Skrevet av Emne: Anti doping på TF, huh?  (Lest 47324 ganger)

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #15 : 06. september 2010, 23:11 »
Vi lever i et samfunn. Her er det et omfattende helseorgan som ikke er laget for at du skal ha det moro. Jeg er ikke så gira på at mine skattepenger skal gå til ditt femte hjerteinfarkt når andre har bruk for de ressursene. Eller noen av de andre skadene som ble pådratt i den forbindelsen. Det handler rett og slett ikke om personlige preferanser i dette tilfellet. Det er et uheldig smutthull at det ikke er ulovlig i Norge. Men det er ulovlig å handle, selge, importere og lage. Så det skal ideelt ikke finnes.

Om det er slik at Arnold fikk nytt hjerte er det også uheldig. Det er som å gi en nyre til en alkis. Det er en som lider av en medfødt lidelse som skulle ha fått den nyren, eller det hjertet, for den sakens skyld.
Jeg foreslår at dere tar ”Bigger, stronger, faster” med en stor klype salt. Ganske åpenbart hvem dokumentaristen foretrekker.

Til trådstarter: Dette forumet er helt utrolig lite opptatt av antidoping. Selvsagt er det ikke et stort tema ettersom de fleste som driver med harry pumping liker å se på halvnakne menn som er oljet inn og har store muskler. Jeg skjønner ikke helt fasinasjonen, men det ser ikke ut til å gå uten bøtte med bol.



Ikke laget for å ha det morro? Eller ikke laget for hva du finner innen rimelighetens grenser? Og regner med du likestiller morro og unødvendighet. Altså, vi kutter legebehandling til røykere, folk som tryna i fylla, folk som kjørte litt for fort og hoppetihoppet seg ut av veien, folk som spiser for mye, folk som spiser for lite sunt, folk som går på fjellet og tryner ned, folk som sykkler for morro skyld, folk som løfter vekter eller trener på treningsstudio og drar på litt mye og sliter over en muskel... osv, osv, osv... ZZzzZZ.

Ja, la oss for guds skyld lage et samfunn der vi alle kun får gjøre det nødvendige. Vi står opp, inntar næringen vår, pakker oss inn i bobbleplast og ruller/kryper på kne til jobben, sitter på jobb i en polstret boks slik at vi ikke slår hode hvis vi faller, og hjemme sitter vi fint fastspent i en stol til det blir natt og stolen blir omgjort til en seng,  det er farlig å bevege seg... EUTOPIA!

Min mening er at hvis du drikker alkohol, spiser unødig mye sukker eller fett, eller skader deg når du gjør noe annet enn det høyst nødvendige, så skal du få ligge i gørra med brukket, knust, avrevet whatever og lide. Jeg gidder da FAEN ikke betale for at DU har hatt det MORRO! Eller var det muligens hva du fant innenfor rimelighetens grenser du mente...?

Legaliser steroider fullt ut og selg det gjennom apoteket, vips er alle skader med skittent stoff borte.
Avvikkle ADN og bruk de vanvittige resursene de har til å informere befolkningen i stede for å indoktrinere dem, og vips så slutter folk å stikke sprøyta i øyet i stede for i armen.  Man slipper nok også mobbekampanjene til ADN mot en gruppe som allerede ligger MEGET høyt på selvmordstatistikken. Hadde jeg hatt millioner så skulle jeg startet en hetskampanje mot ADN. ”Stor der nede, lite der oppe!” Jeg henviser til deres store nedslag på ”sauene”, og de forsmådde metodene de bruker for å oppnå det.

Og for dere cry-baby`s som nå roper om at natkotika og alt slikt skal være lov; Vel, har dere møtt noen i amf, heroin, makka, ectesy rus/kjøret? Fungerer jo minst like godt som folk på steroider dem, vel?!
Mange av dem på gata i oslo som er harde steroidemissbrukere... P L E N T Y av dem!

Og skal man nå se på skader pga nytelsesmiddler/steroider og deres kostnader  for samfundet, og din persolnlige mening er at vi burde forby steroider pga det, da håper jeg du er av lestatiansk ett og ser alkohol, junk food og nikotinpreparater som Lucifers kjæledegge! For heeer snakker vi kostnader!

”Bigger, stronger, faster” har faktisk et rimelig nyansert syn på ting. Den lyver i alle fall ikke... Men i stede for å basere sin viten rundt subjektive dokumentarer, eller fabelfulle VG artikler, burde man jo muligens sette seg ned å lese litt fag? Muligens litt bio-kjemi og litt samfunnsvitenskap. Mulig man kan få en åpenbaring... Mulig at man slutter å stole på ryggradløse, løynaktige, samvittighetsløse og kunnskapsløse fantasiforfattere...? Jugerlister... Eller noe sånn heter de vel.

Utover dette er jeg enig med trådstarter. Ikke enig i at han faktisk trekker frem en enkelt person. Ingen poeng i å henge noen ut, i alle fall ikke om du ikke kan garrantere at denne personen er på gear!

