Visning av honnrposter for MrMuscle
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 13
  • 1  Trening / Andre Treningsaktiviteter / Re:Andre treningsaktiviteter - VIKTIG 19. desember 2002, 22:51
    Jeg er en kløpper i lommetennis
    Honnr gitt av : oleper, 04. juni 2012, 00:57
    2  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Veslekardia's vesle comeback... bicepsbilde s 20 10. november 2011, 13:26
    Jeg kommenterer ikke buksen, men rumpen derimot var awesome!
    Honnr gitt av : veslekardia, 10. november 2011, 13:57
    3  Generelt / Loggbok Online / Sv: MrMuscle sin PHAT dagbok 20. oktober 2011, 17:33
    20.Oktober
    Lower body hypertrophy day
    Squat speed work: 90kg x 3, 90kg x 3, 90kg x 3, 90kg x 3, 90kg x 3
    Front squat: 60kg x 12, 60kg x 12, 60kg x 10
    Singel seated leg press: 60kg x 12, 60kg x 12
    Leg extensions: 60kg x 12, 60kg x 11, 60kg x 9
    Dumbbell RDL: 54kg x 12, 54kg x 12
    Seated leg curls: 65kg x 12, 65kg x 12, 65kg x 9
    Donkey calf raise: 70kg x 12, 70kg x 12, 70kg x 12
    Seated calf raise: 40kg x 12, 40kg x 12

    Knallfin beinøkt uten for mye vondt i armen! Siden det var speed work på bøyen og vektene er lette som luft så testet jeg ut bredere armstilling. Det fungerte, på en måte, men det føltes ikke særlig trygt ut. Er bare å fortsette å jobbe med det, skeptisk til om jeg klarer å holde 130kg på plass slik ennå.
    Honnr gitt av : Lillelotte, 20. oktober 2011, 18:21
    4  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Min profil 29. september 2011, 09:54
    Utrolig flotte linjer på fysikken din, absolutt slik jeg ser for meg at classic bodybuilding skal være.
    Honnr gitt av : sstians, 01. oktober 2011, 00:30
    5  Generelt / Antidoping / Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging. 27. september 2011, 13:23
    Dette er jo veldig enkelt, hva som er mulig naturlig for en person betyr ikke at det er mulig for en annen. Det eneste du kan gjøre selv er å trene 100% og spise 100% for å se hvor det bærer deg. Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå. Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.

    Jeg tror man skal slutte å se til andre hva som er mulig og heller konsentrere seg om seg selv og gjør sitt beste for å få de resultatene man ønsker.
    Honnr gitt av : SilverFox, 27. september 2011, 14:52
    6  Generelt / Antidoping / Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging. 27. september 2011, 13:23
    Dette er jo veldig enkelt, hva som er mulig naturlig for en person betyr ikke at det er mulig for en annen. Det eneste du kan gjøre selv er å trene 100% og spise 100% for å se hvor det bærer deg. Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå. Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.

    Jeg tror man skal slutte å se til andre hva som er mulig og heller konsentrere seg om seg selv og gjør sitt beste for å få de resultatene man ønsker.
    Honnr gitt av : Proteinklumpen, 27. september 2011, 14:32
    7  Generelt / Antidoping / Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging. 27. september 2011, 13:23
    Dette er jo veldig enkelt, hva som er mulig naturlig for en person betyr ikke at det er mulig for en annen. Det eneste du kan gjøre selv er å trene 100% og spise 100% for å se hvor det bærer deg. Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå. Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.

    Jeg tror man skal slutte å se til andre hva som er mulig og heller konsentrere seg om seg selv og gjør sitt beste for å få de resultatene man ønsker.
    Honnr gitt av : xTitanx, 27. september 2011, 13:55
    8  Generelt / Antidoping / Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging. 27. september 2011, 13:23
    Dette er jo veldig enkelt, hva som er mulig naturlig for en person betyr ikke at det er mulig for en annen. Det eneste du kan gjøre selv er å trene 100% og spise 100% for å se hvor det bærer deg. Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå. Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.

    Jeg tror man skal slutte å se til andre hva som er mulig og heller konsentrere seg om seg selv og gjør sitt beste for å få de resultatene man ønsker.
    Honnr gitt av : Guinss, 27. september 2011, 13:51
    9  Generelt / Loggbok Online / Sv: Lottes bilde/treningslogg 20. september 2011, 12:48
    Helt klart  Cheesy

    TF`s største tegnetalent  Smile

    Fine pupp... eeh, fin rump.. hm, fin tegning!
    Honnr gitt av : HardCoreBakken, 20. september 2011, 21:37
    10  Generelt / Loggbok Online / Sv: Marthe`s logg; NYTATOVERT (igjen) X): 13. september 2011, 19:25


