Visning av honnrposter for lolvik
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1  Helse & Velvære / Sex og Samliv / Sv: Hvorfor ? 03. juli 2011, 20:29
    Sex er bedre før man har det, imo. : P
    Honnr gitt av : Mini Arnold, 12. august 2011, 18:46
    2  Generelt / Åpent forum / Sv: VG-artikkel om terrorangrepet og bruk av anabole steroider hos drapsmannen. 25. juli 2011, 15:12
    Som jeg har skrevet andre plasser så syntes jeg det er latterlig, blir faen ikke Hulk,Godzilla,Heman og Superman etter bruk av litt steroider.... Syntes media overdriver så utrolig.. Kanskje han har løpt rundt og følt seg det, men utifra det jeg har klart å finne av doser og stoffer han har kjørt er det jo ikke akkurat stoffer og mengder som er skremmende langt ifra. (sammenligner med info om doser på nettsider osv)
    Om du feiler noe fra før og er ustabli psykisk syk osv så kan det være at han har blitt mer syk i hodet ja.. Men Steroidene ALENE gjør ikke, om man ikke lider av noe annet.. Hadde han trøkket på med syke doser av de tyngre stoffene så ja, da kan jeg være ening at det kunne få han til å tippe over. Men ikke bruk av Winst og dbol. Og visst han hadde tippet hadde han aldri klart å gjennomfør det han har holdt på med i så lang tid.

    Uansett måtte han bli låst inne på ei 2x2m celle med 2 måltider med tørt brød og vann resten av livet og aldri se dagslys igjen!
    Nei, var nok heller World of Warcraft som var skylden i angrepet.

    Faen så lei jeg er av at media skal blåse opp hvert et fnugg de finner.
    Honnr gitt av : Stian L, 26. juli 2011, 12:19
    3  Generelt / Antidoping / Sv: veksthormoner 20. juli 2011, 16:18
    Jepp, helt enig.
    Jeg beklager oppførselen min i det forrige innlegget, hadde en dårlig dag som gikk utover andre.
    Honnr gitt av : aLesserChristian, 21. juli 2011, 11:51
    4  Generelt / Antidoping / Sv: veksthormoner 20. juli 2011, 16:18
    Jepp, helt enig.
    Jeg beklager oppførselen min i det forrige innlegget, hadde en dårlig dag som gikk utover andre.
    Honnr gitt av : Suppemann, 20. juli 2011, 18:49
    5  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Ketose diett 18. juli 2011, 01:41
    Heihei

    Alt og alt, du kan ikke spise ubegrenset mengder, da. Men ja, proteinkilder må være med. - gjerne fettrike stykker.

    Mengden karbohydrater er individuell, men under 30-50g er en grei pekepinne.


    Restriksjonen av karbohydrater tvinger kroppen til å omdanne fettsyrer til ketoner, som er en "erstatning" for glukose i blodet.
    Ja, man går ned mye i vekt, de første kiloene er bare vann, grunnet at karbohydrater binder vann.
    Ellers så tvinges kroppen til å brenne fett(både gjennom kosten samt kroppsfett) for å danne ketoner, som igjen fører til fettap.
    - Men det må ikke misforstås, du må fremdeles være i kaloriunderskudd for å gå ned i vekt, ketose er ikke magisk.

    Du kan trene som vanlig, men mange finner styrketrening tyngre på ketose, grunnet at ketoner ikke er en fullverdig erstatning for glukose for musklene.
    Honnr gitt av : krutt92, 18. juli 2011, 16:36
    6  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Øke muskelmasse med dette kostholdet? 17. juli 2011, 22:34
    Du har strengt tatt ikke så mye protein.
    Kjør på med det du.
    Honnr gitt av : Andre, 17. juli 2011, 22:41
    7  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hva er dere hører på når dere trener? 16. juli 2011, 12:31
    Hører bare på band/artister.

