Skrevet av Emne: legalisering av hasj?  (Lest 54689 ganger)

Utlogget Orka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: legalisering av hasj?
« #45 : 09. september 2010, 12:21 »
Syntes nesten at når man nevner ordet forskning og bruker det som et argument. Burde det vert noen linker til denne forskningen, enten man er for eller imot.

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: legalisering av hasj?
« #46 : 09. september 2010, 12:23 »
Også må man være inneforstått med venner kan se at man er medlem. Eksempelvis sjefen, kollegaer, familie, politiet osv.

ja det er sant. Det skal sies at mange som er med i gruppen ikke er brukere. Mange støtter forslaget, mange venstre politikere samt unge venstre. Professor på politihøyskolen har også støttet tanken uten at jeg husker navnet akkurat nå.

  Dette er også en stor politisk sak. Det er så leit at det ikke finnes en større debatt om dette temaet i dagens moderne samfunn.

LEAP (Law Enforcement Against Prohibition) er en amerikansk organisasjon som er i mot forbudet, de har i dag 15.000 medlemmer! Hvor mange politikere og folk innen politiet i Norge som har meninger om dette vet vi ikke . Det er for meg trist at folk må sjule sine meninger i ett land der man kan mene hva man vill.

intervju med en Dansk politimann mot forbud. vi trenger flere folk som dette

http://www.youtube.com/user/PaHoyTidTV#p/c/FE2E5C9C4DD87D37/2/GnmKLTLwNN8

Etter mange runder med meg selv har jeg funnet ut at det er uaktuelt å gjemme meg. Jeg sier min mening, jeg akter ikke å undergrave meg selv . Hvis folk vil dømme meg så får det være dems problem! Har til dags dato ikke blitt konfrontert av noen av mine venner på facebook. Dette er da som sakt| også et politisk spørsmål.



Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: legalisering av hasj?
« #47 : 09. september 2010, 12:28 »
Haha. Han verka som ein hærleg type han der Joe rogan Grin

Ja! Smiley En herlig mann med en fantastisk livsfilosofi! Han har oppnådd mye i livet sitt. Et geni! Han har også en del podcasts som det er verdt å ta en titt på også!
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: legalisering av hasj?
« #48 : 09. september 2010, 13:44 »
Ja! Smiley En herlig mann med en fantastisk livsfilosofi! Han har oppnådd mye i livet sitt. Et geni! Han har også en del podcasts som det er verdt å ta en titt på også!

I tillegg til sinnsyk bra stand-up Smiley


Jeg sier legaliser hasj. Jeg røyker ikke, men klarer ikke se problemstillingen her. Vi lever ett kort liv og at en stat skal gjøre en plante kriminell er helt uforståelig for meg. Vi dytter som sagt i oss kjemiske piller fra legene våres mer og mer for hvert bidige år som går og dette har langt større bivirkninger enn litt grønt eller brunt noen sinne kan ha.
Njoa

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: legalisering av hasj?
« #49 : 09. september 2010, 14:13 »
I tillegg til sinnsyk bra stand-up Smiley


Jeg sier legaliser hasj. Jeg røyker ikke, men klarer ikke se problemstillingen her. Vi lever ett kort liv og at en stat skal gjøre en plante kriminell er helt uforståelig for meg. Vi dytter som sagt i oss kjemiske piller fra legene våres mer og mer for hvert bidige år som går og dette har langt større bivirkninger enn litt grønt eller brunt noen sinne kan ha.

ja, det er også litt ironisk at man kaller piller laget av mennesker for medisin. Mens en naturlig plante blir kalt alternativ medisin. At man har det litt gøy samtidig virker skremmende på folk. Rare greier :/
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: legalisering av hasj?
« #50 : 09. september 2010, 14:29 »
Ja, ikke sant. Folk som smiler og ler er kjempe skumle. Tenk at de fikk i seg THC a',  det er dop lissm. Jeg holder meg til malboro jeg ass..

