Skrevet av Emne: Bodybuilding.com  (Lest 4968 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Bodybuilding.com
« #15 : 04. september 2010, 00:28 »
Jeg forsvarer på ingen måte 90+ da den er blitt diskutert i andre tråder her inne. Jeg er helt enig at Optimum Nutrition sine produkter er bedre en Nutrisport sine. Men jeg ville se hva din argumentasjon var for å handle proteinpulver utenlands og hvorfor du tror at det er så mye bedre en noe du kan kjøpe i Norge. Ser du deg litt rundt på det norske markedet så vil du fort finne mange pulver som er like god og gjerne bedre en optimum på innhold.


For det første så får du kjøpt overnevnte produkter i Norge også, og for det andre; Nevn 1 proteinpulver du mener er mer verdig/optimalt enn Optimum Nutrition, så skal jeg gjerne gi det et go! Smiley Jeg stiller meg VELDIG positivt til noe som kan slå ON, so bring it on...Wink

Man får da også fint tak i optimum nutrition i både norge og sverige også. Det er det eneste proteinpulveret jeg tar og har aldri hatt noe problem med å få tak i det.

Vel duuuh.. Saken er ikke at man IKKE får tak i det, saken er at man kan få det billigere fra andre ulike nettsider. Og bodybuilding.com er "tilfeldigvis" de som er billigst, så det er selvfølgelig ikke noe sjokk at man prøver å få det derifra...


Takk skal du ha du - fikk det fraktfritt jeg... Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Mr Matvrak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

  • 19 år, 77kg
Sv: Bodybuilding.com
« #16 : 04. september 2010, 00:53 »
Må man bestille hjem på døra (ekstra avgift) på gymgrossisten.no?

Sorry for OT Tongue

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Bodybuilding.com
« #17 : 04. september 2010, 01:30 »
Takk skal du ha du - fikk det fraktfritt jeg... Wink

bra det funket da:) da skal jeg inn og bestille påfyll av noe, hvis du mener svenske versjonene da og ikke norske? begge er jo .com men norske er elendig utvalg iforhold bare hehe
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Bodybuilding.com
« #18 : 04. september 2010, 06:24 »

Vel duuuh.. Saken er ikke at man IKKE får tak i det, saken er at man kan få det billigere fra andre ulike nettsider. Og bodybuilding.com er "tilfeldigvis" de som er billigst, så det er selvfølgelig ikke noe sjokk at man prøver å få det derifra...



Om du virkelig må gni på femøringen skal du få lov til det. Jeg velger å bestille det fra norske websider eller handle det i sverige fordi det er enkelt og raskt. Om du virkelig vil gni på noen hundrelapper og klage om at det er problemer i tollen på ett forum skal du få lov til det.
Njoa

Utlogget Per Ullv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Bodybuilding.com
« #19 : 04. september 2010, 13:32 »
bra det funket da:) da skal jeg inn og bestille påfyll av noe, hvis du mener svenske versjonene da og ikke norske? begge er jo .com men norske er elendig utvalg iforhold bare hehe

Sitter du i Norge å bestiller får du automatisk det norske utvalget siden vi i Norge har forskjellige regler for hva som er tillatt i forhold til Sverige. Hvis du får til å bestille via den svenske siden så antar jeg at du vil få beskjed om at dette ikke er tillatt å sende til Norge. Evt at det blir stoppet på grensen av tollmyndighetene i Norge.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Bodybuilding.com
« #20 : 04. september 2010, 15:12 »
Om du virkelig må gni på femøringen skal du få lov til det. Jeg velger å bestille det fra norske websider eller handle det i sverige fordi det er enkelt og raskt. Om du virkelig vil gni på noen hundrelapper og klage om at det er problemer i tollen på ett forum skal du få lov til det.

Fåååååår jeg virkelig loooooooov til det altsåååååå? Takk skal du haaaaaaaaa. :Smiley

There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Bodybuilding.com
« #21 : 04. september 2010, 20:16 »
Fåååååår jeg virkelig loooooooov til det altsåååååå? Takk skal du haaaaaaaaa. :Smiley




Jo, bare hyggelig.
Njoa

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!