Visning av honnrposter for Radio Starr
Sider:
  • 1
  • 2
  • 1  Trening / Strongman / Sv: WSM - Resultater og Bilder 06. september 2008, 19:14
    Haha, sjukt bra! Cheesy over Mariusz! Cheesy:D:D:D:D:D:D:D:D


    Gleder meg til oppdateringa hans på arildhaugen.com - da blir det kos med protein shake. :p
    Honnr gitt av : Adrian B, 06. september 2008, 20:59
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Nybegynnere og push-ups 08. august 2008, 14:41
    Syns hverken eller er en unnskyldning... Syns det bør være minimumskrav til sin egen helses skyld. Smiley

    Og det er derfor han prøver å komme i form, og søker informasjon her ?
    Honnr gitt av : narnia, 10. august 2008, 12:21
    3  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Nybegynnere og push-ups 08. august 2008, 14:41
    Syns hverken eller er en unnskyldning... Syns det bør være minimumskrav til sin egen helses skyld. Smiley

    Og det er derfor han prøver å komme i form, og søker informasjon her ?
    Honnr gitt av : Down and coming, 08. august 2008, 14:45
    4  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Nybegynnere og push-ups 08. august 2008, 14:41
    Syns hverken eller er en unnskyldning... Syns det bør være minimumskrav til sin egen helses skyld. Smiley

    Og det er derfor han prøver å komme i form, og søker informasjon her ?
    Honnr gitt av : Eirik Dolega, 08. august 2008, 14:42
    5  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Therm - X fra protein fabrikken 22. juli 2008, 22:50
    Grønn te og ta oppi Kanel i protein shaken Smiley

    Honnr gitt av : Geir M, 23. juli 2008, 09:00
    6  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Selolje 16. juli 2008, 12:53
    Hvilken virkning har Sel-olje ? Wink

    "Hvorfor selolje?

    Selen livnærer seg stort sett på fisk og annen sjømat. Oljen som utvinnes fra grønlandssel har derfor både et høyt innhold av de omega-3 fettsyrene som vi finner i fisk (EPA og DHA), og et naturlig høyt innhold av DPA og omega-6 og omega-9 i balanse. I selolje er også fettsyrene bygget opp på en spesiell måte – noe som blant annet har vist seg å ha en unik virkning på ledd og immunologiske prosesser i menneskekroppen."

    Og generelt vet du vell hvilke egenskaper omega 3 fettsyrene har.


    http://www.urtekompaniet.no/omega3.html



    Honnr gitt av : A. Holstad, 16. juli 2008, 21:35
    7  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Selolje 16. juli 2008, 01:00
    jeg kjøper fra Sunkost.


    Her er litt info om produktet:

    http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=73771.msg1030622;topicseen#new
    Honnr gitt av : Rivendale, 16. juli 2008, 01:49
    8  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:) 15. juli 2008, 18:34
    Frontbøy tar mindre på rompa og mer på låra..

    Prøv å ta frontbøy med smal benstilling og til boks.. Den syns jeg tar mest på llår og minst på rompe.



    Honnr gitt av : Down and coming, 15. juli 2008, 20:14
    9  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Forskning.no: Koffein viser muskler 14. juli 2008, 16:23
    http://www.iform.no/pub/art.php?id=565


    Her er den jeg snakka om, gammal artikkel.. Her står det som sagt at man ikke burde ta det ofte sammen, men innimellom når du f.eks skal perse.
    Honnr gitt av : Down and coming, 14. juli 2008, 16:25
    10  Kosthold / Kosthold og Ernæring / VITAMINER OG MINERALER (Interresangt og nyttigt lesestoff!) 06. juli 2008, 20:23
    VITAMINER OG MINERALER

    Doser av vitaminer og mineraler som blir anbefalt, er ikke medisinske ordinasjoner. Dosene som blir solgt i norske tilskudd ligger som regel langt under "gift-dosene", og faktisk også under den dosen som skal til for at du skal få effekt. Dosen er FOREBYGGENDE. Ergo må du opp i dose om du har påvist mangel. Mange tar feks. 1 kromtablett, og tror de skal miste søtsuget etter 2 dager. Men har man MANGLER på krom, må man OPP i dose, ofte må det 3-5 tabletter til. Det går også på kroppsvekt. En tykk person trenger ofte mer enn en tynn person.

