Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 577065 ganger)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1650 : 14. desember 2011, 14:06 »
Gi faen i å gi meg honnør din jævla parade homo! Logg av TF din misslykka spontan abort! Jeg skal få 200 gamlinger til å suge på deg leddgikt! Satan i helvette og lyskesvetten til hu oldemor og tanta til han runke-Erik

Få deg litt mer honnør a lillegutt Wink En penis består av svampelegemer og ikke ledd. Men kan jo ikke forvente at du vet bedre da du nemlig lider av tilfellet "mikropenis"........ 
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1651 : 14. desember 2011, 14:09 »
Hvis du leser gjennom det jeg skrev en gang til, så legger du kanskje merke til at det aldri var snakk om suging av din latterlig lille penis... Dessuten vil jeg ikke at du skal snakke om mitt latterlig store og enorme pulserende lem da jeg heller vil bli kjent som det personen jeg er og ikke størrelsen på penis!
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1652 : 14. desember 2011, 14:11 »
Hvis du leser gjennom det jeg skrev en gang til, så legger du kanskje merke til at det aldri var snakk om suging av din latterlig lille penis... Dessuten vil jeg ikke at du skal snakke om mitt latterlig store og enorme pulserende lem da jeg heller vil bli kjent som det personen jeg er og ikke størrelsen på penis!

Hørt om overkompensering for svakheter? :O
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1653 : 14. desember 2011, 14:16 »
har hørt om det, men det er ikke tilfelle
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1654 : 14. desember 2011, 18:22 »
da jeg heller vil bli kjent som det personen jeg er

Så fint, da slipper vi å måtte forklare deg hva for et uant vesen du er! Din råtne amøbe!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1655 : 14. desember 2011, 19:43 »
Ekke ræva de jeg tenker på vettu gutten min...må være kukkhode ditt da det er det enste hode på deg som får stimuli, og derfor må være unormalt stort!
Nå begynner en del virkelig ubehagelige sannheter å komme for en dag.  Slank-kropp-ønskes skjeller her ut en fyr fordi han har for stor snabel!  Dette vitner om en peppermøaktig sexangst som ville gjort Taliban og Lestadianerne imponerte.  Jeg tipper at hun skjelver av angst bare ved tanken på at et ordentlig mannfolk skal komme innenfor en radius av 10 mil fra den soppinfiserte, tørre og frigide høna hennes.

Det er også avslørende at opptil flere her inne innrømmer å studere psykologi.  En mer panisk trang til å kurere egne problemer, skal man lete lenge etter.  Men Beistet og xecute vil nok bli skuffet.  Dersom skallene til de to skal bli reparert, så er nok en smed eller en biloppretter like bra som noen annen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1656 : 16. desember 2011, 05:04 »
Nå begynner en del virkelig ubehagelige sannheter å komme for en dag.  Slank-kropp-ønskes skjeller her ut en fyr fordi han har for stor snabel!  Dette vitner om en peppermøaktig sexangst som ville gjort Taliban og Lestadianerne imponerte.  Jeg tipper at hun skjelver av angst bare ved tanken på at et ordentlig mannfolk skal komme innenfor en radius av 10 mil fra den soppinfiserte, tørre og frigide høna hennes.

Det er også avslørende at opptil flere her inne innrømmer å studere psykologi.  En mer panisk trang til å kurere egne problemer, skal man lete lenge etter.  Men Beistet og xecute vil nok bli skuffet.  Dersom skallene til de to skal bli reparert, så er nok en smed eller en biloppretter like bra som noen annen.

Rulatoren er en tosk.

Husker jeg tok han ganske bra her i tråden for en uke eller to tilbake, fyren forble ute av tråden lengre enn han noensinne hadde vært før.  Måten man vet at Rulatoren er såret på, er om han ikke har posta i uskjellingstråden det siste døgnet, da vet man at han har fått sitt.

Ble nesten litt bekymret, vurderte faktisk og sende ham PM og si at jeg mente det jeg sa som en spøk.

Nei dere, utskjellingstråden er ikke for alle, og spesielt ikke for sarte sjeler som denne såkalte Rulatoren som tror han er kongen på haugen, helt til han møter skikkelig motstand da selvsagt.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1657 : 16. desember 2011, 09:20 »
Rulatoren er en stakkarslig fyr på et gamlehjem et eller annet plass i finnmark som sliter med seg selv og lar derfor dette gå utover andre. Ingen under 120 år hadde villet brukt; "Rulatoren" som nick med mindre de var en tilbakestående parade homse.

Grunnen til at han er borte fra utskjellingstråden fra tid til annen er fordi han går inn og ut av pleiehjem..
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1658 : 16. desember 2011, 11:18 »
Rulatoren er en stakkarslig fyr på et gamlehjem et eller annet plass i finnmark som sliter med seg selv og lar derfor dette gå utover andre. Ingen under 120 år hadde villet brukt; "Rulatoren" som nick med mindre de var en tilbakestående parade homse.

