Visning av honnrposter for BLinGsTaR
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Styrketrening for utvikling av spenst/hurtighet - spenstdager, når? 11. juli 2010, 13:04
    Heisann!

    Her er forandringer jeg ville gjort:

    Oppsett av treningsdager:

    Mandag:  Maks overkropp
    Tirsdag:  Eksplosive beindag
    Onsdag:  hvile
    Torsdag  Eksplosive overkropp
    Fredag:   Maks underkropp
    Lørdag:   Hvile
    Søndag:  Hvile


    Mtp på spenst trening så er det viktig å prioritere kvalitet enn kvantitet.

    1 spenstøvelse foran hver beinøkt holder massevis mtp programmet ditt.

    Feks hopp på boks på maksdagen og 1 beinhopp/ 1 beinshopp på boks på eksplosive dag.

    Mtp på tung knebøy dagen ville jeg satt reps/sett til

    Uke1: 4x4, 5x5
    uke2  Max effort 5rm
    uke3 max effort  3rm
    uke4 deloading 2 x 5 eller bytte hovedøvelse som defranco er veldig glad i. (http://www.defrancostraining.com/articles/38-articles/65-westside-for-skinny-bastards-part3.html)

    Du kan sjekke ute Eirik sandviks Maksimal kraftutvikling artikkel:
    http://sandvikstraining.com/maksimal-kraftutvikling-b%C3%B8r-trenes-opp-for-%C3%B8kt-hurtighet/

    Jeg ville også lagt til litt triceps trening og rotasjonsvøvelser for skulderen på den eksplosive overkroppsøkten.

    Hvis du er veldig seriøs med treningen din så ville jeg vurdert å få profesjonell hjelp slik at du kan få maks utbytte av programmet mtp å få det tilpasset til akkurat deg og dine behov.

    Du kan sjekke denne linken hvis du er interressert:
    http://sandvikstraining.com/

    Uansett så får du ha lykke til med treningen og bare kjøre på!

    Mvh
    Ray

    http://rayallday.blogg.no/

    Honnr gitt av : Bighush, 12. juli 2010, 10:40
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Styrketrening for utvikling av spenst/hurtighet - spenstdager, når? 11. juli 2010, 13:04
    Heisann!

    Her er forandringer jeg ville gjort:

    Oppsett av treningsdager:

    Mandag:  Maks overkropp
    Tirsdag:  Eksplosive beindag
    Onsdag:  hvile
    Torsdag  Eksplosive overkropp
    Fredag:   Maks underkropp
    Lørdag:   Hvile
    Søndag:  Hvile


    Mtp på spenst trening så er det viktig å prioritere kvalitet enn kvantitet.

    1 spenstøvelse foran hver beinøkt holder massevis mtp programmet ditt.

    Feks hopp på boks på maksdagen og 1 beinhopp/ 1 beinshopp på boks på eksplosive dag.

    Mtp på tung knebøy dagen ville jeg satt reps/sett til

    Uke1: 4x4, 5x5
    uke2  Max effort 5rm
    uke3 max effort  3rm
    uke4 deloading 2 x 5 eller bytte hovedøvelse som defranco er veldig glad i. (http://www.defrancostraining.com/articles/38-articles/65-westside-for-skinny-bastards-part3.html)

    Du kan sjekke ute Eirik sandviks Maksimal kraftutvikling artikkel:
    http://sandvikstraining.com/maksimal-kraftutvikling-b%C3%B8r-trenes-opp-for-%C3%B8kt-hurtighet/

    Jeg ville også lagt til litt triceps trening og rotasjonsvøvelser for skulderen på den eksplosive overkroppsøkten.

    Hvis du er veldig seriøs med treningen din så ville jeg vurdert å få profesjonell hjelp slik at du kan få maks utbytte av programmet mtp å få det tilpasset til akkurat deg og dine behov.

    Du kan sjekke denne linken hvis du er interressert:
    http://sandvikstraining.com/

    Uansett så får du ha lykke til med treningen og bare kjøre på!

    Mvh
    Ray

    http://rayallday.blogg.no/

    Honnr gitt av : Ivrig pingle, 11. juli 2010, 13:13
    Sider:
  • 1
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?