    VITAMINER ER:
    Når vi nevner ordet ”vitamin” tenker de fleste mennesker på ”tablett”, assosierer man lett til medisiner og droger. Selv om et vitamin kan fungere både som medisin og droge, og ofte gjør det, er det ikke noen av delene.

    Vitaminer er ganske enkelt organiske stoffer som er nødvendig for å opprettholde liv. Vitaminer er nødvendig for at kroppen vår skal fungere normalt. Bortsett fra i visse unntakstilfeller, kan vitaminer ikke bli produsert eller syntetisert i kroppene våre. De er helt nødvendig for veksten, vitaliteten og vårt alminnelige velbefinnende. I naturlig form finnes de i små mengder i all organisk føde. Vi må få i oss vitaminene gjennom maten eller gjennom næringstilskudd. Det er umulig å opprettholde livet hvis man ikke får i seg alle de viktige vitaminene.

    Vitaminer er verken energipille eller materstatning. Det er mange mennesker som tror at tilskudd kan erstatte met, DET KAN DET IKKE. Faktum er at kroppen ikke kan nyttiggjøre seg vitaminer utenom i forbindelse med vanlige måltider.


    Vitaminer er ikke energipiller og har ikke egne kalorier eller noen egen energiverdi.
    Vitaminer er ingen erstatning for proteiner eller andre næringsstoffer som mineraler, fett, karbohydrater og vann – og ikke engang for hverandre.
    Du kan ikke ta vitaminer og slutte å spise riktig mat, og samtidig vente å føle deg frisk.
    Hvis man betrakter kroppen som forbrenningsmotoren til en bil, og vitaminene som tennpluggene, får man en god oppfatning om hvordan disse stoffene fungerer. Vitaminene er komponenter i vårt enzymsystem som regulerer stoffskiftet, gir energi og holder oss i form. Mangel på et vitamin kan faktisk sette hele kroppens helse på spill.

    Dr. Daniel T. Quigley, som er forfatter av National Melnutrition, påstår: Alle som tidligere har spist sukker, hvitt mel eller hermetikk har en eller annen mangelsykdom. Alvorlighetsgraden avhenger av hvor stor prosentandel av maten som har bestått av slik mangelfull kost. Som eksempel, de fleste restauranter pleier å varme opp maten flere ganger eller holder den varm, da risikerer du å få mangel på vitaminene A, B og C om du spiser mye ute. Mesteparten av maten vi i dag spiser er behandlet på forskjellige måter og har dermed mistet næringsstoffer.

    HVORDAN NÆRINGSSTOFFENE FUNGERER:
    Næringsstoffene virker først og fremst gjennom fordøyelsen. Denne er en kontinuerlig prosess av kjemisk nedbryting av materiale som kommer inn i kroppen gjennom munnen. Maten spaltes av enzymer til mindre og enklere bestanddeler som deretter kan absorberes gjennom veggene i fordøyelseskanalen – som hos voksne er et over ni meter langt muskel rør med åpne ender som strekker seg gjennom kroppen – og når på den måten ut i blodbanen.

    Hvis du kjenner til hvordan fordøyelsessystemet fungerer, kan du allerede fra begynnelsen av bli kvitt noen av de vanlige misforståelsene om hvordan, når og hvor næringsstoffene fungerer. Fordøyelsen begynner i munnen, der maten tygges og blandes med spyttet. Et enzym i spyttet, ”PTYALIN” begynner å spalte stivelse til enklere sukkermolekyler. Deretter tvinges maten bak i munnhulen og ned i spiserøret. Her begynner peristaltikken, som er eltende ”melkende” muskelsammentrekninger og muskelavslapninger som skyver matenvidere gjennom fordøyelsessystemet. For å hindre at maten tar feil vei og for utsondringen av de riktige enzymene skal foregå i rett tid – siden et enzym ikke kan gjøre arbeidet til et annet enzym – er fordøyelseskanalen forsynt med klaffer på strategiske punkter.


