Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 294
  • 1  Generelt / Åpent forum / Sv: Er forumet dødt? på: 21. august 2017, 06:43
    Stort sett eid alt av tråder her inne og besvart det folk har lurt på, enten det har vært meninga med livet, hvordan dra damer, hvor Hoffa ligger eller antall reps som lønner seg i bicepscurl for maximale gains.

    Folk er rett og slett nøgd med svar, og har slutta å spørre. Så nå er de på gymmet, istedetfor foran PCen.
    2  Bilder / Bilder av Kroppsbyggere / Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett på: 26. april 2016, 10:13
    Alle i mr. O har HGH mager, ikke bare denne typen.

    Og finnes det noe mer fan-boy teit enn å pose på selfies med BB karer?
    3  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trenger rådgivining ang. treningsprogram og kosthold. på: 18. mars 2016, 15:10
    "(...)som ikke vil bygge en dritt av muskler, men stort sett fylle magen med tomme kalorier og for lite protein"

    Det var da veldig bastant, min venn.  Jeg avslutter min aktivitet her ved å understreke at det beste for trådstarter nok er å melde seg inn i en styrkeløftklubb. Der kan han få hjelp til å lage gode trenings- og kostholdsopplegg av mennesker som må tørre å ytre seg ansikt til ansikt. Som nybegynner er det nok minst fornuftig å støtte seg til råd fra anonyme personer på nett....

    Uansett: Lykke til, begge to!






    Rådene dine var helt på jordet. En blir ikke bøs av å eta brødskiver med gulost, det er mat for byttinger og tynnfeite kjerringer. Flott å se at du avslutter aktiviteten din her, det var ikke et sekund for tidlig, og et nytt hakk i sengegavla for Fleksnes.
    4  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trenger rådgivining ang. treningsprogram og kosthold. på: 16. mars 2016, 13:43
    For et tullete matopplegg. Godt råd er det i det minste ikke. Direkte usunt kosthold som ikke vil bygge en dritt av muskler, men stort sett fylle magen med tomme kalorier og for lite protein.

    Skal du opp i vekt og bli sterkere spis:

    havregryn til frokost

    kylling, poteter og grønnsaker til lunsj

    fullkornspasta og proteinshake til middag

    frukt etter trening

    mer kjøtt, grønnsaker og ris eller poteter til kveldsmat

    spis deg mett, men ikke stappmett, til hvert måltid.

    tren 5 ganger i uka, med hovedfokus på å progressivt øke i knebøy, markløft, pull ups og benkpress.
    5  Generelt / Åpent forum / Sv: Hva pokker skjedde her? på: 23. februar 2016, 11:47
    Flesknes, du Flesknes.... Jeg savner tiden fra 5-7 år tilbake jeg og. Hvem glemmer vel den gode, gamle "utskjellingstråden"? Aahhh. Det var tider det!

    Ja, det var det. Og utskjellingstråden er den beste og mest nødvendige tråden noensinne skapt på et forum. Ren terapi og balsam for sjelen.
    6  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Jobbe som PT på: 22. februar 2016, 16:20
    Det er nok PTer der ute nå. Finn på noe annet.
    7  Generelt / Åpent forum / Sv: Hva pokker skjedde her? på: 22. februar 2016, 16:18
    Nå som du kom, er det i det minste en her.
    8  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Forskningsprosjekt om menn og spiseforstyrrelser på: 09. desember 2015, 11:21
    Så har vi deg da, gode gamle Fleksnes. Husker deg fra tiden i "utskjellingstråden", og din personlighet fortsetter å skinne igjennom. Når får vi se mennesket bak denne karakteren?

    Det finnes ikke noe menneske bak noen karakter, bare et sort hull som utgjør den sterkeste kraften i universet, hvor menn visner og dør og kvinner opplever multiple serieorgasmer i en svevende eufori, og hvor vekter store som gampesteiner oppleves lette som fjær.

    I motsetning til hos deg. Et breialt runketryne sittende foran PCen på fiserommet hjemme hos mor.
    9  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Forskningsprosjekt om menn og spiseforstyrrelser på: 08. desember 2015, 15:28
    Kjørte back2back norseman, triathlon og WSM på en halv dl vann og sniffing av bananskall. Har jeg en forstyrrelse? Herjet i alle grenene, selvsagt.
    10  Trening / Forum for ungdom / Sv: Kostplan til hardgainer på: 30. november 2015, 15:09
    Kutt ut all den brødmaten din. Blir vanskelig å gå opp vekt da. Kutt også ut intervallene; 1 løpedag med fotball i uka holder. Resten av tiden skal du heller løfte vekter og ha hovedfokus på å trene bein, rygg og core.