    Men har blitt mye In Flames(min evige kjærlighet), Skrillex, Pendulum, Disturbed, Deadmau5.
    Honnr gitt av : Carl P., 17. juli 2011, 14:34
    8  Generelt / Loggbok Online / Sv: lolvik's vei fra 45kg 10. juli 2011, 22:55
    Kanskje på tide at jeg gidder å oppdatere noe her igjen!

    Ståa er i grunn ganske grei nå for øyeblikket.
    Matinntaket er dyttet opp og kommet seg på plass igjen, riktig nok bare på dag to så langt, men det går greit!
    - Ikke minst så er karbohydrat inntaket kommet opp igjen, så i går fikk jeg den første gode beinøkta på laaaaang tid! Er så sår at å sitte er ubehagelig. Grin

    I morgen er det brystdag, så jeg får vel komme med en liten oppdatering i morgen!
    Honnr gitt av : BF/AF-2013, 10. juli 2011, 23:02
    9  Generelt / Loggbok Online / Sv: lolvik's vei fra 45kg 08. juni 2011, 02:10
    Hejhej

    Njeh, det står ganske stille. c:

    Jeg mista mer eller mindre all motivasjon etter at fettprosenten min gikk bananas, og etter det har alt vært helt på trynet. Tongue

    Sååå i bunn og grunn for lite mat og dårlig med energi til trening. Sukk--
    Honnr gitt av : Thomas AE, 05. juli 2011, 19:51
    10  Kosthold / Oppskrifter / Sv: Sunne matvarer ! 25. juni 2011, 22:23
    Protein;
    Tofu (moderate mengder som mann), skalldyr (dyr som faen, menmen), pangasius(hvit fisk, smaker _ingenting, men er konge med østerssaus.), matblod(gud det er digg. Bokhvete + matblod + stjerneanis og sukrin, så får du pannekaker!), mandelmel hvis du liker å bake.

    Karbohydrat;
    Byggris (tror toro har noen ferdigposer på 200-300kcal med smak, skaaaamgodt. De inneholder også 10-15g fett, så en pose slik + kylling/whatever så har du et måltid), bønner, bokhvete.

    Fett;
    Denja-salater av ymse slag. De inneholder typ 50g fett og 3-6g karbo per 100g, og er merkverdig gode!
    Oljer med smak. ICA og Meny har godt utvalg. Selv bruker jeg mye solsikkeolje med chili for tiden - utrooolig god!
    Honnr gitt av : HardCoreBakken, 25. juni 2011, 22:25
    11  Generelt / Loggbok Online / lolvik's vei fra 45kg 23. januar 2011, 15:46
    Hei!

    Tenkte det var på tide at jeg også satte i gang med en loggbok, etter å ha vært småfast besvarer på kosthold og ernærings-delen her på forumet.


    Først litt om meg;

    Jeg er en nitten år gammel gutt fra ca en time unna Bodø.
    Jeg har fullført to år på Restaurant og Matfag, og begynt på Påbygging til Generell Studiekompetanse høsten 2009, men måtte avslutte året.
    Etter at jeg avsluttet året gikk ting nedenom for meg. Jeg falt ut fra sosiale kretser, og ble for det meste sittende inne alene. Jeg utviklet etterhvert en depresjon, samt jeg begynte å skulle slanke meg. Uten noe særlig med kunskap , fant jeg ut at den enkleste veien var å ikke spise / kaste opp, det var her problemene virkelig begynte.
    Jeg utviklet etterhvert anoreksi, som gikk over til alvorlig anoreksi. Jeg ble 10. Mars 2010 innlagt i Bodø med en vekt på 47kg. Jeg gikk ned 2 ytterligere kilo etter innleggelsen.
    -Jeg hadde allerede begynt å jobbe meg ut av anoreksien på egenhånd, altså begynt å spise igjen o.l., men jeg var for underernært til å kunne gjøre det alene, jeg måtte ha forskjellige greier i drypp o.l.

