Visning av honnrposter for Tony71
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: Tony71 trener styrke og kondisjon:-) 10. mars 2015, 18:35
    Hei thenatural, hyggelig med kommentaren din her :-)

    Jeg trener andre øvelser enn de jeg logger her. Er vel bare jeg som er litt for lat til å skrive ned alt, og valgte meg derfor ut baseøvelsene som de jeg loggfører. Trener mage stort sett hver trening, oftest i form av chrunches i maskin og en variant av russian twist(med forbehold om at jeg ikke roter med begrepene her...). Beindagen består oftest av knebøy, lårcurl(for- og bakside) og tåhev i maskin. Når jeg trener skuldre og rygg så trener jeg markløft, sittende roing, skulderpress og en øvelse for bakside skuldre som jeg slett ikke vet hva heter :-) Siste dagen i min 3-split trener jeg benkpress, flyes, bicepscurls m/hantler og triceps nedpress. Det hender jeg varierer litt, men liker å følge programmet nokså slavisk. Finnes sikkert en diagnose for dette ;-)

    Jeg vet at jeg sikkert kunne tilegnet meg større kunnskap om trening med vekter, og jeg vet at jeg nok ikke trener på en optimal måte mtp. max fremgang. Men jeg er egentlig fornøyd med å få slite litt, kjenne at jeg må virkelig fokusere for å greie det som for meg er tunge løft,  kanskje litt fordi jeg har en jobb som til tider krever mye tenking.

    Ønsker deg lykke til med videre trening, snart går du forbi meg i knebøy :-)
    Honnr gitt av : thenatural, 16. mars 2015, 22:56
    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Tony71 trener styrke og kondisjon:-) 09. januar 2015, 23:48
    Hemen som logget her før trente mye og hardt og hadde forsåvidt framgang en stund i alle øvelser inkludert knebøy men markløft gikk etterhvert bare nedover. Han var nok på grensa til overtrening en stund før han kuttet ut å trene.
    Har opplevd selv å bli overtrent. Hadde en skade i en fot som gjorde at jeg ikke kunne trene bein. Fortsatte imidlertid å trene like mye, men da kun overkropp. Resultatet var at jeg mistet ca. 20 % styrke i en øvelse som benkpress på "null tid". Dette er lenge siden, kanskje 15-16 år siden nå, men jeg er, og skal være obs på en eventuell negativ utvikling i styrke. Setter forøvrig pris på at du kommenterer her, det tvinger meg til å tenke over hvordan jeg trener.
    Honnr gitt av : SFV, 10. januar 2015, 00:00
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!