Visning av honnrposter for Gastång
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Oppblåst mage? 21. mars 2012, 00:28
    Svake mage- og rumpemuskler kan være årsaken.

    Hvis du sitter mye i tillegg vil hoftebøyerne bli stramme og hofta tiltes fremover og magen "dyttes ut".

    Ref illustrasjon A og C:


    Dette kalles lordosis på engelsk. Det er veldig lett å spotte dette på sin egen kropp. Enten har man det eller ikke. Mye svai i korsryggen er en indikasjon.

    Spiser du mye salt? Dette kan være en annen årsak for "oppblåsthet" da salt binder vann. Hvis dette er tilfellet er det bare å kutte ned på salt og drikke enda mer
    Honnr gitt av : RydEN, 21. mars 2012, 19:48
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Kun trene baseøvelser..? 16. februar 2012, 23:44
    Så du velger heller å trene de par månedene, i håp om å bli så sterk du kan på 2mnd. Kontra det å drive med skadeforebyggende trening så du kanskje kan bli ordentlig frisk, og dermed kunne presse deg mer senere. Da du faktisk har et grunnlag for å bli sterk.? Fjomp

    Hva vet du om hvilken tilstand kneet mitt er i og hva som er skadeforebyggende og ikke? Hva vet du om hvor langt jeg er kommet i rehab-prosessen? Hva vet du om hvilke treningsmål jeg har? Hva vet du om hvor tungt jeg løfter?

    Ingenting. Slutt å uttal det om ting du ikke har peiling på.

    Dessuten har ikke dette noe med tråden å gjøre så det er du som er fjompen her.
    Honnr gitt av : Nicht, 21. februar 2012, 20:50
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!