Skrevet av Emne: Jan Thomas innrømmer steroidebruk  (Lest 115385 ganger)

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #135 : 12. oktober 2010, 21:51 »
Jan Thomas tar 4x45lbs pluss stanga, som er alt fra 20-22kg her i statene (pluss eventuelle låser). Så da havner vi på 102-104kg. Og jeg vedder på at Jan Thomas tar det med lang stopp og beina opp Grin Ergo er han sterkere enn deg!!!FTW Tongue
Bra dere støtter en som kan trene me 100 i benk etter steroidebruk Cheesy veldig imponerende. tror han burde komme i guinness world records Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #136 : 12. oktober 2010, 21:54 »
 what what  han er botoxbygger uansett, null respekt hos meg hvertfall  what what

Utlogget firsthandomg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #137 : 12. oktober 2010, 21:54 »
Ingen her som kan bekrefte at han ikke tar 180 i benk...

At steroide bruket trekker ned, skal jeg gi deg. Men du har Arnold som background... Så ikke rakk så mye ned på steroidene du da xD  what

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #138 : 12. oktober 2010, 21:58 »
Uansett så trener ikke jan thomas for å presse x antall kg i benkpress, mannen ser bra ut og 99 prosent av gutta her inne skulle ønske de hadde den fysikken..

kan jo være at jan thommas aldri hadde rørt ei benkstang før og pressa 20 repps på 100 kg i slutten av ei tung økt for alt noen veit :-)
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #139 : 12. oktober 2010, 22:00 »
haha, skjønner ikke hvorfor folk ikke driter langt i hvor mye Jan Thomas løfter i benk.. Må være det mest vanvittige jeg har sett diskusjon om!  rofl
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #140 : 12. oktober 2010, 22:00 »
Jan Thomas tar 4x45lbs pluss stanga, som er alt fra 20-22kg her i statene (pluss eventuelle låser). Så da havner vi på 102-104kg. Og jeg vedder på at Jan Thomas tar det med lang stopp og beina opp Grin Ergo er han sterkere enn deg!!!FTW Tongue
Du vedder på mye rart du helt sikkert Smiley
Ingen her som kan bekrefte at han ikke tar 180 i benk...

At steroide bruket trekker ned, skal jeg gi deg. Men du har Arnold som background... Så ikke rakk så mye ned på steroidene du da xD  what
Rakker ikke ned på steroidene, men er lite imponert over at noen ikke er kommet lengre med steroider enn det han er. 100kg er ikke mye å trene med. det er heller ikke mye å makse på 130 i benk etter bruk. har fler kompiser som løfter mer enn 130. som aldri har tatt i noe. jeg har aldri sagt jeg tar mye i benk Smiley men har heller aldri brukt. Arnold vant Mr.Olympia. ser ikke ut som en middelmådig skiløper. han har kommet lengre enn de fleste i livet når det gjelder å opnå ting Wink min mening er fortsatt. man kan oppnå det Jan thomas har oppnådd, UTEN å bruke. han må jo ha vært en pitteliten mann i skjorte før han begynte å bruke hvis han ikke er større en det han er no. for han snakker jo om at han har gått opp 30kg på steroider

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #141 : 12. oktober 2010, 22:01 »
Syns dette er ufattelig gøy. for folk tar det så seriøst Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #142 : 12. oktober 2010, 22:05 »
ro, ro, ro din båt

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #143 : 12. oktober 2010, 22:05 »
Du vedder på mye rart du helt sikkert :)Rakker ikke ned på steroidene, men er lite imponert over at noen ikke er kommet lengre med steroider enn det han er. 100kg er ikke mye å trene med. det er heller ikke mye å makse på 130 i benk etter bruk. har fler kompiser som løfter mer enn 130. som aldri har tatt i noe. jeg har aldri sagt jeg tar mye i benk Smiley men har heller aldri brukt. Arnold vant Mr.Olympia. ser ikke ut som en middelmådig skiløper. han har kommet lengre enn de fleste i livet når det gjelder å opnå ting Wink min mening er fortsatt. man kan oppnå det Jan thomas har oppnådd, UTEN å bruke. han må jo ha vært en pitteliten mann i skjorte før han begynte å bruke hvis han ikke er større en det han er no. for han snakker jo om at han har gått opp 30kg på steroider
Jan Thomas har da virkelig oppnådd masse! Når han ikke går rundt med månefjes så er han veltrent... Jeg tror ikke JT kunne oppnådd den fysikken han har (eller har hatt) uten bol, han virker litt for opptatt av andre ting til å konsentrere seg fullt ut om trening og riktig kosthold.  
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget firsthandomg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #144 : 12. oktober 2010, 22:05 »
Jan thomas sa selv at han ikke hadde en muskel på kroppen før han begynte å trene, så ja, han var sikkert en kjempe liten gutt. Men nå er det heller ikke alle som trener for å bli "stor", sånn som du sikkert gjør.. De fleste vil nok heller ha en sterk og ripped kropp, enn en tung kropp på maaange kilo..

Skal heller ikke undervurdere styrke i forhold til størrelse.. Tror ikke brytere på 60-70 kilo er har store armer, faktisk ganske små, alikevel er de sterke som okser..

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #145 : 12. oktober 2010, 22:07 »
Jan Thomas har da virkelig oppnådd masse! Når han ikke går rundt med månefjes så er han veltrent... Jeg tror ikke JT kunne oppnådd den fysikken han har (eller har hatt) uten bol, han virker litt for opptatt av andre ting til å konsentrere seg fullt ut om trening og riktig kosthold.  
Jada han har oppnådd en del han å Smiley men svarer bare på det noen sier at jeg bruker Arnold som bilde på avatern. aldri sagt at han ikke har oppnådd noe Wink

Utlogget firsthandomg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #146 : 12. oktober 2010, 22:07 »
Er du som bruker lengst tid på innleggende Halvmetern, ikke kom å si at du ikke tar det like seriøst ;P.. Men jeg synes det er morro selv, selvom diskusjonen er ganske retard xD

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #147 : 12. oktober 2010, 22:08 »
Jan thomas sa selv at han ikke hadde en muskel på kroppen før han begynte å trene, så ja, han var sikkert en kjempe liten gutt. Men nå er det heller ikke alle som trener for å bli "stor", sånn som du sikkert gjør.. De fleste vil nok heller ha en sterk og ripped kropp, enn en tung kropp på maaange kilo..

Skal heller ikke undervurdere styrke i forhold til størrelse.. Tror ikke brytere på 60-70 kilo er har store armer, faktisk ganske små, alikevel er de sterke som okser..
Ja men når han ikke er så veldig sterk no. tror du virkelig han tok så ufattelig mye i benken før han begynte å bruke Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #148 : 12. oktober 2010, 22:08 »
Er du som bruker lengst tid på innleggende Halvmetern, ikke kom å si at du ikke tar det like seriøst ;P.. Men jeg synes det er morro selv, selvom diskusjonen er ganske retard xD
må jo svare så seriøst som jeg kan Tongue

Utlogget firsthandomg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #149 : 12. oktober 2010, 22:11 »
Det vet vel ingen, men han har hatt nok penger til å skaffe seg bra trener, bra programm, bra kosthold osv.. Forresten er det ikke sikkert han tok store mengder med steroider, da ville han sett mye større ut. Men må ærlig si at det ikke er unaturlig at han tar 180 i benken når han var/er på sitt sterkeste

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!