Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 577008 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2175 : 05. juni 2012, 20:15 »
Grunnen til at ingen noen gang sier i mot meg her på denne tråden, er at alle vet at jeg er så JÆVLIG ubermensch.
Dere frykter og ærer både mitt sylskarpe intellekt og min fantastiske fysikk, usle jævla mark.
Følg meg og alle mine innlegg, sug til dere min overlegne kunnskap, la dere bedåre av min umenneskelige vittighet, og strø deres sæd i deres simple kvinner mens dere tenker på meg og min dominanse over dere.
Jeg er herskeren over liv og død, jeg styrer deres liv og levnad, nornene følger mitt minste vink. 
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2176 : 05. juni 2012, 21:41 »
Grunnen til at ingen noen gang sier i mot meg her på denne tråden, er at alle vet at jeg er så JÆVLIG ubermensch.
Dere frykter og ærer både mitt sylskarpe intellekt og min fantastiske fysikk, usle jævla mark.
Følg meg og alle mine innlegg, sug til dere min overlegne kunnskap, la dere bedåre av min umenneskelige vittighet, og strø deres sæd i deres simple kvinner mens dere tenker på meg og min dominanse over dere.
Jeg er herskeren over liv og død, jeg styrer deres liv og levnad, nornene følger mitt minste vink. 
Har du tatt et nytt alias, Jølsrud?  Det rablende gale verdensbildet i innlegget over kan tyde på det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2177 : 06. juni 2012, 16:51 »
Navnet mitt står jo der din dumme faen!
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2178 : 10. juni 2012, 13:15 »
Grunnen til at ingen noen gang sier i mot meg her på denne tråden, er at alle vet at jeg er så JÆVLIG ubermensch.
Dere frykter og ærer både mitt sylskarpe intellekt og min fantastiske fysikk, usle jævla mark.
Følg meg og alle mine innlegg, sug til dere min overlegne kunnskap, la dere bedåre av min umenneskelige vittighet, og strø deres sæd i deres simple kvinner mens dere tenker på meg og min dominanse over dere.
Jeg er herskeren over liv og død, jeg styrer deres liv og levnad, nornene følger mitt minste vink. 

Etter uker med observasjon av denne klient; Halvard Lømmell, født i Tjernobyl i 1986, har vi etter grundige overveielser kommet fram til at dette psykiatriske tilfellet lider av narsissistisk personlighetsforstyrrelse med sterke innslag av dellusjoner og hallusinasjoner. Med dette henviser vi denne skapningen til strengt bevoktet psykisk helsevern!

Førsteamanuensis, BEISTET!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2179 : 11. juni 2012, 20:34 »
Etter uker med observasjon av denne klient; Halvard Lømmell, født i Tjernobyl i 1986, har vi etter grundige overveielser kommet fram til at dette psykiatriske tilfellet lider av narsissistisk personlighetsforstyrrelse med sterke innslag av dellusjoner og hallusinasjoner. Med dette henviser vi denne skapningen til strengt bevoktet psykisk helsevern!
Alt dette er helt og fullt sant.  Men så:
Sitat
Førsteamanuensis, BEISTET!
Jeg er en sart sjel.  Jeg er var for inntrykk og stemninger.  Jeg synes at det er treumatisk å se de to ordene Førsteamanuensis og BEISTET i en og samme setning, bare adskilt av et komma.  Hvordan kunne det skje?  Noe sånt er jo helt sjokkerende.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2180 : 11. juni 2012, 21:44 »
treumatisk

Treumatisk? Er du blitt dum i tillegg til alt det andre eller? Trau-matisk. Traumatisk. Ikke treumataisk. Din dumme faen.

Etter uker med observasjon av denne klient; Halvard Lømmell, født i Tjernobyl i 1986, har vi etter grundige overveielser kommet fram til at dette psykiatriske tilfellet lider av narsissistisk personlighetsforstyrrelse med sterke innslag av dellusjoner og hallusinasjoner. Med dette henviser vi denne skapningen til strengt bevoktet psykisk helsevern!

