Visning av honnrposter for ^Th0mas^
Sider:
  • 1
  • 2
  • 1  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Skal ned i vekt, men trenger hjelp!! 18. juni 2012, 01:46
    Før jeg begynte å trene var jeg en slappfis på 100 kg. Var ikke noe problem å gå ned 30 kg uten å telle kaloriene. Alt jeg gjorde var å kutte ned på det usunne og begynte å løpe turer på 30-40 minutter hver dag. Dette var helt idiotsikkert. Ingen telling av kalorier, og fettet bare raste av kroppen.
    Honnr gitt av : Tsbusa, 19. september 2012, 18:54
    2  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Kostholdet mitt! Bra eller dårlig? 18. juli 2012, 23:40
    Fremdeles litt hodeløst å foreslå et kostoppsett til en person man ikke vet hva veier. For alt du vet kan dette resultere i mye unødvendig kroppsfett fordi det er for mye. Folk må selv lære seg å telle kaloriene og lage et eget oppsett ut av det.
    Honnr gitt av : ThomasHF, 21. juli 2012, 14:05
    3  Trening / Forum for ungdom / Sv: Gerilja + Treningsprogram 19. september 2011, 06:18
    Kjør på. Det viktigste er at du ligger i et kaloriunderskudd samtidig som du ikke går for lavt i underskudd.
    Honnr gitt av : HenrikH, 21. september 2011, 22:40
    4  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Mulighet for tillegs øvelser på ryp? 10. august 2011, 03:46
    Tro meg, det blir verre. Dessuten begynner du med dropsett når du går over på "ekstrem muskelvekst" programmet, og da blir du mer sliten.
    Honnr gitt av : bjørn`, 10. august 2011, 10:44
    5  Helse & Velvære / Sex og Samliv / Sv: Er det kvinnefrigjøring og likestilling å være tøsete? 07. august 2011, 23:57
    Har hatt flere utro kjærester som jeg i utgangspunktet har sett på som greie jenter fra starten av. Alle har forandret seg på fester i det de har fått snurten av andre kjekke mannfolk. Regner vel bare med at det er typisk norsk.
    Honnr gitt av : Carnivore, 08. august 2011, 02:17
    6  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Gå ned i vekt fortest mulig uten hardtrening? 23. juni 2011, 02:44
    Personlig hater jeg disse diettene. Ikke kutt ut karbohydrater, for det er ditt totale kaloriunderskudd som til slutt avgjør hvor mye du går ned i vekt.
    Honnr gitt av : Stoneheart, 23. juni 2011, 03:06
    7  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Bygge på kcal-underskudd? 04. mai 2011, 03:17
    http://www.scoobysworkshop.com/GainMuscleLoseFat.htm

    Denne videosnutten demonstrerer han veldig godt hvordan nettopp dette fungerer. Ja, det er mulig.

    Å ligge lavt i kalorioverskudd er noe jeg anbefaler de som har ekstremt lav fettprosent.
    Honnr gitt av : .......1, 14. mai 2011, 03:10
    8  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Bygge på kcal-underskudd? 04. mai 2011, 03:17
    http://www.scoobysworkshop.com/GainMuscleLoseFat.htm

    Denne videosnutten demonstrerer han veldig godt hvordan nettopp dette fungerer. Ja, det er mulig.

    Å ligge lavt i kalorioverskudd er noe jeg anbefaler de som har ekstremt lav fettprosent.
    Honnr gitt av : Citius-altus-fortius, 04. mai 2011, 08:28
    9  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: se over kostholdet mitt? 22. april 2011, 09:20
    forresten, hvor mye burde man gå opp i uken ca? uten å ikke legge på seg for mye fett?

