Skrevet av Emne: Imot koran brenningen?  (Lest 79587 ganger)

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Imot koran brenningen?
« #195 : 16. september 2010, 17:59 »
Enig det du sier..Men slike folk som er så troende skal ikke få bo i norge..Det dette dreier seg om..Ikke hva dem gjør der nede.Det gir jeg en javn faen i..Men folk som er villig til og drepe for en bok full av dritt..Skal ut ut iut ut herfra

Da fremstår jo Norge som et land uten noe respekt for religion, de må gjerne tro på det de vil for min del, men det betyr ikke at de ikke skal følge våre lover, normer og regler. De skal rette seg etter oss, lære seg norsk så fort som mulig, komme seg i jobb og ikke klage på noe som helst. Er de misfornøyd, greit, stikk.
De må også selv ta ansvar for å bli integrert, ikke bare sitte å vente på at de skal bli integrert.
Burde kommet noe regler hva angår innvandrere.
Kriminell handling - rett ut av landet.
Ikke i jobb innen 3 år - ut.
Ingen trygd med mindre de har fortjent det.

Også må vi slutte å ta inn folk på humanitært grunnlag, at en hel familie skal komme hit å slå seg ned fordi en slektning bor her er jo helt på trynet.

FNs flyktningkonvensjon sier at noen er flyktning når de har grunn til å frykte forfølgelse på grunn av:

          * rase
          * religion
          * nasjonalitet
          * medlemskap i en spesiell sosial gruppe
          * politisk mening

Hadde det vært opp til meg, så hadde den konvensjonen der røket rett ut. Er det krig i byen de kommer fra, og det er for farlig å være der, greit. Men synes også at de kan dra tilbake innen konflikten er over, og hjelpe sine egne med å bygge opp byen og samfunnet igjen, istedet for å bare bli her siden gresset er grønnere. Lover og regler må til.

Altså bør asyl gis kun av beskyttelsesgrunner.

Vi kan ikke ta imot en haug med flyktninger når vi ikke engang klarer å integrere de som allerede er her.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Imot koran brenningen?
« #196 : 16. september 2010, 18:06 »
Sjekk ut filmen zeitgeist. En fin dokumentar som motbeviser alle religioner med ganske godt fotfeste.

Njoa

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Imot koran brenningen?
« #197 : 16. september 2010, 21:30 »
Det er så latterlig å høre hva alle nordmenn mener.. er dere virkelig så respektløse for andre?-hvordan forventer dere at muslimer skal og MÅ respektere deres norske verdier og tro på ytringsfrihet når dere i hver enkel sak utnytter friheten til å skape konflikter og ikke minst krenker over enn milliard musilmer iverden?? Koran kunne aldri vært bare en meningsløs bok full av fantasi!!! hvem bestemmer at norske verdier er riktige og muslimske tro er Piss?Huh?? dere? nordmenn med et så vidt lite historie som dere har?Islam har gitt mye til menneskeheten og hvis dere er så kunnskapsløse så betyr det ikke at dere er rett og islam er galt.
Nordmenn er så egoistiske og kalde at dere gir faen i andre følelser og tro. Ikke forvent at jeg skal respektere deres ytringsfrihet ekstremisme når dere ikke engang respekterer Koran.

Dette er med på å illustrere hvorfor muslimer er så vanskelig å få integrert i forhold til andre grupper. Krav om at vi skal omforme vårt samfunn for en gruppe som vi i beste mening har latt få lov til å komme inn i landet, få oppleve trygghhet og mulighet til bedre økonomiske kår. Men det er vanskelig å spore noen takknemlighet. Jeg vet det høres ut som en gammel slitt klisje, men hvis du ikke liker landet, menneskene eller kulturen, så flytt hjem igjen, ingen som kommer til å stoppe deg. Og for sikkerhetsskyld, jeg liker alle muslimer eller andre som tilpasser seg og bidrar til samfunnet. De kan gjerne bli værende

bad-boy

  • Gjest
Sv: Imot koran brenningen?
« #198 : 17. september 2010, 00:00 »
Da fremstår jo Norge som et land uten noe respekt for religion, de må gjerne tro på det de vil for min del, men det betyr ikke at de ikke skal følge våre lover, normer og regler. De skal rette seg etter oss, lære seg norsk så fort som mulig, komme seg i jobb og ikke klage på noe som helst. Er de misfornøyd, greit, stikk.
De må også selv ta ansvar for å bli integrert, ikke bare sitte å vente på at de skal bli integrert.
Burde kommet noe regler hva angår innvandrere.
Kriminell handling - rett ut av landet.
Ikke i jobb innen 3 år - ut.
Ingen trygd med mindre de har fortjent det.

Også må vi slutte å ta inn folk på humanitært grunnlag, at en hel familie skal komme hit å slå seg ned fordi en slektning bor her er jo helt på trynet.

FNs flyktningkonvensjon sier at noen er flyktning når de har grunn til å frykte forfølgelse på grunn av:

          * rase
          * religion
          * nasjonalitet
          * medlemskap i en spesiell sosial gruppe
          * politisk mening

Hadde det vært opp til meg, så hadde den konvensjonen der røket rett ut. Er det krig i byen de kommer fra, og det er for farlig å være der, greit. Men synes også at de kan dra tilbake innen konflikten er over, og hjelpe sine egne med å bygge opp byen og samfunnet igjen, istedet for å bare bli her siden gresset er grønnere. Lover og regler må til.

Altså bør asyl gis kun av beskyttelsesgrunner.

Vi kan ikke ta imot en haug med flyktninger når vi ikke engang klarer å integrere de som allerede er her.