Så er jeg utrolig enig med thomas18663! Honnør for den!
Kan vel  legg til at TF som forbilde og holdningsspreder kunne ha lagt seg på en ”ærligere” linje. Men dette blir jo bare en mening og så lenge man ikke har hjemel i lov kan man ikke pålegge dem å gjøre det.

Egentlig burde man ikke være irritert på TN for tingenes tilstand, men heller rette skyts mot stat og regjering. Det er DE som lager lovene! Er bilder retusjert burde dette ha stått på bildet. Før og etter-bilder burde kunne bevises i forhold til vekttap/vektøkning og tid. Er det falske vipper og hår burde det ha stått på bilde. Er man på mer en KreaBSknallform burde det ha stått på bilde. ”Spis dette, OG ta steroider, og bli som meg!” 

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: Anti doping på TF, huh?
« #16 : 07. september 2010, 14:04 »

Ikke laget for å ha det morro? Eller ikke laget for hva du finner innen rimelighetens grenser? Og regner med du likestiller morro og unødvendighet. Altså, vi kutter legebehandling til røykere, folk som tryna i fylla, folk som kjørte litt for fort og hoppetihoppet seg ut av veien, folk som spiser for mye, folk som spiser for lite sunt, folk som går på fjellet og tryner ned, folk som sykkler for morro skyld, folk som løfter vekter eller trener på treningsstudio og drar på litt mye og sliter over en muskel... osv, osv, osv... ZZzzZZ.

Ja, la oss for guds skyld lage et samfunn der vi alle kun får gjøre det nødvendige. Vi står opp, inntar næringen vår, pakker oss inn i bobbleplast og ruller/kryper på kne til jobben, sitter på jobb i en polstret boks slik at vi ikke slår hode hvis vi faller, og hjemme sitter vi fint fastspent i en stol til det blir natt og stolen blir omgjort til en seng,  det er farlig å bevege seg... EUTOPIA!

Min mening er at hvis du drikker alkohol, spiser unødig mye sukker eller fett, eller skader deg når du gjør noe annet enn det høyst nødvendige, så skal du få ligge i gørra med brukket, knust, avrevet whatever og lide. Jeg gidder da FAEN ikke betale for at DU har hatt det MORRO! Eller var det muligens hva du fant innenfor rimelighetens grenser du mente...?

Legaliser steroider fullt ut og selg det gjennom apoteket, vips er alle skader med skittent stoff borte.
Avvikkle ADN og bruk de vanvittige resursene de har til å informere befolkningen i stede for å indoktrinere dem, og vips så slutter folk å stikke sprøyta i øyet i stede for i armen.  Man slipper nok også mobbekampanjene til ADN mot en gruppe som allerede ligger MEGET høyt på selvmordstatistikken. Hadde jeg hatt millioner så skulle jeg startet en hetskampanje mot ADN. ”Stor der nede, lite der oppe!” Jeg henviser til deres store nedslag på ”sauene”, og de forsmådde metodene de bruker for å oppnå det.

Og for dere cry-baby`s som nå roper om at natkotika og alt slikt skal være lov; Vel, har dere møtt noen i amf, heroin, makka, ectesy rus/kjøret? Fungerer jo minst like godt som folk på steroider dem, vel?!
Mange av dem på gata i oslo som er harde steroidemissbrukere... P L E N T Y av dem!

Og skal man nå se på skader pga nytelsesmiddler/steroider og deres kostnader  for samfundet, og din persolnlige mening er at vi burde forby steroider pga det, da håper jeg du er av lestatiansk ett og ser alkohol, junk food og nikotinpreparater som Lucifers kjæledegge! For heeer snakker vi kostnader!

”Bigger, stronger, faster” har faktisk et rimelig nyansert syn på ting. Den lyver i alle fall ikke... Men i stede for å basere sin viten rundt subjektive dokumentarer, eller fabelfulle VG artikler, burde man jo muligens sette seg ned å lese litt fag? Muligens litt bio-kjemi og litt samfunnsvitenskap. Mulig man kan få en åpenbaring... Mulig at man slutter å stole på ryggradløse, løynaktige, samvittighetsløse og kunnskapsløse fantasiforfattere...? Jugerlister... Eller noe sånn heter de vel.

Utover dette er jeg enig med trådstarter. Ikke enig i at han faktisk trekker frem en enkelt person. Ingen poeng i å henge noen ut, i alle fall ikke om du ikke kan garrantere at denne personen er på gear!

Så er jeg utrolig enig med thomas18663! Honnør for den!
Kan vel  legg til at TF som forbilde og holdningsspreder kunne ha lagt seg på en ”ærligere” linje. Men dette blir jo bare en mening og så lenge man ikke har hjemel i lov kan man ikke pålegge dem å gjøre det.

Egentlig burde man ikke være irritert på TN for tingenes tilstand, men heller rette skyts mot stat og regjering. Det er DE som lager lovene! Er bilder retusjert burde dette ha stått på bildet. Før og etter-bilder burde kunne bevises i forhold til vekttap/vektøkning og tid. Er det falske vipper og hår burde det ha stått på bilde. Er man på mer en KreaBSknallform burde det ha stått på bilde. ”Spis dette, OG ta steroider, og bli som meg!” 