Førsteamanuensis, BEISTET!

You, sir, are a fraud.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2181 : 11. juni 2012, 22:28 »
Treumatisk? Er du blitt dum i tillegg til alt det andre eller? Trau-matisk. Traumatisk. Ikke treumataisk. Din dumme faen.
AUDA!  Der knep du meg faktisk i å gjøre en bommert.  Sånt er selvsagt pinlig, og det er skikkelig traumatisk når det er et muggent, mikrobebefengt truseinnlegg som deg som står for avsløringen.  Jeg må finne meg i å være bare et lysår foran dere andre akkurat i kveld.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2182 : 12. juni 2012, 06:52 »
Jeg synes at det er treumatisk å se de to ordene Førsteamanuensis og BEISTET i en og samme setning, bare adskilt av et komma.  Hvordan kunne det skje?  Noe sånt er jo helt sjokkerende.

Hehe, dette drar oss jo inn på temaet å skryte på seg titler da..

Nå er vel den gemene hop ganske enig i at når du sier du har doktorgrad så er det også ganske sjokkerende.

Loppa har selvsagt skjønt tegninga og i den anledning tenkte jeg å stille deg ett par spørsmål:

Fikk du kjøpt denne kjemi graden via internet fra ett Somalsk eller Nigeriansk online universitet?  I tillegg, hva kostet den?  20 eller 40 Dollar?

Var forfalskningen bra nok til at eventuelle arbeidsgivere i Norge beit på og ansatte deg?

Hvis så;  Hvordan går det egentlig på jobb?  Ser for meg du sitter der som en gammel tulling å gjør reint tilfeldige ting dagen lang, uten noensomhelst formening om hva det egentlig er du holder på med.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2183 : 13. juni 2012, 23:54 »
Hehe, dette drar oss jo inn på temaet å skryte på seg titler da..

Nå er vel den gemene hop ganske enig i at når du sier du har doktorgrad så er det også ganske sjokkerende.
Det er bra!  Jeg elsker å sjokkere.  Selv tar jeg enda en av utallige personlige seire med stor fatning.

Sitat
Loppa har selvsagt skjønt tegninga og i den anledning tenkte jeg å stille deg ett par spørsmål:
Har du skjønt tegninga?  Da må arket ha vært blankt.

Sitat
Fikk du kjøpt denne kjemi graden via internet fra ett Somalsk eller Nigeriansk online universitet?  I tillegg, hva kostet den?  20 eller 40 Dollar?
Jeg fikk den gratis da de rydda restlageret på Fretex.  Men jeg går god for det faglige innholdet.

Sitat
Var forfalskningen bra nok til at eventuelle arbeidsgivere i Norge beit på og ansatte deg?
Selvsagt.  Jeg la nemlig ved bilde av meg selv i søknadene mine, og dermd sto jobbtilbudene i kø.  Men jeg la ved bilde av Softcorebakken da jeg søkte jobb hos Fleksnes.  Fleksnes var helt yr av glede, og tilbød dobbet lønn.  Men jeg takket selvfølgelig nei til å jobbe for Fleksnes.

Sitat
Hvis så;  Hvordan går det egentlig på jobb?  Ser for meg du sitter der som en gammel tulling å gjør reint tilfeldige ting dagen lang, uten noensomhelst formening om hva det egentlig er du holder på med.
Hah!  Jeg reddet en kollega ut av et par kniper seinest i dag.  Men det skal sies at jeg var rimelig frustrert en stund.  Statistikkpakka SPSS fortjener sin egen utskjelligstråd.  Det er virkelig et spektakulært drittprogram.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BaardI

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2184 : 14. juni 2012, 04:18 »
Rulatoren: Jeg har møtt på flyvende pingviner som ordlegger seg bedre enn deg. Jeg hadde en dråpe eller to LSD innabords da jeg så det, men blikket mitt lyver aldri! Det fascinerer  meg også hvordan du er en så ubrukelig løgner som du er: alle vet at ingenting fra Fretex er gratis, uavhengig av restsalg, opphørssalg, ran eller bombetrusler.

