Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 15
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! Formbilde 29.sept + bilder fra Norway Open. på: 08. oktober 2012, 16:44
    Chilligryte!

    2 bokser chillibønner.
    2 bokser hakkede tomater.
    1pakke kjøttdeig.
    2stk rødløk. (Tilsett gjerne mere snacks, eks hvitløk,salt,pepper,skinke osv)

    Totalt ckal : 1770
    Protein : 186
    Karbs : 172
    Fett : 56

    Skuldre og nakke idag. Kjører også på med mage og bein. Veldig svak i bøy,må vel få opp en video her snart så jeg kanskje får litt feedback på bøyen. Mulig jeg gjør det galt siden jeg ikke øker.
    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivert 95mod logger på: 04. oktober 2012, 22:25
    Dette så meget bra ut gitt Smiley Misunner deg beina!
    3  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! Formbilde 29.sept + bilder fra Norway Open. på: 03. oktober 2012, 20:43
    Hadde litt å gjøre idag, så jeg SKULKA trening! Gjør det av og til når jeg kjenner jeg er i elendig form. Følte meg rævva på jobb idag og fikk faktisk kommentarer på humøret (og innsatsen Tongue) så i den siste matpausen idag så greide jeg ikke å motstå gruppepresset, så jeg spiste ett lite stykke av en rar kjempelang wienerbrød-lignende sak. Formen ble meget bedre umiddelbart, så min konklusjon er at jeg går nå på underskudd. Merker det ikke på trening ennda, så kjører på noen uker til å ser hvordan kroppen former seg. Skimter de 2 siste rutene også nå (på morgenen)

    Ellers, så skal jeg på MR og ultralyd imorgen, og etter det stikker jeg rett til en kompis å spiser litt før vi drar til Fitnessplanet i Kristiansund! Det tror jeg blir kult!

    Maten idag :

    06:15 - 60gr havre+halv banan + 30gr whey+litt melk
    08:30 - 3 grove med røkt laks
    11:00 - 400gr (ca) med kylling,villris og brokkoli. og en plomme til desser!
    13:00 - 1stk plomme
    13:30 - 1stk plomme + en bit wienerbrød :O
    15:15 - 100gr havre+HEL banan+30gr whey+ litt melk
    Bytta trening med frisørtime idag, shame on me!
    19:30 - TORO Lasagne (Igjen, hva holder jeg på med?)

    Skal snart spise kveldsmaten, det blir kyllingfilet, brokkoli og villris. Håper på FULL trøkk på trening imårra Smiley
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! Formbilde 29.sept + bilder fra Norway Open. på: 02. oktober 2012, 20:15
    Herlig økt idag, bortsett fra at høyrep i knebøy var ikke min sterke side Smiley

    DYP Knebøy - 3x20 @ 70kg ( Endte opp med 2set på 12, 1 på 10. Blir så sykt andpusten at jeg må slutte)
    Skråbenk    - 3x20 @ 20kg

    Dyp knebøy - 3x4 @ 100kg
    Skråbenk    - 3x10 @ 34kg

    Dyp beinpress - 3x20 @ 120kg

    wireflies - 3x20
    Dips      - 3x15

    Franskpress  3x20 @ 27.5kg
    Beinhvev på benk (umulig og forklare,tar heller og filmer denne rare magetreninga jeg kjørte idag om det er interesse.)

    Tricepscurl med med tau i wire + stang i wire (supersett) 3set på hver, 20 reps.

    Grei pump etter denne økta :p


    Mat <3

    06:15 - 70gr havre+halv banan+30gr whey protein
    08:30 - 2stk skiver med røkt laks på + 1skive med skinkeomelett på
    11:00 - Kyllingkjøttdeig stekt i løk og tacokrydder+ fullkornspasta med littt tacosaus på (ca 250gr)
    15:15 - Samme som bare mer (ca 600gr)
    17:00-19:00 trening
    19:45 - Rester av skinkeomeletten (ca 2-300gr)

    ca 21:00 Ovnsbakt kyllingfilet med brokkoli og ris.
    5  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! Formbilde 29.sept + bilder fra Norway Open. på: 01. oktober 2012, 22:08
    Ble en merkelig økt idag. Var ute for en uheldig episode natt til søndag, så min hånda mi er ikke helt i toppform. Derfor kjørte jeg ei høyrep økt, det har jeg nesten aldri gjort, å det var såpass tung at jeg fortsetter nok med det Smiley

    Nedtrekk m/bredt grep : 15x3 @ 60ish kg
    Nedtrekk m/smalt gre: 15x3 @ 70ish kg
    Stående roing : 15x3 @ 50kg.
    bicepscurls med ez stang 3x20 @ 27.5kg
    supersett hammercurl med tau og vanlig curl med stang (wire begge deler) 20reps , 3 sett på hver
    3x10 beinhev på benk med +10kg på føttene.