Honnør! Well written

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Anti doping på TF, huh?
« #17 : 07. september 2010, 14:37 »
.

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #18 : 07. september 2010, 14:45 »
Herlig tråd Smiley Er vel liten tvil om at dobbeltmoralen på dette forumet er stor, enig med trådstarter.

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #19 : 07. september 2010, 14:53 »
Der fikk du så hatten passa Grizzly... Grin

Godt at dette med forumets dobbeltmoral ble tatt opp igjen, selvom det er gjort flere forsøk på dette tidligere.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #20 : 07. september 2010, 18:12 »
Hasj videre til kokain videre til amfetamin......

La bare godt merke til dette jeg. Sitter folk fortsatt å tror på dette eller er du ett unntak?
Njoa

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Anti doping på TF, huh?
« #21 : 07. september 2010, 18:18 »
La bare godt merke til dette jeg. Sitter folk fortsatt å tror på dette eller er du ett unntak?
nei, det er sånn det er. alle som bruker amf har prøvd hasj på fest et par uker før de havna på kokkakjøret. i AKKURAT den rekkefølgen.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #22 : 07. september 2010, 18:26 »
TF er vel helt nøytrale i forhold til doping/antidoping. Det er vel ikke lov til å diskutere bruk av AAS her inne.

Men det er jo liten tvil om at TF er den største eksponeringskanalen for (mis)brukere av doping. Men noe sier meg at det ville vært temmelig dødt her inne hvis denne siden var puritansk rensket for brukere...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #23 : 07. september 2010, 18:28 »
Kjenner det klør i kverulantmuskelen min når styrkeløftere på 120 kg + sier de ikke vil betale for steroidebrukeres hjerteinfarkt.....

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #24 : 07. september 2010, 18:31 »
nei, det er sånn det er. alle som bruker amf har prøvd hasj på fest et par uker før de havna på kokkakjøret. i AKKURAT den rekkefølgen.

Det er jo dette folk tror. Folk er sauer..
Njoa

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Anti doping på TF, huh?
« #25 : 07. september 2010, 19:06 »
Det er vel det at hvis man bruker hasj over lengre tid, blir lei av den dårlige effekten.. Den avengige vil da prøve noe annet som for eksempel kola...  Folk er ikke sauer, det er bare enkelte folk som tror det Tongue

DOP ER UT!! Tongue hehe
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #26 : 07. september 2010, 19:17 »
Ehm, jeg liker ikke bruke hasj som eksemplel da dette har en kjedlig og dårlig effekt. Kan heller bruke vanlig grønt. Effekt dabber ikke av, jeg røyket i mange mange mange år uten noen abstinenser etter det eller noen nedgang i effekt heller. Dette er også det eneste utenom alkohol jeg har prøvd, samt veldig mange av mine venner som heller ikke har hatt noe problem med at dette er en gateway drug som folk kaller det. Media er en bonde og vi er sauser som tror på denne ufattelig farlige planten som gjør oss gale og tvinger oss til å sette heroin i øyet med en rusten nål. Dette er ikke tilfelle.

Du finner noen mennesker som har opplevd noe tragisk eller sliter psykisk generelt som ikke klarer å dekke behovet sitt med hasj og da går over til sterkere midler. Dette har ikke noe med hasjen å gjøre, dette er kun en av triggerne som utløste problemet. Ofte starter dette også med pille missbruk. Man kan se disse fellestrekkene med steroider også, ihvertfall i forhold hvem som bruker og missbruker.

Kola er for sosser og sosser liker vi ikke...
Njoa

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Anti doping på TF, huh?
« #27 : 07. september 2010, 19:21 »
Jeg syntes folk som bruker DOP er utrolig svake  mennesker.. selv om man har det vondt, så trenger man ikke begynne på dop..  Tongue

meeeeeen: Offtopic
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #28 : 07. september 2010, 20:00 »
Da er du ignorant. Enkelt og greit. Bare for å gjøre det klart har ikke jeg røyket eller drukket på flere år. Jeg ville heller ikke klassifisert dette som DOP. Da dette er en liten uskyldig plante som gir deg en god rus. Skaper ingen avhengihet, gjør deg rolig, du ler, du spiser og du sover. WOW, get that drug out of our sociaty, it's killing out children. Let's go to McDonalds instead.

Skal la denne tråden gå tilbake til det orginale emne, men vil bare statuere at du er en idiot en gang til.
Njoa

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Anti doping på TF, huh?
« #29 : 07. september 2010, 20:15 »
Om det er slik at Arnold fikk nytt hjerte er det også uheldig. Det er som å gi en nyre til en alkis.


Eller å hjerteoperere en mann som i over flere år var en bælfeit, junkfoodspisende styrkeløfter med hvilepuls på 90. Øyet som ser, det der


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!