Skrevet av Emne: Gunnar Bråthen mot NKF-IFBB NM 2. oktober  (Lest 85410 ganger)

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+
« #30 : 28. mars 2008, 23:35 »
Meget imponerende! Blir spennende å følge med videre Smiley
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+
« #31 : 28. mars 2008, 23:46 »
Hvordan går det med deffen din futuba? Sjekket albumet ditt og så det var "mye å gå på" :-)
Etter konkurransen i slutten av mai skal jeg tilbake til byggekost og i løpet av høsten skal jeg slå målene dine:
BP: 160
ML: 210
KB: 3x180
Mål: over 600 sammenlagt
hilsen en utfordrer :-)
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+
« #32 : 29. mars 2008, 10:21 »
He he.. "deffen" går det så som så med, har fortsatt plenty og ta av blush
Men jeg gir meg ikke uten videre, i første omgang er jeg fornøyd om jeg kommer ned til 100kg til mai, da blir det 14dg i syden Smiley. Så får vi se hva jeg gjør videre..
Hadde vært morro å klare over 600 sammenlagt iløpet av 2008 ja, men da tror jeg vekta må opp igjen for min del, jeg bøyer meg i støvet om du klarer det før meg Bow
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+
« #33 : 29. mars 2008, 13:49 »
Har kanskje tatt meg vann over hodet med det løftet. Må opp 40kg på alle tre øvelsene og det er i meste laget. Målet har til nå vært opp 20kg på alle tre i løpet av høsten. Da kan du jo applaudere med én hånd ;-)
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+
« #34 : 31. mars 2008, 15:22 »
Noen ferske bilder fra idag 31.mars. Da har jeg kjørt cardio og diett fra 1.februar og har i underkant av to måneder igjen til IGP Classics 31.mai. Føler at jeg ligger bra an og er definitivt MYE bedre enn i fjor høst. Adskillig mere masse men det skal bli spennende å se hvilken vekt og fettprosent jeg klarer å komme ned på i løpet av de neste to månedene. Skal kjøre knallhardt og samtidig ikke ta for mye muskelmasse. Tipper vekten nå er i underkant av 94kg og underhudsfettet har beveget seg under 10% grensen.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #35 : 31. mars 2008, 16:17 »
Utrolig imponerende dette Gunnar Smiley
Du ser kjempe flott ut og du viser bare gang på gang at det aldri er for sent å trene!
Ett kjempe forbilde i mine øyne! Wink
Stå på!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #36 : 05. april 2008, 15:38 »
Må si gratulerer. Å komme i den formen du har klart på tross av alderen er noe å være stolt av! Smiley Lykke til videre!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #37 : 05. april 2008, 20:15 »
ser bra ut detta..  bra det er aldri for seint Smiley

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #38 : 05. april 2008, 20:22 »
Strammer til nå. Hadde eksamen i Fitness grunnkurs på idrettshøyskoøen på Torsdag så påsken har vært full av pensumlesing. Håper å være ferdig utdannet PT i 2009.
Startet timesøkter med cardio på Torsdag morgen. Har en elliptisk crosstrainer installert på hjemmekontoret og det er mye mere behagelig enn å trave rundt på asfalten slik jeg gjorde i fjor. 1 time med 130 i puls brenner 1000 kcal. Det gjorde jeg også fredag morgen og idag. Så nå er jeg igang med de to tøffe månedene frem mot neste konkurranse. Tenker på mat hele tiden og har senket karb til ca 120gr.   
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #39 : 26. april 2008, 02:25 »
Status 24.april og 5 uker igjen til IGP Classics i Larvik 31.mai i regi av mr. Diet Roar Innlagen:
Det forsvant “bare” 400gr fett denne uken ifølge Runes avanserte måleapparat. Men det forsvant også litt mere muskelmasse enn det gjorde i forrige måleperiode. Dette er noe jeg må regne med så det er ingen grunn til bekymring. Vekten er nå nede på 91kg. Jeg tipper at jeg veier 88-89kg 31.mai og har en underhuds fettprosent i underkant av 7%. Da skal jeg være strålende fornøyd når jeg husker at jeg i november i fjor veide 85kg og hadde en fettprosent på 9,1%.

Jeg må jo innrømme at jeg gleder meg til etter 31.mai. Da blir det tilbake til normalen og noe vektøkning. Skal prøve å holde meg under 12% (som jeg gjorde i vinter). Det blir også ferie med gode venner på besøk i Menton.