Klarer ikke forstå at folk klarer å sitte å røyke sigaretter og snakke dritt om marijuana når den ene gir deg kreft, svarte lunger og ett mildt nikotin rush om det er første siggen din. Den andre har tilsynelatende ingen negative effekter, den før deg til å føle deg bra og er IKKE avhengihets skapende.
Njoa

Utlogget Snusmumrikken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: legalisering av hasj?
« #51 : 09. september 2010, 14:35 »
Det er vel selvsagt at visse personer vil røyke hasj uansett straff. Forbrukere av hasj blir i dagens samfunn uthengt og dårlig integrert, nettopp fordi det er ulovlig! Ikke fordi det ellers ligger noe galt i det å røyke hasj. Om hasj var lovlig, ville antageligvis ikke slike ting skje. Vi kjenner vel alle til utrykkene; "uteliggerne, rølpet, de som er så useriøse til livet, rebeller."
I vårt sosialistiske land er vi jo så opptatt av å sørge for at samtlige borgere føler trygghet og har det bra. Hvem har det bra om man blir fratatt noe de er avhengig av? Foruten at det er skadelig for helsen på flere punkter, kan jo også hasj anses som en måte å skape kreativitet og idémyldring. Noe vi så sårt trenger i vårt land, hvor omtrent halvparten av inntekten i vår økonomi er oljeinntekter. Hva gjør vi når oljen går tom? Jo, da blir vi et land med arbeiderklasse på et lavere nivå enn de fattigste øst-europeiske landene. Hva trenger vi for å kunne redde dette? Jo, nettopp kreativitet og idéer. Idéer til å løfte landets økonomi foruten oljeinntektene. Da mener jeg selvsagt nye oppfinnelser, måter å drive på osv. (Vanskelig å komme på noe uten kreativitet.) Jeg vet jeg kanskje drar det litt langt nå, men det er kun et muligens litt overdrevet eksempel.

Legaliser hasj, vi er mennesker. Vi har retten til å passe på oss selv! Såpass klarer vi.
Harder, better, faster, stronger.

taraquin

  • Gjest
Sv: legalisering av hasj?
« #52 : 09. september 2010, 14:42 »
Jeg er selv for legalisering av hasj, har aldri prøvd det, men ut ifra at det for de fleste er et rusmiddel med svært få skadevirkninger og f.eks langt mindre skadelig enn tobakk og alkohol som selges med statens velsignelse ser jeg ingen grunn til at det skal fortsette å være ulovlig. Problemet er vell at mange er for legalisering, men svært få gidder å gjøre noe aktivt for at det skal bli legalisert, forsøk som cannabispartiet etc er greit nok det, men når den reele oppslutninga rundt saken er så stusselig tror jeg ikke det kommer til å skje noe med det første desverre Sad Heldigvis finnes det lysglimt som Arild Knutsen i FHN, eller at autoriteter som Willy Pedersen har snudd Smiley

Utlogget lotten2k

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

  • imba
Sv: legalisering av hasj?
« #53 : 09. september 2010, 15:03 »
Det hindret ikke en del peroner fra å dø av methanolforgiftning noen år tilbake, enda alkohol er det mest lovregulerte produktet i Norge.

Serriøst? det må være det dårligste argumentet jeg noen gang har hørt... Disse personene som døde av forgifting kjøpte jo ULOVLIG brennevin.
øyvind

Utlogget Kimmi90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 141

Sv: legalisering av hasj?
« #54 : 09. september 2010, 15:24 »
Nei til Hasj har/kjenner nok folk som bruker det. Ingen har jobb for de orker ikke og stå opp om morgnen og alle har gått over til noe annet etter vært.

Ja til billigere ØL!
180 Høy
82kg - 85kg - 90Kg

Trener kickboksing, BJJ, MMA og styrke.
90kg i benk Gått opp til 100 Cheesy

120kg i knebøy gått opp til 150

100kg i mark gått opp til 120 - 140 - 175

alkohol løser ingen problemer, men det faen ikke melk heller!!