Helt enig med det..Bra skrevet..Det jeg mener er at dem må innfinne seg at dem fleste nordmenn driter faktisk i religon..Og kan tegne profeten mongo og tenne på bibel å koran vis det måtte være ønskelig...Helt enig i resten av det du sier..Hvertfal kriminelle,burde blitt sendt hjem uansett døds straff eller ei..Fengslene er det 80pros utlendinger!!!Polakker og romania osv og.Men da snakker vi en anne diskusjon..


Men dem må lære seg at noen i norge kan gi fullstenig faen i religoenen deres og ikke vise dem noe respekt for den...Det må dem respektere..Som prestene gjør :-)

Man kan heller ikke ta i mot krigs skadde folk som går amokk på busser etc..Er folk ustabile og krigs skadet..Får dem få hjelp der nede..Ikke bland dem med oss fredelige nordemenn..Så kommer dem hit og begynner og skyte og drepe i vilden sky!!For en liten bagatell

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Imot koran brenningen?
« #199 : 17. september 2010, 00:16 »
Hvis ytringsfrihet skal gjelde begge veier, så er det jo en selvfølge at muslimer skal få klage og mase så mye de vil uten å bli sendt ut av landet for det.. Jeg synes for eksempel at kreasjonisme er en styggedom. Det betyr ikke at jeg vil gjøre det forbudt å forfekte kreasjonisme.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Imot koran brenningen?
« #200 : 17. september 2010, 01:27 »
Hvis ytringsfrihet skal gjelde begge veier, så er det jo en selvfølge at muslimer skal få klage og mase så mye de vil uten å bli sendt ut av landet for det..

Naturligvis bør ingen muslimer sendes ut av langet pga. klaging og sutring. Men det finnes mange grunner til at mange innvandrere kan flytte hjem likevel, og at de derfor ikke bør være i Norge.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Imot koran brenningen?
« #202 : 17. september 2010, 09:08 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Imot koran brenningen?
« #203 : 17. september 2010, 09:14 »
Wow!! Følsomt tema.. legger igjen et spor her for å holde følge med hva folk sier, men selv holder jeg meg langt unna slike diskusjoner. Ender aldri godt!

- Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Imot koran brenningen?
« #204 : 17. september 2010, 09:18 »
Wow!! Følsomt tema.. legger igjen et spor her for å holde følge med hva folk sier, men selv holder jeg meg langt unna slike diskusjoner. Ender aldri godt!

- Cocho

Rasist! Grin
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Imot koran brenningen?
« #205 : 17. september 2010, 10:22 »
Hehe Tongue ikke akkurat... men jeg tror jeg ser et snev av humor i posten din.

Unasett.. jeg våger rett og slett ikke begi meg ut på slike diskusjoner.
Jeg har litt viten innenfor dette feltet, men våger ikke si noe av respekt for andre som muligens tar seg nær av mine meninger. Studere Religion ved UiS, så jeg ser på meg selv som en person med mulig kompetanse innenfor dette feltet. Både av lærd informasjon og ting jeg har tatt til meg av egen interesse.

Men jeg syns dette er kjekt, så derfor legger jeg igjen et spor her for å se hva andre klarer å komme opp med.

- Cocho

Edit: skriveleif
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

bad-boy

  • Gjest
Sv: Imot koran brenningen?
« #206 : 17. september 2010, 10:27 »
Hvis ytringsfrihet skal gjelde begge veier, så er det jo en selvfølge at muslimer skal få klage og mase så mye de vil uten å bli sendt ut av landet for det.. Jeg synes for eksempel at kreasjonisme er en styggedom. Det betyr ikke at jeg vil gjøre det forbudt å forfekte kreasjonisme.

Hjelper ikke folkeskikk må dem ha...Vis han tenner på koranen fremfor dem må dem takle det..Uten at noen dreper...Og når man kommer hit og får tak over hode og penger fra nav..Skal man oppføre seg og slutte og klage..Ellers er det ut..For ikke norske statsborgere bør det være strengere..Har det ikke vondt i hjemmlandet vis dem kommer hit og klager.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Imot koran brenningen?
« #207 : 17. september 2010, 20:54 »
Hjelper ikke folkeskikk må dem ha...Vis han tenner på koranen fremfor dem må dem takle det..Uten at noen dreper...Og når man kommer hit og får tak over hode og penger fra nav..Skal man oppføre seg og slutte og klage..Ellers er det ut..For ikke norske statsborgere bør det være strengere..Har det ikke vondt i hjemmlandet vis dem kommer hit og klager.

Så etniske nordmenn har lov til å klage, men ikke innvandrere? Jeg synes norges lover er 10^35 ganger bedre enn sharia og de andre primitive ape-lovene som står i koranen. Det betyr ikke at jeg vil nekte dem å ytre seg om at sharia er best.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Imot koran brenningen?
« #208 : 17. september 2010, 20:56 »
Håper han med anmeldt for tyveri av hellige tekster, dude.

Enig. Jeg kunne godt tenke meg å demonstrere mot brenning av koraner, men samtidig hadde jeg lagt den fyren i bakken hvis han hadde prøvd å STJELE en koran som skulle brennes.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Sleggjesletvold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: Imot koran brenningen?
« #209 : 17. september 2010, 21:08 »
Så etniske nordmenn har lov til å klage, men ikke innvandrere? Jeg synes norges lover er 10^35 ganger bedre enn sharia og de andre primitive ape-lovene som står i koranen. Det betyr ikke at jeg vil nekte dem å ytre seg om at sharia er best.

Sant. Ytringsfridom gjeld alle. Og det er lov å seie og meine at sharia-lovene er betre enn våre lover, men då må dei òg vera klare til å tole diskusjonen som kjem.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!