    Ikke over 0,5 kg i uka dersom du på død og liv skal ligge i kalorioverskudd. Nå er det etter min mening bare tull at man må legge på seg fett for å gå opp i muskelmasse, ihvertfall for de aller fleste.

    http://scooby1961.blogspot.com/2011/03/how-to-gain-muscle-and-lose-fat-at-same.html

    Ganske godt forklart i denne videosnutten hvordan dette fungerer.
    Honnr gitt av : GunZa, 22. april 2011, 17:30
    10  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Bulking: Et par spørsmål 03. april 2011, 03:57
    Vil ikke akkurat si at å spise så mye som man orker selv om det er sunt er smart. Poenget er å få i seg nok proteiner og ligge i et moderat proteinoverskudd, kanskje et sted mellom 200-400 kalorier ekstra per dag. Mer enn dette vil legge seg som unødvendig fett på kroppen, og er helt unødvendig etter min mening. Uansett vil en nybegynner som er strikt med kostholdet kunne klare en kombinasjon av muskelvekst og ned i fettprosent, selv om mange ikke greier å innse dette.
    Honnr gitt av : The Weise-Guy, 03. april 2011, 18:33
    11  Trening / Forum for ungdom / Sv: Prøver å få sixpack før sommeren, åssen ser dieten min ut? 24. mars 2011, 05:15
    Svært som alle skal vise interesse for å få sixpack i siste øyeblikk. Så snart man beveger seg inn april/mai måned kommer det uendelig mange tråder med spørsmål om hvordan man skal få sixpack til sommeren. Dropp det! Bruk heller tiden på å lese om trening og kosthold og sett i praksis det dere lærer. Start en diett i januar/februar neste år, så kanskje det blir noe å skryte av.
    Honnr gitt av : Sitronsaft, 28. mars 2011, 19:20
    12  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Spørsmål om deffe diet 18. mars 2011, 03:41
    Plommen er full av vitaminer. Det er en del fett i plommen, men så lenge det ikke ødelegger for kaloriunderskudder samtidig som du får i deg nok proteiner ser jeg ingen problemer med dette.
    Honnr gitt av : Maevar, 18. mars 2011, 11:06
    13  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Kcal om dagen ved vektredusering 06. januar 2011, 02:34
    vis du vil bare vil ha et tall mellom tommel og pekefinger, gjør slik:

    Ta din kroppsvekt i kg * 30-40 hvis du er gutt, og * 28-38 hvis du er jente.

    Det laveste tallet hvis du ligger på sofan hele dagene, og det høyeste hvis du løfter pianoer opp trapper hele dagene...

    Eks.:
    Gutt, 80 kg, stillesittende jobb, styrketrener tre-fire ganger i uken:
    80 * 35 ≈ kaloriforbruk på ca 2800 for vedlikehold

    Hvis du skal ned i vekt trekker du ifra ca 20% fra det tallet, så ser du hvor mange kalorier du må spise for å gå ned i vekt i et passelig tempo. Hvis du skal opp i vekt legger du på f.eks. 15-20%.
    2800 * 0.8 (20%) ≈ 2200-2300 kcal

    Et kg kroppsfett er ca 7000-7500 kcal, så hvis du skal gå ned et kg på to uker må du altså holde et underskudd på ca 500-600 kcal om dagen.

    Skal du opp i vekt plusser du på...
    Honnr gitt av : tjukkisen, 06. januar 2011, 21:42
    14  Trening / Forum for ungdom / Sv: bulk eller ikke? 13. august 2010, 14:20
    Bulk i vei, det er vel stort sett den eneste måten å legge på seg muskelmasse på. Nybegynnere med normal BMI vil kunne legge på seg mer muskler enn fett. Spis hva dere vil, bare ikke overstig 500 kcal i overskudd hver dag dersom dere vil unngå mye fett, samt få i dere minst 2 gram protein per kilo kroppsvekt. Tren tung styrke. 0,5 kg vektoppgang i uka burde være maks, men selv det kan være for mye. Kjør bulken minst i noen måneder, deff, repeat. Da får man en någen lunde markert kropp hele veien.
    Honnr gitt av : BluePineApple, 13. august 2010, 14:21
    15  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner 06. mai 2010, 18:47
    Tror den kule innpakningen, samt muskelmannen i reklamene gir størst effekt.
    Honnr gitt av : Iceberg, 07. mai 2010, 07:35
    Sider:
  • 1
  • 2
  • Triggerpunkter

    Trening15.09.2019392

    Sliter du med såre punkter i muskulaturen din?

    Program for muskelvekst

    Trening14.09.2019299

    Styrk kroppen i 2015.

    Fyllesyk? Denne maten kan hjelpe

    Kosthold13.09.2019307

    Dette bør du spise dersom du er fyllesyk.
    Prøv en av disse 5 høstrettene.
    Bygg større armer - fokuser på triceps.