JA! Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1420 : 07. desember 2008, 21:17 »
Jeg vet ikke. Men du kan sikkert høre med Charlie Abboh og Stisen om de kan flytte poseringstreningen til et annet sted når du kommer med matten din. Ellers tror jeg slik yogapraktisering er positivt under deff. Det må jo være utrolig avslappende?

Avslappende etterpå ja. Det er ingen avlslapping under praksisen. Det er skikkelig intenst, og det er 1.5 time non-stop uten pause med 100% fokus hele tiden på pusten, dristi (hvor man retter blikket), bandhas (energilåser) og selve posisjonene og overgangen mellom posisjonene. Man slapper ikke av i noen posisjon. Hele kroppen er i spenn kontinuerlig. Svetter spruter. Jeg har aldri svettet så mye i noen annen aktivitet. De som har hatt inntrykk av at yoga bare er å sitte stille og/eller å gjøre noen lette statisk posisjoner får seg en kraftig overraskelse når de prøver ashtanga.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Thor, made by Crom
« #1421 : 08. desember 2008, 14:29 »
Jeg vet ikke. Men du kan sikkert høre med Charlie Abboh og Stisen om de kan flytte poseringstreningen til et annet sted når du kommer med matten din. Ellers tror jeg slik yogapraktisering er positivt under deff. Det må jo være utrolig avslappende?

Jeg skal begynne med variasjon av lillefingerbruk under alt av pushøvelser, for å få full flex på triceps fremover.

ÅÅ! Den filmen er så tøff. Blir du med å se den hos oss en dag? Søndag om to uker kanskje? Er i London neste helg vet du.. Vi trener, lager masse mat, så ser vi transformers! JA! Smiley


Sounds like a plan! Jeg er med!  woot
Maxium effort!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1422 : 08. desember 2008, 14:32 »
Jeg vet ikke. Men du kan sikkert høre med Charlie Abboh og Stisen om de kan flytte poseringstreningen til et annet sted når du kommer med matten din. Ellers tror jeg slik yogapraktisering er positivt under deff. Det må jo være utrolig avslappende?

Hørtes ut som marius-metern ville være med, så han kan jo flytte på dem.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1423 : 08. desember 2008, 15:56 »
Avslappende etterpå ja. Det er ingen avlslapping under praksisen. Det er skikkelig intenst, og det er 1.5 time non-stop uten pause med 100% fokus hele tiden på pusten, dristi (hvor man retter blikket), bandhas (energilåser) og selve posisjonene og overgangen mellom posisjonene. Man slapper ikke av i noen posisjon. Hele kroppen er i spenn kontinuerlig. Svetter spruter. Jeg har aldri svettet så mye i noen annen aktivitet. De som har hatt inntrykk av at yoga bare er å sitte stille og/eller å gjøre noen lette statisk posisjoner får seg en kraftig overraskelse når de prøver ashtanga.



Sprøtt! Ta på deg en pulsmåler og se hvordan det påvirker..



The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1424 : 08. desember 2008, 16:37 »
Sprøtt! Ta på deg en pulsmåler og se hvordan det påvirker..

Jeg har en, men den registrerer kun høyste og laveste puls. Jeg skulle ha hatt en som registrerte kontinuerlig med overføring til PC, slik at jeg så når jeg hadde hvilken puls.

Men jeg vet jo selv hvilke posisjoner og deler av praksisen som er meste krevende, så jeg vet når pulsen er høyest. Mot slutten av serien hvor det er bro / back bend med drop backs, så hender det pulsen er oppe i nærmere 180, men man skal allikevel puste rolig inn og ut gjennom nesa med 3-4 sek innpust og 3-4 sek utpust, med ujjayi / darth vader lyd på pusten, uten å holde pusten, og uten å puste gjennom munnen. Og ingen ekstrapust eller stopp i serien. Alt skal være flyt, med nøyaktig antall vinyasas / tellinger slik som det er beskrevet i systemet.

Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!