Skrevet av Emne: Hjelp til en god del innenfor trening  (Lest 1050 ganger)

Utlogget Linki

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp til en god del innenfor trening
« : 20. juli 2015, 04:50 »
Hei. Jeg er en gutt på 19 år som trente regelmessig i et halvt år ca også bare kutta jeg ut, jeg har nå bestemt meg for å begynne igjen for fult. Jeg veier ca 88 og er 192 cm lang. Jeg er ganske lubben av meg. Ikke mye muskler på kroppen. Jeg leter da etter forskjellige tips innenfor trening, et treningsprogram med en hviledag, f.eks på søndag elns. Og eventuelt en liten kostplan. Det jeg vil med treningen er å gå ned i vekt, bygge muskler (bli ripped) og få den kondisjonen jeg har (som er på samme nivå som en 70 år gammel røyker) til å bli bedre. Jeg vet ikke helt om kroppen min er helt vant til øvelser enda, så eventuelt et treningsprogram først som går over noen uker, så kroppen bare kan bli vant til øvelsene, også deretter et program med bare en hviledag. Helst også tips til eventuelt frokost, Til anbefalinger om tilskudd som f. eks hvilke type proteinpulver, kreatin, BCAA som jeg burde kjøpe etc etc. Har hørt mye angående det at en god døgnrytme osv er viktig, men en god døgnrytme er uaktuelt for meg da jeg jobber 6 skift ordning, og lever da med dårlig døgnrytme. Håper på et positivt svar!!  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!