    Havregryn til frokost er bra. Ta heller med ekstra mat fra middagen dagen i forveien ( vanlig norsk husmannskost ) til lunsj dagen etter. Bare tull å trykke i deg mye brød med peantøttsmør på. Et kjøtt, fisk, poteter og grønnsaker til lunsj og middag, gryn til frokost og kvelds, f.eks.
    11  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hvor mye er det mulig å ta i bøy, benk og mark? på: 20. november 2015, 13:31
    Jeg hadde 150 i benk, 200 i mark og 200 i bøy ( gymløft ) da veide jeg vel fort 10 kg mer enn deg, og var kun full av havregryn og proteinshakes.

    Spørs mye hvor dyp bøyen er, og hvor lite bounce/bro man kjører i benk. Men dette er tall du bør kunne sikte på.
    12  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips til kaloririk mat for undervektig mann (19) på: 20. november 2015, 10:04
    Så lenge vekta sakte men sikkert peker oppover er det ingen grunn til å "stappe" mer. Vær heller litt tålmodig! Fortsett å trene, få i deg sunn mat og fortsett på det regimet du allerede har; det funker - ingen grunn til å stresse da, vent heller til vekta ikke har økt på 2 uker, og legg så på 4 - 500 kcal til per dag.
    13  Generelt / Antidoping / Sv: Mer vanlig nå at jenter som trener også bruker anabole steroider på: 09. november 2015, 10:20
    Hvorfor bitche ? Du har selv sagt før at du løftet 150 kilo i rå benkpress og innenfor styrkeløftkrav. Jeg antar at du hverken var den mest talentfulle løfteren eller den som satset hardest over tid så da burde det gå an for noen å løfte minst dobbel kroppsvekt i rå benkpress. Og kanskje trippel i knebøy og firedobbelt i markløft ? Da har man kommet seg forbi det meste av prestasjoner fra konkurranser hvis vi tar bort utstyret som gir enkelte veldig mange kilo ekstra. Finnes det bolere på toppen ? Definitivt. Betyr det at alt som stiller i konkurranser og gjør det bra har brukt anabole steroider ? Nei ! Det er jævlig stor forskjell på hva forskjellige individer driver med, til og med innenfor samme "nisje".

    Er ikke jeg som bitcher. Les innlegget ditt om igjen, du høres ut som en fjortiss som har fått seg en på trynet for første gang.
    Og et gymløft på 150 i benk er da ingenting å skryte av uansett, og det har jeg aldri sagt er noe form for prestasjon. ( men jeg kan love deg at jeg ikke hadde BRU og en kvart centimeter løftebane som jeg ser konkurrerende benkpressere gjøre. Men så benker de veldig mye mer enn jeg noensinne gjorde uansett. ) Jeg konkurrerte heller ikke, løfting var en hobby, ingenting mer.

    Du sier jo selv det finnes bolere på toppen. Det finnes bolere på midten og nederst også. Og ikke alle boler. Jeg skrev nesten alle. Så er det rom for tolkning og debatt. Det er ivertfall ikke et FÅTALL som trøkker noe, ( som du sikkert tror ) og det gjelder vel nå alt som er av idretter.

    Det er ingen som  bitcher og klager, jeg er bare ikke en naiv tulling. Det er en forskjell. Det er ikke syting bare fordi man tør å si det veldig mange andre tenker og vet fra før.

    14  Generelt / Antidoping / Sv: Mer vanlig nå at jenter som trener også bruker anabole steroider på: 29. oktober 2015, 11:21
    Gjelder det styrkeløft også, Fleksnes ?

    Hva tror du? I en tid hvor ALLE sporter stadig blir belyst og avslørt som preget av prestasjonsfremmende midler, selv svømming, MMA, boksing, fekting, sykkel har jo lenge vært der, osv etc. Men akkurat de gutta som er svære som fjell og tar nærmere et halvt tonn i knebøy, de er de snilleste gutta som aldri bruker noe. Knapt en skje kreatin før økta, her spises det bare grøt og biff og løftes tungt.

    Bitch, please.

    15  Generelt / Antidoping / Sv: Mer vanlig nå at jenter som trener også bruker anabole steroider på: 29. oktober 2015, 09:48
    Nesten alle som stiller i konkurranser bruker AS, jenter såvel som gutter. Få de naive øya opp en gang for alle.
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 294
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?