    Et vanlig måltid forlater magesekken etter tre til fem timer.
    Praktisk talt all absorpsjon av næringsstoffer foregår i tynntarmen
    Det tar 12 til 14 timer for mageinnholdet å ta seg gjennom tykktarmen
    Leveren er det viktigste organet for lagring av fettløselige vitaminer
    Bare synet av mat kan få galleblæren til å tømme seg
    Bukspyttkjertelen avgir kroppens viktigste enzymer Vitaminer alene er ikke nok, uansett hvor viktige vitaminene er, så kan de ikke få gjort noe uten mineraler. Selv om kropper kan syntetisere noen vitaminer, kan den ikke fremstille et eneste mineral.

    DETTE ER VIRKELIG TIL ETTERTANKE:

    En sigarett ødelegger 25-100 mg vitamin C

    Melk med syntetisk vitamin D kan rane kroppen for Magnesium

    Mennesker som lever i luftforurensede omgivelser får ikke i seg like store mengder D vitamin som den som bor på landet, fordi røyk disen absorberer solens ultrafiolette stråler.


    Daglig ”happy hours” med mer enn en alkoholdig drink kan forårsake mangel på vitaminene B1, B6 og folinsyre.
    80 prosent av Amerikanske kvinner lider av kalsiummangel.


    Ti millioner amerikanske kvinner spise P-piller. De fleste er ikke klar over at dette vanskelig gjør kroppens opptak av vitaminene B6,B12, folinsyre og vitamin C
    Barn trenger en og en halv til to ganger mer protein pr. kilo kroppsvekt enn voksne – og spedbarn trenger tre ganger så mye.( varm derfor ikke melken til barnet i mikrobølge ovn, da det ødelegger proteinet)
    Kreftforsker ved Massechusetts Institute of Technology (MIT) har påvist at vitaminene C og E og visse kjemiske stoffer, indoler som finnes i kål, rosenkål og beslektede grønnsaker, er kraftige og helt ufarlige hemmere av visse karcinogener (kreftfremkallende stoffer)
    Vitamin B1 kan motvirke reise- og sjøsyke
    Spiser du mye protein, øker ditt behov for vitamin B6.
    Løk, hvitløk, reddiker og purre inneholder det naturlige antibiotikumet allicin, som kan ødelegge sykdomsbakterier uten å påvirke de gode bakteriene.
    Acetylsalicylsyre (dispril o.a) kan tredoble C vitaminets utsondrings takt i kroppen.
    Ni peanøtter kan gi deg hele dags behovet for vitamin F.

    VITAMINENES OPPRINNELSE

    Siden vitaminer inngår i vanlig mat, kommer de tilskuddene du tar – enten i form av tabletter, kapsler, pulver eller væsker – også fra mat. Til tross for at mange vitaminer kan fremstilles syntetisk (kunstig), utvinnes de fleste av naturlige matvarer. Eks: vitamin A kommer stort sett fra fiskeleverolje. Vitamin B – komplekset hentes fra gjær eller lever. Vitamin C fra nyper og vitamin E utvinnes av soyabønner, hvetekim eller mais.

    SYNTETISKE KONTRA NATURLIGE – UORGANISKE KONTRA ORGANISKE

    Syntetiske vitaminer påvirker kanskje ikke lommeboken i så høy grad – men derimot magen.
    Når jeg får spørsmål om det er noen forskjell mellom naturlige og syntetiske vitaminer, svarer jeg at det finnes en forskjell. Til tross for at syntetiske vitaminer og mineraler har gitt tilfredstillende resultater, overgås de på de fleste områder av de naturlige vitaminer og mineralene. I følge kjemiske analyser syntes de å være likeverdige, men naturlige vitaminer er bedre. Syntetisk C vitamin er bare askorbinsyre og ikke noe mer, mens naturlig C vitamin av nyper og multer inneholder bioflavonider og hele C komplekset, noe som gjør vitaminet betydelig mer effektivt. Naturlig E vitamin kan inneholde alle tokoferoler og ikke bare alfa-tokoferolet, og er kraftigere enn den syntetiske formen. Dr. Theron G. Randolph en kjent allergi lege, påstår følgende.

    Et stoff som er fremstilt på kunstig måte kan forårsake en allergisk reaksjon hos en kjemisk følsom person, selv om det samme stoffet i naturlig form kan tolereres. Dette kan skje til tross for at de to stoffene har nøyaktig samme kjemiske struktur. På den annen side kan pollen allergikere føle ubehag av naturlig C- vitamin, som kan inneholde en del pollen rester.


    CHELAT BINDINGER hva er det?

