Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Alle trenings glade døde ut?! på: 29. oktober 2018, 00:59
    Velkommen tilbake!
    Har ikke hatt en registrert bruker så veldig lenge, men ja, en kan jo lure på hva som har skjedd her...

    De mest aktive jeg ser her for øyeblikket er spambots.
    2  Konkurranser / Konkurranser og stevner / NM i styrkeløft 2018 på: 05. oktober 2018, 21:50
    Noen som følger med på NM i styrkeløft som foregår nå om dagene 4.-7. oktober i Oslo?
    Noen spesielle dere heier på? Smiley

    Mer informasjon: https://styrkeloft.no/2018/06/22/invitasjon-2018-nm-styrkeloft-utstyrsfritt-apen/
    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: 85 kg, 185 cm, mann 25 år, kostholds plan på: 03. oktober 2018, 17:36
    Hei. Det du lister opp ser i utgangspunktet bra ut.
    Selv bruker jeg appen MyFitnessPal for å tracke kalorier om dagen og syns det funker bra. Databasen for norske matvarer er stor og appen gjør det enkelt å registrere varer ved å la deg skanne strekkoden. Du legger bare inn hvor mye du spiser av det, så sånn sett ville jeg anbefalt å legge 2-3 lapper i en kjøkkenvekt og prøve MFP. Man plotter inn kjønn, alder, vekt og høyde, og velger hvor mye man ønsker å gå opp i vekt hver uke (opptil 0,5 kg per uke). Appen kan foreslå macroverdier for deg eller du kan sette verdiene selv. Du har også mulighet til å finne oppskrifter på måltider samt legge inn måltider du ofte spiser selv så du slipper å legge det inn på nytt hver dag.

    Kaloritelling trenger ikke være en permanent greie, men det kan være fint å bruke en stund for å få en følelse av om du spiser den mengden du ønsker.
    4  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Tips til en god app for treningsplanlegging (dagbok) på: 03. oktober 2018, 16:48
    Hei!
    Jeg bruker FitNotes for tida og syns den funker veldig greit. Du søker bare opp øvelsen og fyller inn hvor mange sett og reps du gjør. Du kan også legge til kommentarer og nye øvelser ved behov, og du kan få opp statistikk over lengre tid for å følge med på utviklingen din. Øvelsene er listet opp på engelsk i appen.
    Edit: Hvis du forresten kjører splittprogram eller PPL kan du enkelt kopiere tidligere økter til dagens økt, men redigere på tallene alt ettersom.
    Sider:
  • 1
  • Her er 10 sunne matvarer med mye protein som garantert vil gi deg protein av høy kvalitet.

    Slik bør du trene leggene dine

    Trening17.09.2019577

    Don't skip leg day! Slik bør du trene leggene dine.

    Sunn banansplitt

    Kosthold16.09.2019696

    Er du glad i banansplitt? Prøv denne.

    Triggerpunkter

    Trening15.09.2019396

    Sliter du med såre punkter i muskulaturen din?

    Program for muskelvekst

    Trening14.09.2019303

    Styrk kroppen i 2015.