Skrevet av Emne: er muscle tech no bra?  (Lest 1070 ganger)

ultralars

  • Gjest

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: er muscle tech no bra?
« #1 : 01. oktober 2010, 01:05 »
For det første, muscletech er en kosttilskuddsprodusent som forsåvidt produserer cell-tech.
Det du har linket til er kreatin monohydrat.
Hovedforskjellen på de to produktene er at cell-tech inneholder en hel del sukker (75%), mens kreatin er bare kreatin. Gå for kreatinen, du. Da får du det du vil ha, uten å betale i dyre dommer for sukker du ikke trenger.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget keel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: er muscle tech no bra?
« #2 : 15. oktober 2010, 09:41 »
cell tech syns jeg er bra, god på smak, har generelt brukt kun 1 scoop, da ca 37g carbs og 5gram kreatin.  Drukket under eller etter trening.
full dose i lengden tror jeg er å be om sukkersyke Tongue  Merket ikke annet enne mye mere bloating med full dose, ikke noen vesentlig effekt på styrke.

hold deg unna start dosen på 2x2 scoops daglig, den blir du bare bloated og feit av... har prøvd, never again.

jeg har de siste årene kun tatt kreatin på treningsdager, 4-5 ganger i uka blri det da...  syns det funker greit nok. Så jeg har slutta å ta hver dag. 


vil nevne at controlled labs green mag er et bedre produkt.

ps. dette er Woodbear, som skriver under gammelt nick, fordi jeg husket ikke passordet mitt til Woodbear kontoen på jobb. og den er laget med en mailkonto jeg heller ikek har tilgang til lenger... jippi


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!