    Chelater er mineralformer vi kan fordøye, fordøyelses prosessen omdanner mineralstoffene til chelater. Hos de fleste mennesker er den naturlige chelaterings prosessen ikke særlig effektiv, og derfor gjør mineraltilskuddene ikke noen særlig nytte.

    Når man innser at kroppen ikke bruker alt den tar inn, at de fleste av oss ikke fordøyer maten på en effektiv måte, at bare 2-10 % av det uorganiserte jernet som inntas i kroppen blir absorbert og at 50 % av det utskilles etterpå. Innser man kanskje viktigheten av å spise chelaterte mineraler. Chelatert mineraltilskudd assimileres tre til ti ganger bedre enn ubehandlet, og er vel verd den lille ekstra kostnaden.

    Kilde: http://www.pratekompaniet.net/forum/showthread.php?t=4
    Honnr gitt av : Prodigy92, 07. juli 2008, 14:28
    11  Kosthold / Kosthold og Ernæring / VITAMINER OG MINERALER (Interresangt og nyttigt lesestoff!) 06. juli 2008, 20:23
    VITAMINER OG MINERALER

    Doser av vitaminer og mineraler som blir anbefalt, er ikke medisinske ordinasjoner. Dosene som blir solgt i norske tilskudd ligger som regel langt under "gift-dosene", og faktisk også under den dosen som skal til for at du skal få effekt. Dosen er FOREBYGGENDE. Ergo må du opp i dose om du har påvist mangel. Mange tar feks. 1 kromtablett, og tror de skal miste søtsuget etter 2 dager. Men har man MANGLER på krom, må man OPP i dose, ofte må det 3-5 tabletter til. Det går også på kroppsvekt. En tykk person trenger ofte mer enn en tynn person.

    VITAMINER ER:
    Når vi nevner ordet ”vitamin” tenker de fleste mennesker på ”tablett”, assosierer man lett til medisiner og droger. Selv om et vitamin kan fungere både som medisin og droge, og ofte gjør det, er det ikke noen av delene.

    Vitaminer er ganske enkelt organiske stoffer som er nødvendig for å opprettholde liv. Vitaminer er nødvendig for at kroppen vår skal fungere normalt. Bortsett fra i visse unntakstilfeller, kan vitaminer ikke bli produsert eller syntetisert i kroppene våre. De er helt nødvendig for veksten, vitaliteten og vårt alminnelige velbefinnende. I naturlig form finnes de i små mengder i all organisk føde. Vi må få i oss vitaminene gjennom maten eller gjennom næringstilskudd. Det er umulig å opprettholde livet hvis man ikke får i seg alle de viktige vitaminene.

    Vitaminer er verken energipille eller materstatning. Det er mange mennesker som tror at tilskudd kan erstatte met, DET KAN DET IKKE. Faktum er at kroppen ikke kan nyttiggjøre seg vitaminer utenom i forbindelse med vanlige måltider.


    Vitaminer er ikke energipiller og har ikke egne kalorier eller noen egen energiverdi.
    Vitaminer er ingen erstatning for proteiner eller andre næringsstoffer som mineraler, fett, karbohydrater og vann – og ikke engang for hverandre.
    Du kan ikke ta vitaminer og slutte å spise riktig mat, og samtidig vente å føle deg frisk.
    Hvis man betrakter kroppen som forbrenningsmotoren til en bil, og vitaminene som tennpluggene, får man en god oppfatning om hvordan disse stoffene fungerer. Vitaminene er komponenter i vårt enzymsystem som regulerer stoffskiftet, gir energi og holder oss i form. Mangel på et vitamin kan faktisk sette hele kroppens helse på spill.

    Dr. Daniel T. Quigley, som er forfatter av National Melnutrition, påstår: Alle som tidligere har spist sukker, hvitt mel eller hermetikk har en eller annen mangelsykdom. Alvorlighetsgraden avhenger av hvor stor prosentandel av maten som har bestått av slik mangelfull kost. Som eksempel, de fleste restauranter pleier å varme opp maten flere ganger eller holder den varm, da risikerer du å få mangel på vitaminene A, B og C om du spiser mye ute. Mesteparten av maten vi i dag spiser er behandlet på forskjellige måter og har dermed mistet næringsstoffer.