    MAT!

    06:15 - 100gr havre + 1 banan + 30gr whey protein
    08:30 - 3 skiver med røkt laks
    11:00 - 1skive med omelett og skinke
    15:15 - 50-70gr havre+ halv banan + 30gr whey protein
    18:30 - småspiste omelett mens jeg laga kilosvis med mat Smiley
    20:00 - kyllingkjøtteig og rødløk, med fullkornpasta og litt tacosaus
    22:15 - samme som over.


    Lurer egentlig litt på hva jeg skal gjøre. Fortsette å gå ned i fett prosent, eller legge på meg litt å starte sommerdeffen tidligere neste år enn jeg gjorde i år. Hmmm Smiley
    6  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! Formbilde 29.sept + bilder fra Norway Open. på: 01. oktober 2012, 19:38
    Tok 130 bilder, så var jeg tom for strøm... Har mange hvis det er noen som ønsker fler Smiley















    7  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: BODY FITNESS ELLER BIKINI FITNESS.... KAN NOEN FORTELLE MEG OM DETTE.. på: 01. oktober 2012, 19:17
    Det trenger ikke koste all verden. Det er ikke sikkert det er nødvendig for deg å ha en PT til 50 000 i året for at du skal nå dine mål. Du finner forferdelig mye nyttig info på nettet, trikse er nok å klare å motivere seg selv. Der har man en fordel med PT (+ at de har enormt me kunnskap såklart)

    Første du må gjøre er å starte å trene, sjekk fitneess blogger osv. Jentene her har veldig mye info til deg.
    8  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! på: 30. september 2012, 17:31
    Var på Norway Open i helga, å ble såpass ivrig at jeg måtte ta ett formbilde selv også! Kommer masse bilder fra Norway Open ikveld hvis kvaliteten er noenlunde ok. Her er ihvertfall ett formbilde sånn det ligger an nå.

    9  Kosthold / Oppskrifter / LATBRI Mascarpone, hva er dette? på: 27. september 2012, 22:14
    Hei!

    Har nå godt på diett en stund, så når jeg går i butikken så ser jeg meg alltid litt ekstra rundt på leting etter noe godt som faktisk er sunt, å da mener jeg noe som smaker skikkelig digg! Cheesy

    Så fikk jeg se denne :

    http://www.google.no/imgres?q=latbri+mascarpone+n%C3%A6ringsinnhold&um=1&hl=en&sa=N&rlz=1T4MERD_enNO503&biw=1280&bih=673&tbm=isch&tbnid=cY-xF8sT-2nx4M:&imgrefurl=http://www.latbri.it/gdo/prodotti/mascarpone/mascarpone-vaschetta-500g/&docid=XFoXZ9eaY3r-3M&imgurl=http://www.latbri.it/typo3temp/pics/c764e5a237.jpg&w=190&h=176&ei=P7NkUKnEJu_T4QT-0ICICw&zoom=1&iact=hc&vpx=205&vpy=379&dur=4419&hovh=140&hovw=152&tx=102&ty=61&sig=118138827018373992480&page=1&tbnh=134&tbnw=134&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:6,s:0,i:92

    Dette ser jo helt syyyyykt digg ut! Men det var det ikke. Etter litt kjapp søking på nettet, så finner jeg ut at dette brukes i ostekake (tror jeg!) noen som har baket med dette greiene før? Har så insane søtsug nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :p
    10  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! på: 27. september 2012, 17:42
    Da har jeg endelig fått time hos sykehuset i Kristiansund, hvor jeg da skal ta MR og ultralyd av høyre skulder. Slitt med den i mange år, så håper de finner noe der som kan fikses.

