Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Vektreduksjon på: 22. januar 2005, 20:20
    etter lang tid overvekt, har jeg bestemt meg for å redusere kropsvekt og bygge muskelmasse. har aldri drevet med noen form for idrett, og har bestandig vært overvektig. har i løpet av de siste par årene redusert kropsvekten fra 130 kg++ til 96.
    parallellt med vekttapet har jeg trent styrke.
    ønsker å få tips/hjelp til et fornuftig treningsopplegg + kosthold som kan hjelpe meg å nå matchvekt på 80 kg + å bygge en jevnt over akseptabel muskelmasse.
    trener ca. hver dag, styrke/kondisjon/klatring.
    har god progresjon, men har stagnert i benkpress på 80kg, ønsker å løfte mer, men lurer på hvilken andre muskelgrupper/styrkeøvelser som kan øke framgangen på benkpress og hva jeg evt. må spise og ikke spise.

    og helt til slutt; er det mulig å deffe for å få bort overflødig underhudsfett når man fortsatt er lettere overvektig (96kg, 185cm)

    håper noen har litt svar og tips Smiley
    Sider:
  • 1
  • «Simplicity is the key to brilliance» - Bruce Lee
    Bruk disse spesialmetodene og få muskelvekst.
    Er du på jakt etter proteinmuffins? Se her!

    10 tips for å bli god i benkpress

    Trening24.03.2020200

    Benkpress er en utmerket øvelse for å trene armer, bryst og skuldre.
    Bruker du multivitamin? Disse råvarene gjør samme nytten.