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: legalisering av hasj?
« #55 : 09. september 2010, 15:27 »
Nei til Hasj har/kjenner nok folk som bruker det. Ingen har jobb for de orker ikke og stå opp om morgnen og alle har gått over til noe annet etter vært.

Ja til billigere ØL!

Dette har ikke noe med hasjen å gjøre, dette har noe med at de er late idioter og de ville også vært late idioter uten hasjen.
Njoa

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: legalisering av hasj?
« #56 : 09. september 2010, 15:42 »
http://www.youtube.com/watch?v=Sf8R5ZlDiJg
for dere som liker joe rogan  Wink
Btw, så er det verken standup eller fear factor han er mest kjent fra. Det er jo selvfølgelig UFC..

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: legalisering av hasj?
« #57 : 09. september 2010, 15:43 »
Også må man være inneforstått med venner kan se at man er medlem. Eksempelvis sjefen, kollegaer, familie, politiet osv.

Jo, men hvis man ikke kan stå for sine meninger har man null integritet. Dersom sjefen din, venner og familie ikke kan tolerere det, så kan de egentlig dra til helvete. Politiet er det ikke så farlig med, det er ikke ulovlig å ha meninger.
Sa brura

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: legalisering av hasj?
« #58 : 09. september 2010, 15:46 »
Nei til Hasj har/kjenner nok folk som bruker det. Ingen har jobb for de orker ikke og stå opp om morgnen og alle har gått over til noe annet etter vært.

Ja til billigere ØL!

du er en hykler med med lite innsikt.Det finnes flere alkisser som ikke er i jobb! jaaa! Klarte du ikke å trekke den konklusjonen selv?  Alkohol dreper nesten ett menneske om dagen i Norge, og det uten relaterte dødsfall..Du ville ha billigere øl sa du?

Er man en lat idiot blir man en lat idiot uansett!
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: legalisering av hasj?
« #59 : 09. september 2010, 15:47 »
Det er vel selvsagt at visse personer vil røyke hasj uansett straff. Forbrukere av hasj blir i dagens samfunn uthengt og dårlig integrert, nettopp fordi det er ulovlig! Ikke fordi det ellers ligger noe galt i det å røyke hasj. Om hasj var lovlig, ville antageligvis ikke slike ting skje. Vi kjenner vel alle til utrykkene; "uteliggerne, rølpet, de som er så useriøse til livet, rebeller."
I vårt sosialistiske land er vi jo så opptatt av å sørge for at samtlige borgere føler trygghet og har det bra. Hvem har det bra om man blir fratatt noe de er avhengig av? Foruten at det er skadelig for helsen på flere punkter, kan jo også hasj anses som en måte å skape kreativitet og idémyldring. Noe vi så sårt trenger i vårt land, hvor omtrent halvparten av inntekten i vår økonomi er oljeinntekter. Hva gjør vi når oljen går tom? Jo, da blir vi et land med arbeiderklasse på et lavere nivå enn de fattigste øst-europeiske landene. Hva trenger vi for å kunne redde dette? Jo, nettopp kreativitet og idéer. Idéer til å løfte landets økonomi foruten oljeinntektene. Da mener jeg selvsagt nye oppfinnelser, måter å drive på osv. (Vanskelig å komme på noe uten kreativitet.) Jeg vet jeg kanskje drar det litt langt nå, men det er kun et muligens litt overdrevet eksempel.

Legaliser hasj, vi er mennesker. Vi har retten til å passe på oss selv! Såpass klarer vi.

Ikke så overdrevent. Broren min jobbet på Cern, og der ble det ofte rullet en og annen joint av både teoretiske fysikere og ingerniører, så man kan trygt si at mange av de mest kreative hjernene, ikke bare musikere og kunstnere, bruker cannabis for å tenke alternativt. Steve Jobs f.eks var jo også et hasjhue/syrehue i sine yngre dager, og det har jo gått helt greit for Apple Smiley
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!