Skrevet av Emne: Anabolic ZMA  (Lest 13244 ganger)

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Anabolic ZMA
« #15 : 03. april 2011, 23:18 »

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Anabolic ZMA
« #16 : 03. april 2011, 23:22 »
Vel, hadde han kjøpt GABA eller phenibut eller noe slikt, hadde jeg forstått det. Men zma da fyr, det er overprisede mineraler.

Om man absolutt skal ha ZMA, kjøp olimp sin MZB, som har chelaterte mineraler og ikke billig søppel.

Skjønner fortsatt ikke kritikken av en som har kjøpt seg billig ZMA, bruker samme produktet selv, og er greit fornøyd.

Utlogget Dr.Hog

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic ZMA
« #17 : 03. april 2011, 23:24 »
Ok

Den svei, hehe.
Skjønner fortsatt ikke kritikken av en som har kjøpt seg billig ZMA, bruker samme produktet selv, og er greit fornøyd.

Endelig noen som svarte på spørsmålet Smile takk så mye.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Anabolic ZMA
« #18 : 03. april 2011, 23:28 »
Den svei, hehe.

Eller ikke.   Grin

Jeg lo like mye av ditt innlegg

Emh... nei. Jeg kjøpte det fordi det kosta kun hundre lappen, og jeg trengte noe kost tilskudd.
Dessuten så sto det følgende på boksen:

Gir økt prestasjonsevne
Bedre muskelstyrke og trykk
Raskere restitusjon
Mindre risiko for krampe
Bedre søv
Bedre resultater


Så gi meg penga!


Men serious, bruk ZMA din og bli bøs.

Utlogget Dr.Hog

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic ZMA
« #19 : 03. april 2011, 23:49 »
Eller ikke.   Grin

Jeg lo like mye av ditt innlegg

Men serious, bruk ZMA din og bli bøs.

Jeg kan godt bruke ZMAen min jeg, har ingen planen om og bli "bøs" heller, spørte om noen kunne gi tilbake melding på om den gidde resultater, du som er ekspert på kosttilskudd og greier, ifølge profilen din, må nå klare og svare på et spørsmål istede for og skrive piss, samt redigere på inleggene sine Smiley er bare forvirrende Wink

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Anabolic ZMA
« #20 : 04. april 2011, 08:38 »
Altså, ikke lek smartass ;-) visst det var slik det var, hadde jeg tatt steroider.

Jeg har trent i litt over et år nå, uten noe som helst tilskudd, kun bra kost. har fått ganske gode resultater med dette, men tenkte jeg skulle begynne med diverse tilskudd som proteinpulver og slikt.

Jeg skal ikke leke smartass? Hva med at jeg har flere års treningserfaring, lest aktivt om trening og kosttilskudd i lik periode så kommer du med det ene og fine treningsåret ditt og blir tøff i trynet fordi du har fått litt størrelse på overarmene dine. Ta å pakk igjen den holdninga de og tillær deg kunnskap ved å selv lese om produkter enten her på tf eller et annet sted. Måten du åpnet denne tråden på og skrivemåten din sørget nettopp for at du fikk en haug med andre svar enn nettopp det du lurte på.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Dr.Hog

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic ZMA
« #21 : 04. april 2011, 09:31 »
Jeg skal ikke leke smartass? Hva med at jeg har flere års treningserfaring, lest aktivt om trening og kosttilskudd i lik periode så kommer du med det ene og fine treningsåret ditt og blir tøff i trynet fordi du har fått litt størrelse på overarmene dine. Ta å pakk igjen den holdninga de og tillær deg kunnskap ved å selv lese om produkter enten her på tf eller et annet sted. Måten du åpnet denne tråden på og skrivemåten din sørget nettopp for at du fikk en haug med andre svar enn nettopp det du lurte på.

hehe, hvem som begynte med en dårlig holdning? var det meg? Svar frekkt mot meg, og jeg svarer tilbake mot meg. Visst du er så god på kost osv osv, da kunne du kansje heller SVAR PÅ SPØRSMÅLET istedenfor da?

"Så kommer du med det ene treningåret ditt og har fått litt størrelse på overarmene"

Auch.. Altså, hvor lenge har du trent seriøst? du er en nitten år gammel kar, så kan ikke forvente så mye fra deg.

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Anabolic ZMA
« #22 : 04. april 2011, 15:58 »
hehe, hvem som begynte med en dårlig holdning? var det meg? Svar frekkt mot meg, og jeg svarer tilbake mot meg. Visst du er så god på kost osv osv, da kunne du kansje heller SVAR PÅ SPØRSMÅLET istedenfor da?

"Så kommer du med det ene treningåret ditt og har fått litt størrelse på overarmene"

Auch.. Altså, hvor lenge har du trent seriøst? du er en nitten år gammel kar, så kan ikke forvente så mye fra deg.

Jeg svarte ikke med en dårlig holdning, derimot et noe sarkastisk innlegg som kritikk til deg som person som kun kjøpte et kosttilskudd fordi du trengte det uten å se hva det innholdt og hva det var. Tips til deg fremover i tiden du lever, do a good research Wink Så det var nok åpenbart du som startet en slikt shittie holdning etter kritikk fra min side.

Jeg har trent seriøst store deler av livet mitt, men startet vel i 13års alderen. Så vil si at jeg har en del år bak meg innen trening, så var nok en feiltolkning å ikke forvente så mye fra meg Wink
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Tricker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: Anabolic ZMA
« #23 : 04. april 2011, 16:26 »
jeg har brukt anabolc ZMA en stund. drømte mye rart i starten, men ikke nå lengre. har hatt god fremgang, men om det skyldes ZMAen eller ei vet jeg ikke. Jeg har grei tro på den hvertfall. jeg sover hvertfall bedre, er mer uthvilt osv!

Utlogget Dr.Hog

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic ZMA
« #24 : 04. april 2011, 16:36 »
jeg har brukt anabolc ZMA en stund. drømte mye rart i starten, men ikke nå lengre. har hatt god fremgang, men om det skyldes ZMAen eller ei vet jeg ikke. Jeg har grei tro på den hvertfall. jeg sover hvertfall bedre, er mer uthvilt osv!

aha, fikk den i posten idag, så jeg får testa Smiley takker for at du svarte.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!