Allerede nå har jeg begynt å tenke på høsten og vinterens treningsprogram. Det blir en prioritering av lår og ryggbredde. Begge disse muskelgruppene kommer jeg nok til å trene to ganger per halvannen uke. Altså et tøffere program for disse to muskelgruppene som nå er mine svakeste områder. Øvrige muskelgrupper vil likevel få sitt ved å fortsette med en gang per uke på disse. Til høsten er det også Treningsveilderkurset på Norges Idrettshøyskole. Dette gleder jeg meg også til å komme igang med (og igjennom). Praktiserer nå som treningsveileder tre formiddager i uken på Condis Stovner og det er et hyggelig avbrekk til min vanlige jobb foran PC’en.

Bildene viser i tillegg til side/bryst, triceps og legg. Med 1 times morgencardio hver eneste dag er beina som trestokker på dette leggbildet som er tatt rett etter cardioen. ikke mye markering men du aner at det er noe volum under der.

Jeg fikk et spørsmål på bloggen min om hva jeg sikter mot mht fettprosent.
Svarer er at det er vanskelig å si hva jeg sikter mot. Jeg har ingen referanser på hva som er mulig for en 60-åring som har 30 år gamle lagre av "herdet" fett som skal fjernes. Prosjektet mitt går egentlig ut på å finne ut hva som er mulig når du setter mål som er tilnærmet "uoppnåelige" for de fleste.

Målet mitt er en vm tittel når jeg er 65 i 2013. For å vinne må jeg sannsynligvis være bedre rippet enn konkurrentene som har holdt på lenger og er større. Det betyr at jeg må ned mot 4-5%. Det betyr at jeg hvert år frem mot 2013 må konkurrere for å komme i gradvis bedre og bedre form. Så derfor er målet i år å gjøre alt jeg kan for å komme lengst mulig ned i fettprosent.

Det jeg har hørt fra andre, uten at det dermed er bevist, er at jeg ikke kan komme helt ned første året men kan bli litt bedre hvert år.

Så hvor langt ned jeg kommer i år vet jeg ikke. Målet er lengst mulig. Men i 2013 må jeg klar 4-5%
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Mr. Handsome

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #40 : 26. april 2008, 03:17 »
Se her ja, ingenting er som å se en svett mann på 60+ stå å flexe inne på gymmet! Smiley Ser bra ut dette..! Beundringsverdig kropp og pågangsmot!
Giving up is not an option!!

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #41 : 26. april 2008, 23:22 »
Et par bilder med litt bedre lys. Det går fremover og det blir spennende å se om jeg klarer å se 6-tallet på fettprosenten om en måned. Det ble litt spisedag i går kveld på fredag i forbindelse med et jubileum vi var på. Dermed er det vanlig diett idag, lørdag, og i morgen tidlig er det ny cardio før frokost.

Ryggtreningen på fredag var ekstremt slitsom. Var helt tom som jeg pleier på slutten av diettuken og i går føltest det værre enn noensinne. Jeg lurer på om jeg skal bytte litt om på rekkefølgen av dagene de kommende ukene og flytte ryggtreningen fra fredag til tirsdag for å ha overskudd til å gjennomføre den skikkelig. Og så legge de mindre muskelgruppene mot slutten av uken.  Noen som har noe erfaring med dette?
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Delge

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #42 : 29. april 2008, 15:48 »
hei gunnar. trener på samme sted som deg og forsøkt å se etter deg etter at jeg så intervjuet ditt her på treningsforum. veldig imponert over fysikken din. stå på. skal følge fremgangen din videre og lykke til med eksamen

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #43 : 29. april 2008, 16:55 »
Hei Delge.
jeg trener man, tirsd, torsd, fred 15:00-17:00 vanligvis. Nå i avlutttende deffemåned er det litt korter økter så jeg er vel på vei ut igjen halv fem. Det er bare å si hei :-)
Eksamen på grunnkurset i våres besto jeg så nå er det treningsveilederkurset til høsten som er neste leseperiode.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Delge

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Gunnar Bråthen BB 60+ (Nye bilder på side 3)
« #44 : 29. april 2008, 22:35 »
jeg kommer vel når du er på vei ut jeg da. trener selv mandag, tirsdag og torsdag + fredag.
imponert over hva du får til Gunnar

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!