Visning av honnrposter for gard
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: Baseøvelser 14. oktober 2006, 11:51
    PhilLynott: du klarer fint å bli stor uten markløft og knebøy, men dette er jævlig gode øvelser som bygger bra med masse. Bevegelsen du gjør under korrekt utført markløft er sinnsykt bra for kroppen, og styrker ryggen din noe jævlig. Knebøy er hovedsakelig en lår øvelse, men her trener du og andre grupper som blant annet korsrygg og mage. Der jeg trener er det mange på styrkerommet som er flinke og ivrige, men som ikke blir spesielt større (de var mye større enn meg før, nå er jeg langt forbi dem), og jeg mener dette er en kombinasjon av at de mest sannsynlig ikke spiser nok, men at de og trener alt for mange isolasjonsøvelser og for få tunge, baseøvelser. Skuldrene går i tre forskjellige varianter av sidehev, noe jeg syns blir feil så fremt du ikke er en seriøs kroppsbygger som må legge vekt på spesifikke muskelgrupper.

    Dype knebøy er grum på ræva. Ikke vær redd for at den blir for stor. Min har blitt enorm og full av strekkmerker. Chicks love it : )
    Honnr gitt av : Big Daddy, 14. oktober 2006, 23:36
    2  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: Baseøvelser 14. oktober 2006, 11:51
    PhilLynott: du klarer fint å bli stor uten markløft og knebøy, men dette er jævlig gode øvelser som bygger bra med masse. Bevegelsen du gjør under korrekt utført markløft er sinnsykt bra for kroppen, og styrker ryggen din noe jævlig. Knebøy er hovedsakelig en lår øvelse, men her trener du og andre grupper som blant annet korsrygg og mage. Der jeg trener er det mange på styrkerommet som er flinke og ivrige, men som ikke blir spesielt større (de var mye større enn meg før, nå er jeg langt forbi dem), og jeg mener dette er en kombinasjon av at de mest sannsynlig ikke spiser nok, men at de og trener alt for mange isolasjonsøvelser og for få tunge, baseøvelser. Skuldrene går i tre forskjellige varianter av sidehev, noe jeg syns blir feil så fremt du ikke er en seriøs kroppsbygger som må legge vekt på spesifikke muskelgrupper.

    Dype knebøy er grum på ræva. Ikke vær redd for at den blir for stor. Min har blitt enorm og full av strekkmerker. Chicks love it : )
    Honnr gitt av : anon30, 14. oktober 2006, 13:45
    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / SV: Hvordan må jeg spise for og få lavere fett prosent? 12. oktober 2006, 08:14
    roolfe: ser du ikke at han har masse fett rundt magen? Han må få bort minst 10 kg for å få fram rutene!
    Honnr gitt av : anon30, 12. oktober 2006, 14:46
    4  Trening / Styrkeløft / SV: JUKSING 06. oktober 2006, 15:23
    Denne tråden kunne blitt stengt etter zuulroys innlegg.
    Honnr gitt av : Ivrig pingle, 06. oktober 2006, 15:43
    5  Bilder / Bilder av Styrkeløftere / SV: giljotine benkpress 19. august 2006, 16:06
    http://www.youtube.com/watch?v=P0ySblouCKs

    hihihiihihihiihih.
    Honnr gitt av : Cunty, 20. august 2006, 11:13
    Sider:
  • 1
  • Øvelsene du gjør feil

    Trening13.12.2019254

    Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
    Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

    Kosttilskudd - bruker du for mye?

    Kosthold11.12.201944

    Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
    Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
    Dette er 500 kcal!