    HVORDAN NÆRINGSSTOFFENE FUNGERER:
    Næringsstoffene virker først og fremst gjennom fordøyelsen. Denne er en kontinuerlig prosess av kjemisk nedbryting av materiale som kommer inn i kroppen gjennom munnen. Maten spaltes av enzymer til mindre og enklere bestanddeler som deretter kan absorberes gjennom veggene i fordøyelseskanalen – som hos voksne er et over ni meter langt muskel rør med åpne ender som strekker seg gjennom kroppen – og når på den måten ut i blodbanen.

    Hvis du kjenner til hvordan fordøyelsessystemet fungerer, kan du allerede fra begynnelsen av bli kvitt noen av de vanlige misforståelsene om hvordan, når og hvor næringsstoffene fungerer. Fordøyelsen begynner i munnen, der maten tygges og blandes med spyttet. Et enzym i spyttet, ”PTYALIN” begynner å spalte stivelse til enklere sukkermolekyler. Deretter tvinges maten bak i munnhulen og ned i spiserøret. Her begynner peristaltikken, som er eltende ”melkende” muskelsammentrekninger og muskelavslapninger som skyver matenvidere gjennom fordøyelsessystemet. For å hindre at maten tar feil vei og for utsondringen av de riktige enzymene skal foregå i rett tid – siden et enzym ikke kan gjøre arbeidet til et annet enzym – er fordøyelseskanalen forsynt med klaffer på strategiske punkter.


    Et vanlig måltid forlater magesekken etter tre til fem timer.
    Praktisk talt all absorpsjon av næringsstoffer foregår i tynntarmen
    Det tar 12 til 14 timer for mageinnholdet å ta seg gjennom tykktarmen
    Leveren er det viktigste organet for lagring av fettløselige vitaminer
    Bare synet av mat kan få galleblæren til å tømme seg
    Bukspyttkjertelen avgir kroppens viktigste enzymer Vitaminer alene er ikke nok, uansett hvor viktige vitaminene er, så kan de ikke få gjort noe uten mineraler. Selv om kropper kan syntetisere noen vitaminer, kan den ikke fremstille et eneste mineral.

    DETTE ER VIRKELIG TIL ETTERTANKE:

    En sigarett ødelegger 25-100 mg vitamin C

    Melk med syntetisk vitamin D kan rane kroppen for Magnesium

    Mennesker som lever i luftforurensede omgivelser får ikke i seg like store mengder D vitamin som den som bor på landet, fordi røyk disen absorberer solens ultrafiolette stråler.


    Daglig ”happy hours” med mer enn en alkoholdig drink kan forårsake mangel på vitaminene B1, B6 og folinsyre.
    80 prosent av Amerikanske kvinner lider av kalsiummangel.


    Ti millioner amerikanske kvinner spise P-piller. De fleste er ikke klar over at dette vanskelig gjør kroppens opptak av vitaminene B6,B12, folinsyre og vitamin C
    Barn trenger en og en halv til to ganger mer protein pr. kilo kroppsvekt enn voksne – og spedbarn trenger tre ganger så mye.( varm derfor ikke melken til barnet i mikrobølge ovn, da det ødelegger proteinet)
    Kreftforsker ved Massechusetts Institute of Technology (MIT) har påvist at vitaminene C og E og visse kjemiske stoffer, indoler som finnes i kål, rosenkål og beslektede grønnsaker, er kraftige og helt ufarlige hemmere av visse karcinogener (kreftfremkallende stoffer)
    Vitamin B1 kan motvirke reise- og sjøsyke
    Spiser du mye protein, øker ditt behov for vitamin B6.
    Løk, hvitløk, reddiker og purre inneholder det naturlige antibiotikumet allicin, som kan ødelegge sykdomsbakterier uten å påvirke de gode bakteriene.
    Acetylsalicylsyre (dispril o.a) kan tredoble C vitaminets utsondrings takt i kroppen.
    Ni peanøtter kan gi deg hele dags behovet for vitamin F.

    VITAMINENES OPPRINNELSE

    Siden vitaminer inngår i vanlig mat, kommer de tilskuddene du tar – enten i form av tabletter, kapsler, pulver eller væsker – også fra mat. Til tross for at mange vitaminer kan fremstilles syntetisk (kunstig), utvinnes de fleste av naturlige matvarer. Eks: vitamin A kommer stort sett fra fiskeleverolje. Vitamin B – komplekset hentes fra gjær eller lever. Vitamin C fra nyper og vitamin E utvinnes av soyabønner, hvetekim eller mais.