Og når du i tillegg presterer å slenge med at du "reddet" en "kollega", da skjønner alle at du er eks kapteinen på Concordia, som har funnet fram til dette forumet for å prøve å prise deg selv opp i skyene. SKAM DEG! Du har hverken kolleger eller empati; så den redningen din kan du bare la gå ned med skipet og alle andre løgnene dine.

OG TIL SIST: Det er ingen tegning. Det har aldri vært noen tegning, bare en illusjon skapt av dere bensin-innhalerende skapninger.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2185 : 14. juni 2012, 08:49 »

Jeg fikk den gratis da de rydda restlageret på Fretex. 


Da har vi iallefall fått det svart på hvit at hele graden kun er lureri.

Men det skal sies at jeg var rimelig frustrert en stund.  Statistikkpakka SPSS fortjener sin egen utskjelligstråd.  Det er virkelig et spektakulært drittprogram.

SPSS er ikke så intuitivt som f.eks ett Apple produkt, hvor hvilken som helst idiot bare kan begynnte å bruke programmet da programmet nesten er selvforklarende.

Å bruke SPSS krever at operatøren er villig til å tenke litt, samt tidvis prøve ut nye metoder for å se om han får de korrekte resultatene.

La meg gjette:  Du blir frustrert over at SPSS ikke gjør 100% av jobben for deg, og det eneste som kunne fått deg til å like SPSS, hadde vært om programmet selv plottet samtlige variabler og frekvenser inn i cellene, for deretter å anbefale deg hvilke statistiske analyser du skal kjøre.

Og ikke nok med det, når så resultatene kommer, så skulle programmet i din ideele verden tolket dem og forklart dem for deg, slik at brødrister-skallen din skulle skjønne hva som egentlig var på gang.

Og en ting til din stokk dumme faen:  Programmet har faktisk en tutorial som beskriver HVER ENESTE ANALYSE OG FUNKSJON HELE PROGRAMMET HAR Å BY PÅ, steg for steg og i detalj.  Har man så mye som ett MINIMUM av intelligens så skjønner man hva man skal gjøre og når man skal gjøre det, er jo ikke akkurat noe hokus pokus å bruke dette programmet.  Men selv dette er jo ikke godt nok for deg, du skjønner jo fortsatt ingenting mens du sitter der å febrilsk trykker på tilfeldige knapper mens du klør deg i hodet og lurer på hva det egentlig er som foregår på skjermen.

Selv har jeg aldri blitt frustrert mens jeg har brukt SPSS, men det sier vel bare litt om forskjellen i intelligens og kreativitet mellom deg og meg.

Rulatoren: Jeg har møtt på flyvende pingviner som ordlegger seg bedre enn deg. Jeg hadde en dråpe eller to LSD innabords da jeg så det, men blikket mitt lyver aldri! Det fascinerer  meg også hvordan du er en så ubrukelig løgner som du er: alle vet at ingenting fra Fretex er gratis, uavhengig av restsalg, opphørssalg, ran eller bombetrusler.

Og når du i tillegg presterer å slenge med at du "reddet" en "kollega", da skjønner alle at du er eks kapteinen på Concordia, som har funnet fram til dette forumet for å prøve å prise deg selv opp i skyene. SKAM DEG! Du har hverken kolleger eller empati; så den redningen din kan du bare la gå ned med skipet og alle andre løgnene dine.

OG TIL SIST: Det er ingen tegning. Det har aldri vært noen tegning, bare en illusjon skapt av dere bensin-innhalerende skapninger.

Du har mange gode poenger her. 

Men ingen har gitt deg tillatelse til å komme her i tråden å skrive.  Send skriftlig søknad til meg via PM så skal jeg ta en titt på saken. 

Nei forresten, glem det, gi faen, du hører ikke hjemme her din dumme faen av en idiot, ha deg bort!