    Flott tattovering og.
    Honnr gitt av : Sebastian O, 13. september 2011, 19:26
    11  Generelt / Loggbok Online / Sv: MrMuscle sin 5/3/1 + FST-7 dagbok 15. august 2011, 18:01
    15.August
    UKE 3
    Deadllift: 162,5kg x 5, 185kg x 3, 205kg x 2 NY PERS!!
    T-bar rows: 70kg x 12, 70kg x 12, 70kg x 12, 70kg x 12
    Technogym Pulldowns: 80kg x 12, 80kg x 12, 80kg x 10, 80kg x 8
    FST-7 Technogym Upper Back: 35kg x 12, 35kg x 12, 35kg x 12, 35kg x 12, 35kg x 12, 35kg x 12, 35kg x 12,
    Barbell shrugs: 105kg x 12, 105kg x 12, 105kg x 12, 105kg x 12
    FST-7 Seated dumbbell shrugs: 37,7kg x 12, 37,5kg x 12, 37,5kg x 12, 37,5kg x 12, 37,5kg x 12, 37,5kg x 12, 37,5kg x 12

    30 minutter kardio

    Knalløkt i dag og ny pers på markløften, så veldig fornøyd. Kan se ut som 210kg er innen rekkevidde.

    http://www.youtube.com/watch?v=-cClFsBxFKk#noexternalembed&sns&feature=channel_page





    Honnr gitt av : Lillelotte, 15. august 2011, 18:05
    12  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Proteinfabrikken 05. august 2011, 13:08
    Ting du kan sjekke er batchnummer og produksjonsdato på bøttene. Da blir det lettere for dem å finne ut hva problemet kan være. Trenger ikke være verre en at bøttene har forskjellig batchnummer og den ene batchen har en type kakao mens den andre har en annen. Men jeg regner med du vil få et godt svar fra dem personlig da de ikke leker butikk.
    Honnr gitt av : eh, 05. august 2011, 13:13
    13  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Proteinfabrikken 05. august 2011, 13:02
    Regner med du tok kontakt med proteinfabrikken sin support før du lagde dette innlegget?
    Honnr gitt av : Fenrikflink, 05. august 2011, 13:03
    14  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Hvordan få kjæresten min til å trene? 04. august 2011, 11:17
    Det som er viktig her er å gjøre det så lett for henne som mulig å få denne beskjeden. Jeg vil anbefale at du begynner dagen med å servere henne frokost på sengen (siden hun fremover sikkert kommer til å nekte å spise frokost). Når hun er ferdig med å spise så overrasker du henne med å si at du har ordnet en dag på Spa for henne. Dette vil hun selvfølgelig være overlykkelig for, spesiellt siden du overrasker henne med det uten noe tilsynelatende grunn.

    Når du henter henne fra Spaet så vil hun gløde og være avslappet, da slår du til med neste bombe. Fortell henne at nå skal dere å shoppe, slik at hun får kjøpt seg noen nye plagg. Dette vil medføre at hun nesten er i orgasmisk humør og vet sikkert ikke hvor hun skal gjøre av seg. Når dere ankommer butikkene så er det VELDIG viktig at du ikke oppfører deg som du er lei og at alt er hat. Du må virke veldig gira på hva som skjer, hjelpe, være tålmodig, smile og le.

    Etterhvert vil hun begynne å prøve på forskjellige plagg, studere seg i speilet, snu seg hit og dit. Før hun spør deg; "Ser rumpen min stor ut i denne buksen?" Hvorpå du da svarer: "Det gjør den helt av seg selv".
    Honnr gitt av : Sigg1, 05. august 2011, 00:35
    15  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Hvordan få kjæresten min til å trene? 04. august 2011, 11:17
    Det som er viktig her er å gjøre det så lett for henne som mulig å få denne beskjeden. Jeg vil anbefale at du begynner dagen med å servere henne frokost på sengen (siden hun fremover sikkert kommer til å nekte å spise frokost). Når hun er ferdig med å spise så overrasker du henne med å si at du har ordnet en dag på Spa for henne. Dette vil hun selvfølgelig være overlykkelig for, spesiellt siden du overrasker henne med det uten noe tilsynelatende grunn.

    Når du henter henne fra Spaet så vil hun gløde og være avslappet, da slår du til med neste bombe. Fortell henne at nå skal dere å shoppe, slik at hun får kjøpt seg noen nye plagg. Dette vil medføre at hun nesten er i orgasmisk humør og vet sikkert ikke hvor hun skal gjøre av seg. Når dere ankommer butikkene så er det VELDIG viktig at du ikke oppfører deg som du er lei og at alt er hat. Du må virke veldig gira på hva som skjer, hjelpe, være tålmodig, smile og le.

    Etterhvert vil hun begynne å prøve på forskjellige plagg, studere seg i speilet, snu seg hit og dit. Før hun spør deg; "Ser rumpen min stor ut i denne buksen?" Hvorpå du da svarer: "Det gjør den helt av seg selv".
    Honnr gitt av : bjørn`, 04. august 2011, 14:13
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 13
  • Triggerpunkter

    Trening15.09.2019392

    Sliter du med såre punkter i muskulaturen din?

    Program for muskelvekst

    Trening14.09.2019298

    Styrk kroppen i 2015.

    Fyllesyk? Denne maten kan hjelpe

    Kosthold13.09.2019307

    Dette bør du spise dersom du er fyllesyk.
    Prøv en av disse 5 høstrettene.
    Bygg større armer - fokuser på triceps.