Skrevet av Emne: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).  (Lest 4866 ganger)

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« : 14. september 2010, 19:43 »
Hei,
jeg har nå flyttet til Åsgårdstrand (Horten Kommune), og vurdere å starte på Team Spirit Kampsportsenter i Tønsberg.

Spørsmålet mitt er om noen har noen erfaring med de?
Jeg ser at de tilbyr MMA, som er det jeg hovedsaklig vil trene, hvordan ligger de faglig an der?
Eventuelt hvordan er kickboksing-trenerne, har de peiling osv?

Har et spm. til: Som sagt så bor jeg i Åsgårdstrand.. Ser at jeg kan ta buss til heimdalkrysset, også skifte der, til Vallø.
Men da treningene er så 'sene', så er ikke det samme tilbudet tilbake igjen, er jeg da nødt til å ta buss til Tønsberg for så å ta til Åsgårdstrand?
Tungvint måte isåfall, men er man nok motivert så.

(Hvis noen føler for å legge til fler spørsmål om kampsportsenteret, så kan de gjerne gjøre det i denne tråden;))

Takk for svar!

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #1 : 14. september 2010, 22:37 »
Fant hjemmesiden; www.tskampsport.com
Men fant ingen navn på instruktører der,så det blir litt vanskelig å si noe.
Uansett så er det dårlig med aktivitet sør for Oslo dessverre,så kamprutinen
til utøverne der er nok liten.Men det betyr jo ikke nødvendigvis så altfor mye.
 Men det er jo noe som heter Tønsberg kbk og..;  www.tkbc.no
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #2 : 21. september 2010, 20:50 »
Det er Einar Næss som er trener for mma-gruppen, og han er jo kjempeflink. Dog er det vel mest submission wrestling, tror lederen av Team Kampsportsenter (Som heter Julian et eller annet) så markedsverdien i å kalle det mma Smiley

Uansett så er det en flink gruppe som trener der, og Einar er en dyktig instruktør, samt en meget habil grappler selv (med blant annet NM-tittel i SW) og så har han lang fartstid i miljøet.

Angående transport, så er det flere fra både åsgårdstrand og Horten som trener der ute, så hvis du blir litt kjent med folk, så får du sikkert sitte på Smiley

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #3 : 23. september 2010, 13:14 »
Takk for svar!
Finner ut veien, fikk svar fra han "sjefen" på mail, og det var visst sånn at hvis man melder seg inn, så får man trene den kamsporrten man vil, altså man kan trene MMA og KB hvis man vil det, og det passer meg bra, da jeg ikke har mulighet til noe styrketrening ellers, før januar.

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #4 : 23. september 2010, 13:26 »
Takk for svar!
Finner ut veien, fikk svar fra han "sjefen" på mail, og det var visst sånn at hvis man melder seg inn, så får man trene den kamsporrten man vil, altså man kan trene MMA og KB hvis man vil det, og det passer meg bra, da jeg ikke har mulighet til noe styrketrening ellers, før januar.

Aner ikke kvaliteten på de andre kampsportene, tror det er endel "jalla" (for de som er interessert i mma), men det er jo bare å prøve ut Smiley Ellers har de faktisk et lite vektrom der som man kan benytte seg av...

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #5 : 23. september 2010, 14:22 »
Takk for svar!
Finner ut veien, fikk svar fra han "sjefen" på mail, og det var visst sånn at hvis man melder seg inn, så får man trene den kamsporrten man vil, altså man kan trene MMA og KB hvis man vil det, og det passer meg bra, da jeg ikke har mulighet til noe styrketrening ellers, før januar.

Pro Gym holder til rett ved siden av kampsortsenteret, så mulighetene for styrketrening er også der.

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #6 : 23. september 2010, 17:48 »
Aner ikke kvaliteten på de andre kampsportene, tror det er endel "jalla" (for de som er interessert i mma), men det er jo bare å prøve ut Smiley Ellers har de faktisk et lite vektrom der som man kan benytte seg av...

Takk for svar!
Er det noen som vet hvilke busser som går fra Åsgårdstrand, til Vallø?
Må jeg ta 01 til Heimdalkrysset (?), også ta 115 derifra til Vallø? Sjekket på www.vkt.no , og der stod det den reisemåten, det tok 45minutter, og såvidt jeg ser på kartet er treningssenteret 12km unna, så bussene må kjøre endel omveier, iforhold til å komme seg dit?

Og det gikk heller ingen busser tilbake etter 19tiden på kvelden, må jeg da ta buss til Tønsberg etter treningene, og vente der for så å ta buss til Åsgårdstrand?Wink


Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #7 : 23. september 2010, 22:16 »
Takk for svar!
Er det noen som vet hvilke busser som går fra Åsgårdstrand, til Vallø?
Må jeg ta 01 til Heimdalkrysset (?), også ta 115 derifra til Vallø? Sjekket på www.vkt.no , og der stod det den reisemåten, det tok 45minutter, og såvidt jeg ser på kartet er treningssenteret 12km unna, så bussene må kjøre endel omveier, iforhold til å komme seg dit?

Og det gikk heller ingen busser tilbake etter 19tiden på kvelden, må jeg da ta buss til Tønsberg etter treningene, og vente der for så å ta buss til Åsgårdstrand?Wink



ja, jeg tror nok du må det....
Men finn deg noen å kjøre med, finnes flere fra  både horten og åsgårdstrand som trener der Wink

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #8 : 23. september 2010, 23:10 »
ja, jeg tror nok du må det....
Men finn deg noen å kjøre med, finnes flere fra  både horten og åsgårdstrand som trener der Wink

Ja, så du skrev det, men nå har ikke jeg vært på trening der enda, og jeg er heller ikke blitt kjent med noen her på Åsgårdstrand utenom de jeg kjenner fra skolen.. 
Kanskje etter et par treninger så har jeg funnet noen som kjører fram og tilbake, takk for svar iallefall Smiley

Forresten, hvis du vet noe om Åsgårdstrand, vet du av om det er noe treningsstudio her? Eventuelt, hva blir det nærmeste?

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Team Spirit Kampsportsenter (Tønsberg).
« #9 : 24. september 2010, 04:19 »
Ja, så du skrev det, men nå har ikke jeg vært på trening der enda, og jeg er heller ikke blitt kjent med noen her på Åsgårdstrand utenom de jeg kjenner fra skolen.. 
Kanskje etter et par treninger så har jeg funnet noen som kjører fram og tilbake, takk for svar iallefall Smiley

Forresten, hvis du vet noe om Åsgårdstrand, vet du av om det er noe treningsstudio her? Eventuelt, hva blir det nærmeste?

Dårlig med treningsstudier dessverre...det nærmeste blir vel trimhuset i trimveien (Horten/borre). Busstoppet er under 100 meter fra inngangen Smiley

Hvis ikke har du jo tbg også...

lykke til Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!