Skrevet av Emne: Sinnsjuk utvikling i benkpress eller skjorteteknologien?  (Lest 3861 ganger)

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Heisann!!!

Utrulege løft i benkpress for tida - er det "skjorterevolusjonen" som kjem?


http://www.europowerlifting.org/esb03.htm


bøy frå listefyll Wink
listefyll returns

Utlogget Hege N

Vet i allefall at utviklingen i USA skylles tripple drakter/skjorter. Har vært på mange styrkeløft stevner her i USA og bruk av "ekstrautstyr" er skikkelig ille. Ha det i bakhodet neste gang dere leser utrolige resultater herifra. Dømmingen og all ekstra utstyret som blir brukt på enkelte stevner (untatt USAPL og USPF) hadde gjort dere skikkelig opprørt hvis dere hadde sett det.  Jeg har dratt fra enkelte stevner herover i skikkelig drittsinne, synes at det er et hån mot styrkeløft sporten. Sammenlign resultatene i knebøy og benkpress med markløft, ingen gjør jo kjempe løft der i samme grad  siden man ikke får jukset i samme forstand. Ta for eksempel en løfter som Steve Goggins, han hadde som vane og bomme seg ut i knebøy på 370-375kg i IPF i 90 årene, byttet federasjon og bøyde 500(!) kg under Arnold Classic tidligere i år....eh? En annen løfter, Jesse Kellum, som Goggins, løfter i WPO. For ett år siden så jeg han i en konkuransje i Orlando, han fikk underkjent et løft i benkpress hvorpå han hoppet av benken og kjeftet dommeren huden full, dommeren ombestemte seg og ga han hvite lys i steden og løftet ble godkjent. Angry
Selvfølgelig har ikke dette noe med løftingen i europa og gjøre, men dette kan i allefall gi dere en pekepinn på hva som foregår på veldig mange stevner i USA. Ha dette på minne når dere leser utrolige resultater fra løftere som konkurerer utenfor USAPL og USPF.

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Greit nok - kjend kunnskap for dei fleste av oss. Men dette er jo EM...

bøy frå listefyll Wink
listefyll returns

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Er vel ikke så mye bedre her i norge heller! Dere finner vel andre metoder å jukse dere opp i vektene på ! Som feks doping!!!!! HYKLERE!!! Grin Grin
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Er vel ikke så mye bedre her i norge heller! Dere finner vel andre metoder å jukse dere opp i vektene på ! Som feks doping!!!!! HYKLERE!!! Grin Grin
Alltid kjekt med saklige kommentarer som er godt dokumentert. Bulldog`s saklighet og til tider godt dokumenterte subjektive "observasjoner" er enestående og representerer den fullkomne viten på dette forumet. Høyr på Bulldog som har funnet den perfekte sannhet.  Grin

Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Jammen det er jo sant !! Alle vet det jo ! Og hva kan så du dokumentere bedre enn meg?
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Eg kan ikkje dokumentere noke som helst. Men så har eg heller ikkje hevdet noke som helst slik som du  Wink

Når eg ikkje hevder noke så trenger eg heller ikkje å dokumentere det. Det du sa var langt utenfor tema.

Må sei meg mektig imponert med 282,5 kg i 100 kg klassa i benk i EM.  Shocked
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
hehehe... Men det forteller jo oss at du egenlig bare forteller oss tull!
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Eg har jo ikkje fortalt noken ting  Shocked Sa berre at du var usaklig, det er jo ingen fortelling  Wink

Kverulanten Bamse Bjørn slår til  Cheesy
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Jammen det er jo bare tull! Dette må du dokumentere nærmere for meg?
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Er vel ikke så mye bedre her i norge heller! Dere finner vel andre metoder å jukse dere opp i vektene på ! Som feks doping!!!!! HYKLERE!!! Grin Grin
Sjå her! Dette er dokumentasjon. Denne topicen var forbeholdt diskusjon om benkskjorte og da kommer med en usaklig kommentar som dette. Rett og slett eit slag under beltestedet. Det er dokumentasjon på at du var usaklig.

Angående din usaklige kommentar så kan eg motbevise den med følgende logikk. I utlandet når det konkurreres så bruker alle benkskjorter. Men i din kommentar over så sei du at vi bruker doping. Vil det da sei at alle bruker doping i noreg siden alle bruker benksjorte i utlandet? Det kan eg med sikkerhet svare på nei siden verken eg eller nokre andre styrkeløftere eg kjenner bruker doping. Berre kom og test oss.

Han eine drikker riktignok veldig mykje cola, men det teller jo ikkje som doping under trening  Wink
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Er vel ikke så mye bedre her i norge heller! Dere finner vel andre metoder å jukse dere opp i vektene på ! Som feks doping!!!!! HYKLERE!!! Grin Grin

Ein skal alltid ha tålmod med dei vitlause. Men sjeldan har eg møtt eit meir uforstandig menneske enn deg Bulldog. Dersom du nærar slikt eit hat til oss - for det er vanskeleg å tolke det som noko anna - kva gjer du i dette fora? Mykje konstruktivt har du aldri å fare med.

Trur du bør starte ei fundamentalist rørsle mot styrkeløft. Du og dei to andre kameratane dine...

Og kan ikkje du vere so vennleg å lese kva emnet er, før du "dæljer" til med dine fordummande fråsegner. Di sjølvrettferdige haldning slutar aldri å overraske meg.

vennleg bøy frå listefyll Wink - no kjem eder og galle tenkjer eg...
listefyll returns

Mesterinne

  • Gjest
Jammen det er jo bare tull! Dette må du dokumentere nærmere for meg?

Hvis du er så negativ til alt som har med styrkeløft å gjøre, så kanskje du skal finne deg et annet forum. Sad

Utlogget Big1

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 279
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 279

Er vel ikke så mye bedre her i norge heller! Dere finner vel andre metoder å jukse dere opp i vektene på ! Som feks doping!!!!! HYKLERE!!! Grin Grin

Ein skal alltid ha tålmod med dei vitlause. Sjeldan har eg møtt eit meir uforstandig menneske enn deg Bulldog. Dersom nu nærar slikt eit hat til oss - for det er vanskeleg å tolke det som noko anna - kva gjer du i dette fora. Mykje konstruktivt har du aldri å fare med.

Trur du bør starte ei fundamentalist rørsle mot styrkeløft. Du og dei to andre kameratane dine...

Og kan ikkje du vere so vennleg å lese kva emnet er, før du "dæljer" til med dine fordummande fråsegner. Di sjløvrettferdige haldning slutar aldri å overraske meg.

vennleg bøy frå listefyll Wink - no kjem eder og galle tenkjer eg.
He He tror det kommer eder og galle i bøtter og spann,bare å ta på seg vestlandsbunaden Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Er vel ikke så mye bedre her i norge heller! Dere finner vel andre metoder å jukse dere opp i vektene på ! Som feks doping!!!!! HYKLERE!!! Grin Grin

Bulldog, har du blitt doping testet noen gang?? tror steroidene har gått i hodet på deg.Du får ordne med noen doping tester  til oss du da,så ser vi hvor mange styrkeløftere du får tatt!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!