    Ellers kjørte jeg igjenom dag2 på tirsdag, onsdag ble det kun kampsort da jeg var å hentet møbler så gikk bort ett par 3 timer på det. Spist bra idag, å skal trene nakke og skuldre, så det blir bra. Tipper jeg kjører litt bøy også.
    11  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! på: 25. september 2012, 20:54
    Bestillte nettopp 2 billetter til Norway Open på lørdag. Det blir stort!
    12  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! på: 25. september 2012, 19:39
    Økta idag gikk ikke så bra som jeg tenkte. Slitt lenge med ei skulder, vært hos legen å venter på MR og Ultralyd på skuldra faktisk. Pressøvelser er problemet, men gun'a på idag siden jeg har trent litt lettere (pga skuldra) lenge nå. Å på 2.rep på 120kg i benken gikk det galt, så frykter jeg har gjort vondt værre.
    Satser på det er brusk eller noe så det går an å fikse det. Slik så hvertfall økta ut sånn ca..

    Knebøy : 3x5 @ 100kg + 1x5 @110kg
    Benk    : 1x1 @ 110kg + 1x2 @120kg

    Lett skråbenk siden skuldra ble sykt vond : 25kg x max rep x 7sett
    wireflyes : 6 sett.

    Franskpress : 3x6 @ 47.5kg

    Må trene alt av pressøvelser lett fremover, så får satse på framgang i bøy og mark i høst nå isteden for brystkasse som jeg egentlig skulle fokusere mye på..
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! på: 25. september 2012, 16:51
    programmet jeg kjører nå ser sånn ca slik ut :

    DAG 1

    Knebøy
    Benkpress/Skråbenk
    Dips
    Wireflyes

    Franskpress

    Beinhev på benk

    DAG 2

    Markløft
    Nedtrekk m/bredt grep
    Nedtrekk m/V grep
    Stående roing m/stang
    Enarmsroing foroverlent på benk

    Hammercurl
    Stangcurl m/ez stang
    Konsentrasjonscurl (om jeg har mere igjen)

    Beinhev på benk

    DAG 3

    Skulderpress m/stang eller hantler
    Shrugs
    Sidehev
    Fronthev
    Foroverlent sidehev
    Shrugs m/hantler
    enarms wireøvelse for skulder (vet ikke hva den heter)

    Beinhev på benk.

    Kjører dette 2 ganger i uka når jeg får til det, men det er ikke hver uke det går. Ofte blir det 5 styrkeøkter i uka, å da starter jeg bare der jeg avslutta. Varierer såklart med set og reps, som oftest så kjører jeg på i 2 uker på 8rep, 2 uker med 6 og 2 uker med 3-4 i baseøvelsene. De andre øvelsen kjører jeg 12-8-6rep.

    Dette programmet er egentlig ett "lett program" som jeg har kjørt i hele sommer, så er snart på tide å bytte. Hadde bra erfaringer med fullkroppsprogram, så blir noe i den duren.

    Kom gjerne med tips her Smiley
    14  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! på: 24. september 2012, 22:39
    06:15 - 100gr havregryn, 30gr Whey protein, og melk.
    08:30 - 3skiver fiberbrød med hvitost...
    11:30 - 2 skiver med omelett (egg,rødløk,mais og picnicskinke)
    15:00 - samme som over.
    Trening fra 17:00-18:15
    18:30 - 100gr havregryn og melk.
    trening fra 19:30-21:00
    21:30 : kyllingkjøttdeig med rødløk,mais og fullkornspasta ( ca 500-700gram tipper jeg,glemte å veie)

    Trening 1

    Markløft i superset med nedtrekk - Mark 3set 5 reps @ 140 - nedtrekk 3x6 på nest tyngste valg (aner ikke vekt)

    Nedtrekk med V-grep i supersett med stående stangroing - 3x8 på stangroing @ 65kg, samme vekt på V-grep som bredt grep.

    Hammercurls i supersett med "motorsag" (enarmsroing med hantel?) 3x6@34kg på curl, samme på den andre øvelsen

    bicepcurl med ez stang i superset med beinhev på benk - 3x10 @ 35kg - +5kg's lodd på rista på beinhev.

    TRENING 2 : kampsport i 1.5time. Mer utfyllende seinere :p

    Sorry det rotete innlegget! Men stresser litt siden jeg sover alt for lite å vil prøve å starte å legge meg tidligere Smiley Good night!

    PS : kom gjerne med tips ang maten eller opplegget med treninga.
    15  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening og matlogg! på: 24. september 2012, 16:50
    Skriver litt mer om kostholdet ikveld, eller imorgen om det blir for sent idag. Har ikke tid til så mye annet enn trening å matlaging på mandager, mandager = Dobbeløkt Smiley
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 15
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?