Skrevet av Emne: Hurtighet i boksingm MÅ HA SVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (Lest 2237 ganger)

Utlogget lorenzo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hey lurer på åssen jeg skal få hurtighet i boksing. Åssen skal jeg trene hjemme. Skal jeg ta pauser noen dager så musklene skal få hvilt. Gi meg en ukesplan om åssen jeg skal bokse.  Har noen forslag til øvelser jeg kan ta på en bokse sekk. Slik to høyre en venste. slike smarte ting. Jeg er venstrehent og nybegynner i boksing. Takk for svaret hitill. Markløft Knebøy Weightlifter3 Weightlifter2 Weightlifter

Utlogget boXer

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

gjør ett  søk på eksplosivitet i forumet her og du finner flere tråder som har tatt opp evnet før


Konkurrerende utøver i kickboxing/boksing.
mosjonist utøver i styrkeløft
Knebøy 180- Benk 122,5 - Mark 215 (stevne) Knebøy 190- Benk 142,5 - Mark 200 ( trening)

Utlogget Dempsey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 145

  • Rule #1 - Don't Act Cockless
Det ene er å få fart på bena, da kan du løpe f.eks intervall og bare 60-metern også er hoppetau et godt alternativ, på armene så kan du bruke speedball.

Du kan bare skyggebokse, prøve å sette opp tempoet osv..

Søk på eksplosivitet som er sagt tidligere der står det masse nyttig!!

Feel every rep like it's your last!

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Hurtighet i boksingm MÅ HA SVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« #3 : 05. oktober 2004, 23:43 »
Få deg en trener!
 
Bokser aktivt og vet derfor at det ikke er så mye å gjøre med hurtigheten den er medfødt.