(Og forresten, grovt mye honnør du har fått, dette indikerer vel at det du poster her på forum er søppel og atter søppel?)
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2186 : 14. juni 2012, 18:18 »
Loppekukken, jeg har da vel for svarte faen ikke delegert søknadsansvaret til deg?
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget BaardI

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2187 : 15. juni 2012, 04:37 »

Du har mange gode poenger her. 

Men ingen har gitt deg tillatelse til å komme her i tråden å skrive.  Send skriftlig søknad til meg via PM så skal jeg ta en titt på saken. 

Nei forresten, glem det, gi faen, du hører ikke hjemme her din dumme faen av en idiot, ha deg bort!

(Og forresten, grovt mye honnør du har fått, dette indikerer vel at det du poster her på forum er søppel og atter søppel?)

Hvem er du til å kommentere hvor gode poenger eller ikke jeg har? Jeg gir vel en god faen i om du liker poengene jeg kommer med eller ei.

Nei, forresten! Jeg hadde håpet du ikke likte poengene mine, for det tyder bare på at de er på et Neandertaler-nivå. Det er greit at du "tror" du er noen i denne tråden, men kun fordi du manglet fars-figur i oppveksten, betyr det ikke at noen her inne faktisk bryr seg om deg; og det er heller mitt problem at din mor har rusproblemer, samt at du var et uhell etter litt for mye akevitt.

Når det kommer til dette honnør-vrøvlet ditt - så imponerer det meg at du virkelig, på tru og ære, kan mene at "honnør" av et annet menneske på et forum virkelig har noe i den virkelige verden å gjøre. Hvis livet ditt baserer seg på hvor mange som har gitt deg "honnør", og du skriver det du vet (håper) folk vil vite for å skaffe dette - da lurer jeg på om sædcellene til den NAV-ansatte som tok del i "uhellet" (deg), var radioaktivt skadet eller at moren din prøvde å drepe deg med lim i tidlig alder. Begge er like mulig, sistnevnte mest sannsynlig.

Og vil du nå ha det inn med te-skje, (noe du mest sannsynlig har trengt opp gjennom hele oppveksten, med tanke på skadene du nå har) så kan jeg informere om at jeg personlig har drapstruet alle som prøver å gi meg honnør, da jeg hater å følge strømmen (eller i dette tilfellet: la strømmen følge meg).

Så loppa: ta kontakt med NAV-kontoret i Bardu, og spør etter Ingvar Andersson. Han har bart, ølvom, kvinneproblemer, alkoholproblemer, økonomiproblemer, sosiale problemer og hår-problemer - han penetrerte moren din både før og mens hun var gravid med deg. Han ble lovet hjemmebrent for å gjøre det, men han økte kravet til 10.000, da kvinnen han skulle inn i var utenkelig misformet. Synd, det kunne kanskje blitt noe av deg (selv om jeg, og alle andre, tviler.)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2188 : 15. juni 2012, 08:53 »
Går utifra at Bårt sin inside informasjon om den NAV ansatte som antastet mora til Loppa kommer av at han var tilstede med videokameraet sitt og fortsatt sokk-runker til hele seansen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget BaardI

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2189 : 15. juni 2012, 14:06 »
Går utifra at Bårt sin inside informasjon om den NAV ansatte som antastet mora til Loppa kommer av at han var tilstede med videokameraet sitt og fortsatt sokk-runker til hele seansen.

Mye rett, men mye galt. Jeg for min del er mer fan av kvelingsrunk. I dette tilfellet, dog - så var jeg der for å hente trygd mens jeg hørte en hund hyle inne på et av kontorene. Jeg gikk for å sjekke (mulighet for bestialrunk), men hunden var alt i godt selskap med denne nav-ansatte og denne moren. Jeg var jo pent nødt til å spørre om de ikke tenkte på å bruke kondom, men de hadde ikke råd til det, da alle 3 gikk på trygd.

Men ja; jeg har fortsatt filmen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!