Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • 16  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 10.1 Spørsmål 1 på: 10. januar 2012, 15:26
    jepp 50 %
    17  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 17.12 Spørsmål 3 på: 17. desember 2011, 19:55
    Opp som en løve, ned som en skinnfell. 5% ned.
    18  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 17.12 Spørsmål 1 på: 17. desember 2011, 19:54
    knebøy, beste øvelden, og altid gøy med øvelser der en kan løfte tunge vekter Wink
    19  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 17.12 Spørsmål 2 på: 17. desember 2011, 19:53
    30-22
    20  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 16.12 Spørsmål 3 på: 16. desember 2011, 19:17
    ingen ting som er som en velformet rumpe i rektig vinkel vel  Grin
    21  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 16.12 Spørsmål 2 på: 16. desember 2011, 14:57
    Til tross for ubehaget tvinger jeg meg gjennom dagens gjøremål.
    22  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 16.12 Spørsmål 1 på: 16. desember 2011, 14:56
    8851,8km
    23  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 15.12 Spørsmål 3 på: 15. desember 2011, 17:45
    -   Et prestisjetungt etapperitt på sykkel avholdt første gang i 1903
    24  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 15.12 Spørsmål 2 på: 15. desember 2011, 17:44
    Få i deg noen fett- og proteinkilder før trening, eller 30-40g karbs, ettersom at dette vil øke blodsukkeret og ytelsen på treningen vil bli mye bedre.

    Ikke la være å spise karbohydrater sent på dagen, om man spiser karbohydrater sent på dagen ( som mange prøver å unngå), vil man rett og slett fylle opp glykogenlagerene sine, og du vil ha mer energi og gå på, på trening dagen etter.

    Ikke spis store måltider rett etter trening, så lenge du ikke skal på trening igjen på under 8 timer.  Hvis det er lengre enn 8 timer til du skal på trening igjen, er det mye viktigere at du spiser NOK, enn når du spiser dette!
    25  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 15.12 Spørsmål 1 på: 15. desember 2011, 10:53
    carl yngvar christensen, makan til løfting Grin
    26  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 14.12 Spørsmål 3 på: 14. desember 2011, 20:47
    -   En fjert etter inntak av bløtkokte egg, chilinøtter, øl og rått kjøtt woot
    27  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 14.12 Spørsmål 2 på: 14. desember 2011, 12:53
    the gift
    28  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 14.12 Spørsmål 1 på: 14. desember 2011, 11:19
    -   Dette er et kanonkuleliknende treningsredskap brukt i styrketrening med håndtak
    29  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 13.12 Spørsmål 3 på: 13. desember 2011, 17:36
    bruker nitro fuel før trening, og myo protein etter trening , knall produkter begge 2 , har ikke testen lean masen men skjer vel snart det å Cheesy
    30  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 13.12 Spørsmål 1 på: 13. desember 2011, 13:32
    Ribbe med absolutt alt av tilbehør, endelig tid for frotsing etter et år av den magre sorten,

    er bare drit godt , og riskrem til desert seff Grin
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.