    SYNTETISKE KONTRA NATURLIGE – UORGANISKE KONTRA ORGANISKE

    Syntetiske vitaminer påvirker kanskje ikke lommeboken i så høy grad – men derimot magen.
    Når jeg får spørsmål om det er noen forskjell mellom naturlige og syntetiske vitaminer, svarer jeg at det finnes en forskjell. Til tross for at syntetiske vitaminer og mineraler har gitt tilfredstillende resultater, overgås de på de fleste områder av de naturlige vitaminer og mineralene. I følge kjemiske analyser syntes de å være likeverdige, men naturlige vitaminer er bedre. Syntetisk C vitamin er bare askorbinsyre og ikke noe mer, mens naturlig C vitamin av nyper og multer inneholder bioflavonider og hele C komplekset, noe som gjør vitaminet betydelig mer effektivt. Naturlig E vitamin kan inneholde alle tokoferoler og ikke bare alfa-tokoferolet, og er kraftigere enn den syntetiske formen. Dr. Theron G. Randolph en kjent allergi lege, påstår følgende.

    Et stoff som er fremstilt på kunstig måte kan forårsake en allergisk reaksjon hos en kjemisk følsom person, selv om det samme stoffet i naturlig form kan tolereres. Dette kan skje til tross for at de to stoffene har nøyaktig samme kjemiske struktur. På den annen side kan pollen allergikere føle ubehag av naturlig C- vitamin, som kan inneholde en del pollen rester.


    CHELAT BINDINGER hva er det?

    Chelater er mineralformer vi kan fordøye, fordøyelses prosessen omdanner mineralstoffene til chelater. Hos de fleste mennesker er den naturlige chelaterings prosessen ikke særlig effektiv, og derfor gjør mineraltilskuddene ikke noen særlig nytte.

    Når man innser at kroppen ikke bruker alt den tar inn, at de fleste av oss ikke fordøyer maten på en effektiv måte, at bare 2-10 % av det uorganiserte jernet som inntas i kroppen blir absorbert og at 50 % av det utskilles etterpå. Innser man kanskje viktigheten av å spise chelaterte mineraler. Chelatert mineraltilskudd assimileres tre til ti ganger bedre enn ubehandlet, og er vel verd den lille ekstra kostnaden.

    Kilde: http://www.pratekompaniet.net/forum/showthread.php?t=4
    Honnr gitt av : eh, 07. juli 2008, 13:42
    12  Bilder / Bilder av Diverse / Selvlagd jalla film for de som kjeder seg (litt gymnastikk og sånt) hehe 02. juli 2008, 22:00
    Hva gjør man en ellers kjedelig sommerdag? Smiley Man går opp av stolen, stiv og støl å prøver å turne! haha. litt stiv i starten :p

    http://www.youtube.com/watch?v=HA4g8-_Lk18
    Honnr gitt av : Eirik Dolega, 02. juli 2008, 22:27
    13  Bilder / Bilder av Diverse / Selvlagd jalla film for de som kjeder seg (litt gymnastikk og sånt) hehe 02. juli 2008, 22:00
    Hva gjør man en ellers kjedelig sommerdag? Smiley Man går opp av stolen, stiv og støl å prøver å turne! haha. litt stiv i starten :p

    http://www.youtube.com/watch?v=HA4g8-_Lk18
    Honnr gitt av : Baliba, 02. juli 2008, 22:17
    14  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: for mye melk? 02. juli 2008, 12:41
    haha?? men takk for raskt svar:)

    har jo hørt at 4 liter er alt for mye, men kunne jo være kesam gikk som melk siden det er melkeprodukt

    Lurest å vente å se om flere svarer Wink Selv er jeg usikker om det kan ha no negativt for seg i lengden.

    Er noen her som ikke har så mye peil å svarer fordet Wink (uten å utpeke)
    Honnr gitt av : jaadaa, 02. juli 2008, 13:02
    15  Generelt / Åpent forum / Sv: orten 30. juni 2008, 02:06
    koden til bankkontoen din.
    Honnr gitt av : Egil Skallagrimsson, 30. juni 2008, 12:28
    Sider:
  • 1
  • 2
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?