Grunnen til at han er borte fra utskjellingstråden fra tid til annen er fordi han går inn og ut av pleiehjem..

Stikk tilbake til Santa Monica Boulevard og få deg litt kjepp! Kvalme speilhomse! Du er vel en av de med brunkrem, 1 pakke gele i håret og nappede øyebryn også? I tillegg velger du å kalle andre for "parade homo", noe som egentlig skal skrives "paradehomo"....... Herre min skaper for en selvmotsigende klovn du er!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1659 : 16. desember 2011, 11:28 »
Visste ikke at norsk-politiet var på treningsforum! Din pirkete neandertaler. Dra med deg regelboka di å slank deg ditt feite beist. Når du er ute å svømmer tror folk det er et nytt land som kommer flytende for faen!
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1660 : 16. desember 2011, 11:32 »
Når du er ute å svømmer tror folk det er et nytt land som kommer flytende for faen!

Ja, helt til de innser at ingen noensinne ville bosatt seg på ett så ulevelig og direkte kvalmende sted!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1661 : 16. desember 2011, 11:49 »
Ja, helt til de innser at ingen noensinne ville bosatt seg på ett så ulevelig og direkte kvalmende sted!

Hehe, Fleksnes ja.

Her har vi ett herlig stykke arbeid.

Mannen som på tidlig 2000 tall tjenestegjorde på Rena, for så og senere bestlutte og begynne og trene.  I tidsæraen etter han dimma besluttet han og bli seriøs, og han lå da og reppa med 120 i benken, hvilket på den tiden fikk han til og følge seg ganske så smug.

I dag innser vi jo selvsagt at repping på 120 er for pingler.  Og at han per i dag aldri har makset mer en en 150-160 sier jo selvsagt sitt.

Hva han har i Bøy og benk tror jeg ikke jeg tør ta opp som tema en gang.

Ca sånn ano 2006-2007, så ble han så smått lei TF.  Dog klarte han ikke og løsrive seg helt.  Han begynte og basere seg på useriøse kommentarer, en slags Jan B rip off.  Akkurat som om forumet trengte dette.  Det var ille nok da Jan B holdt på, akkurat som vi trengte enda en tulling som posta tøv.

Uansett.  Poenget mitt var, han lot som om han ga faen i forumet, noe han ikke klarte og gjøre, fascinasjonen hans fortsatte, og førte til at han i dag, er kjent som idioten som poster tullsnakk på forum, og dette med grunnlag i at han rett og slett ikke klarer og gi seg.

Fleksnes, mitt spørsmål til deg;  Fra 18 åring til 30 åring eller hva det nå er:  Kanskje på tide og slutte med TF?  Jan B ga seg, kanskje på tide at du og gjør det?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1662 : 16. desember 2011, 11:52 »
Hehe, Fleksnes ja.

Her har vi ett herlig stykke arbeid.

Mannen som på tidlig 2000 tall tjenestegjorde på Rena, for så og senere bestlutte og begynne og trene.  I tidsæraen etter han dimma besluttet han og bli seriøs, og han lå da og reppa med 120 i benken, hvilket på den tiden fikk han til og følge seg ganske så smug.

I dag innser vi jo selvsagt at repping på 120 er for pingler.  Og at han per i dag aldri har makset mer en en 150-160 sier jo selvsagt sitt.

Hva han har i Bøy og benk tror jeg ikke jeg tør ta opp som tema en gang.

Ca sånn ano 2006-2007, så ble han så smått lei TF.  Dog klarte han ikke og løsrive seg helt.  Han begynte og basere seg på useriøse kommentarer, en slags Jan B rip off.  Akkurat som om forumet trengte dette.  Det var ille nok da Jan B holdt på, akkurat som vi trengte enda en tulling som posta tøv.

Uansett.  Poenget mitt var, han lot som om han ga faen i forumet, noe han ikke klarte og gjøre, fascinasjonen hans fortsatte, og førte til at han i dag, er kjent som idioten som poster tullsnakk på forum, og dette med grunnlag i at han rett og slett ikke klarer og gi seg.

Fleksnes, mitt spørsmål til deg;  Fra 18 åring til 30 åring eller hva det nå er:  Kanskje på tide og slutte med TF?  Jan B ga seg, kanskje på tide at du og gjør det?

Og du er fortsatt klar over hvilke tall DU opererer med i dine "løfterekorder"? Huh
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1663 : 16. desember 2011, 12:03 »
Løfterekordene til loppa er en ting, men måten han fremstiller seg som bedre enn Fleksnes. Ikke at det skal så mye til, men her bommer du fullstendig!!!

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1664 : 16. desember 2011, 13:01 »
Løfterekordene til loppa er en ting, men måten han fremstiller seg som bedre enn Fleksnes. Ikke at det skal så mye til, men her bommer du fullstendig!!!

Og det sier du? Din bleikfeite tønne!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!