Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 194
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: Fettforbrennere som funker på: 03. desember 2013, 00:26
    Det finnes kaloriforbrennere. Men fettforbrennere? Jeg vet om en som heter testosteron, men den er ikke lovlig.
    2  Bilder / Bilder av Kroppsbyggere / Sv: Arnold is back! på: 22. september 2013, 17:17
    Nice.
    3  Generelt / Åpent forum / Sv: Reise med protein på: 01. juli 2013, 07:43
    De har proteiner i utlandet også.

    Men om du ønsker å ta med fra Norge, så tror jeg det skal gå greit (jeg har ikke prøvd selv).
    4  Trening / Forum for ungdom / Sv: Hvordan trene best lats? på: 15. juni 2013, 21:52
    Øvelser der du drar noe mot deg eller deg mot noe med armene (nedtrekk, chinups/pullups, stangroing, hantelroing, kabelroing, whatever).

    Finn 1-2 vertikale og en 1-2 horisontale øvelser du liker godt, og bli sterkere i dem.
    5  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5x5x5x??? på: 17. mars 2013, 16:45
    Er dette å trappe ned? Ser like mye ut som å trappe opp, spør du meg.
    6  Trening / Forum for ungdom / Sv: ta 100 i benken på: 09. desember 2012, 11:01
    Kanskje. Noen tar 100 kg når de tar 10 reps på 75 kg. Andre må ha 10 reps på 85 kg før de tar 100 kg.
    7  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Hva syntes dere om fremgangen min? 15 år. Kom med tips! på: 26. november 2012, 23:59
    Ser ut som at du har talent for kroppsbygging.

    Alle kjente kroppsbyggere er sterke. Husk bruke styrkemålinger for å se om du har fremgang. I ung alder bør du fokuser på å bli sterk. Med styrke vil utseende følge.
    8  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trenger tips for hjemmegym! på: 19. oktober 2012, 00:14
    Det må jo bli stang og vekter, da. Og kanskje et kombistativ for knebøy og benkpress. Stang for 50 mm-åpning vekter kjøpes for rundt en tusenlapp. Hvis du er kvinne, trenger du trolig ikke så veeeeldig mye vekter, så det bør ikke koste veldig mye. Det finnes også mye brukt.
    9  Trening / Andre Treningsaktiviteter / Sv: Forbedre benk og 3000m på 16 uker på: 12. oktober 2012, 01:38
    Spesielt 20 pullups kan bli seigt. Hvordan går det, by the way?
    10  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune mot??? på: 12. oktober 2012, 00:13
    Hva med å bli med i treningsforums max rep på kroppsvekt i smalbenk-konkurranse? Det skader du deg ikke på? Smiley
    11  Trening / Treningsprogrammer / Sv: inspirert av "powerlift" program funker det? på: 12. oktober 2012, 00:02
    Ser fint ut det programmet der.

    Restituerer du dårlig, bør du sjelden eller aldri trene til failure. Tren så mange reps du kan, men ikke prøv å ta en rep til hvis du er i tvil om du klarer den.

    Man kan overdrive faren med å trene til failure, for det er mange som har fin fremgang selv om de trener til failure nesten hele tiden, men det er mer "safe" å ikke trene til failure. Hvis du mistenker at du ikke klarer å restituere deg, så trener du ikke til failure.
    12  Trening / Styrkeløft / Sv: Svakere grep av mye grepstrening? på: 11. oktober 2012, 21:45
    de siste tre månedene har jeg ikke trent grepet mer enn én rep på hver hånd de siste to ukene med captains of crush 1,5. i dag testet jeg coc 2, og klarte en rep med høyre hånd to ganger. dette har jeg aldri greid før. de siste tre netter har jeg sovet godt. dette forsterker min hypotese (i hvert fall for min del).
    13  Trening / Forum for ungdom / Sv: Dårlig treningsprogram? på: 11. oktober 2012, 21:36
    det er et helt greit program.
    14  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Knebøy/markløft barbeint på: 11. oktober 2012, 21:31
    tren i sokkelesten du. fysio eller ikke, denne fyren har intet grunnlag for sine påstander.
    15  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune mot??? på: 07. oktober 2012, 17:59
    Jeg heiet på deg forrige helg i Trondheim! Gratulerer med at du fullførte. Det krever nok viljestyrke.

    Hvor raskt har du tenkt å gå opp igjen i vekt? Og hvor langt har du tenkt å gå opp?
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 194
  • Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
    Da kan denne metoden være noe for deg.
    Derfor bør du trene pull throughs.
    Slik unngår du å lure deg selv.