    Ettersom jeg allerede hadde begynt å jobbe meg ut av anoreksien selv, så skal det sies at jeg ikke passet spesielt godt inn på avdelingen jeg var innlagt på, så jeg ble utskrevet så fort som det var trygt.
    Jeg ble utskrevet i slutten av april, og har siden den gang hatt kontroll over mitt eget kosthold.

    Jeg har siden den gang lagt på meg 15kg, fra 52kg til 67kg. Vekta har vært litt opp og ned, men nå ligger den ganske stabilt på 67kg, og trives forsåvidt med det. - Noen dager er vanskeligere enn andre.

    Jeg er fremdeles uten skoleplass eller jobb, men har nettopp levert inn en søknad på en butikk her i nærheten, så jeg håper at jeg kanskje kan få kommet meg ut blant folk igjen snart.


    Ang. Kosthold så følger jeg peridisk faste, altså jeg spiser verken frokost eller lunch, og spiser generelt første måltid rundt klokken fem. (jeg står opp ganske sent).
    > Jeg vil også påpeke at jeg er klar over at jeg ikke spiser nok, så jeg ser helst at dere lar være å påpeke det om jeg skulle logge kostholdet mitt, takk på forhånd.



    Trening;


    Jeg har trent aktivt for å bygge opp muskulaturen min igjen siden November.
    Jeg husker ikke alle løftene mine da, men her er de jeg husker;

    Benkpress 15kg - 45kg
    Knebøy 30kg - 65kg
    Beinpress  60kg - 90kg
    Markløft 0kg - 45kg

    Dette er ca 5RM-vekter, jeg har ikke prøvd å makse.



    Treningsprogram;

    Jeg trener med myo-reps, nemlig fordi jeg syns det er mye mer underholdende enn statiske sett og reps.
    Jeg har til nå trent Børge Fagerli's 4dagers-splitt-eksempel med myo-reps. Men de siste ukene har det blitt litt hva jeg har hatt lyst til der og da, eneste jeg har passet på er å ha minst tre dager mellom hver muskelgruppe, og at jeg har økt belastningen enten i form av vekt eller repetisjoner.



    Bilder;

    http://home.no/lolvik/lolvik/
    Her har dere noen bilder.
    Noen er fra 51kg, altså seks kilo over minstevekt, og det andre er fra i dag på 67kg.
    Jeg kan ikke legge ut bildene direkte på treningsforum, både fordi at jeg ikke vil, og fordi at det ene vil garantert ikke bli godtatt.
    SOVEHÅR OG TRØTT, OKEI?


    Jeg håper det faktisk er noen som finner dette interessant, og velger å følge med på hva som skjer her.

    - Øystein
    Honnr gitt av : SKH, 19. juni 2011, 23:38
    12  Bilder / Bilder av Fitnessutøvere / Sv: Who said girls can't have abs??! 15. juni 2011, 20:19

    Beg to differ!
    Honnr gitt av : RkD, 15. juni 2011, 23:13
    13  Bilder / Bilder av Fitnessutøvere / Sv: Who said girls can't have abs??! 15. juni 2011, 20:19

    Beg to differ!
    Honnr gitt av : sstians, 15. juni 2011, 21:14
    14  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hastesak!! 11. juni 2011, 04:09
    Hvor mye er det snakk om?

    Antar det er snakk om å nå en vektklasse.
    - Hvis det ikke er snakk om latterlige mye vekt, så er redusert væske og salt inntak ditt beste valg.

    Kan også eventuelt også legge til lavkarbo + høyrep for å brenne vekk mest mulig glykogen, og ha en oppkarbing etter innveiing.
    Honnr gitt av : Ryū, 11. juni 2011, 16:50
    15  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: BODYB - Diettresultat m/ bilde s.23 - Samlet fremgang s.30 06. februar 2011, 18:17
    Uten frykt for høres homoerotisk ut;
    Du ser bra ut, Junior!


    (motherfuck, det hørtes homoerotisk ut uansett KUN PGA DET JÆVLA NAVNET.)
    Honnr gitt av : veslekardia, 22. april 2011, 15:47
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!