Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 128338 ganger)

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #135 : 24. oktober 2010, 18:24 »


Aldri møtt deg Pastor, men dæven du gir ett godt inntrykk av deg selv Smiley Det var da seff ironisk...

Burde ikke vært ironi, da "pastoren" er en kjernekar Smiley


Tråden heter et eller annet om en kar som doper seg og dra tung mark? Am I right?
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #136 : 24. oktober 2010, 18:25 »
Jeg har angrepet strongman flere ganger her på tf vdr doping jeg, og må vel også regnes blandt antioperene håper jeg. Tror ikke du finner en eneste post som jeg har skrevet som er pro-doping.
 Synes bare ikke det er så mye å skryte av hvis man ikke tar mer en 260 i mark. Da hadde ikke jeg kallt meg selv sterk for å si det sånn....

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #137 : 24. oktober 2010, 18:25 »
Dette er TRENINGSFORUM, ikke styrkeløft forum. 

Det er vel derfor Treningsforum er delt inn i fler kategorier. slikt at det er et forum for styrkeløft og et for Strongman OSV Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #138 : 24. oktober 2010, 18:26 »
Ja, men noen av de som ikke vil være her utelater ikke å være her fordi det ikke er styrkeløftforum. Disse kritikerne mener det kan gå under dopforum Smiley Jeg er litt uenig i det selv om jeg forstår dem. Og selv om jeg hadde vært enige med dem så hadde det vært bedre, mener jeg, å vise engasjement ved å skrive i slike diskusjoner enn å bare holde seg unna.

Ok, så hvem skulle bestemt hva som passer seg å ligge under dopforum da? Pastoren?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #139 : 24. oktober 2010, 18:28 »
Jeg har angrepet strongman flere ganger her på tf vdr doping jeg, og må vel også regnes blandt antioperene håper jeg. Tror ikke du finner en eneste post som jeg har skrevet som er pro-doping.
 Synes bare ikke det er så mye å skryte av hvis man ikke tar mer en 260 i mark. Da hadde ikke jeg kallt meg selv sterk for å si det sånn....
Nei, men nå har vel ikke Pastoren hverken skrøtet av styrken sin eller sagt at han er sterk, heller.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #140 : 24. oktober 2010, 18:29 »
Vi er bedre enn strongmen og byggere. Vi holdt ut og trente reint og nå er det vi som er virkelig sterke.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #141 : 24. oktober 2010, 18:31 »
Ok, så hvem skulle bestemt hva som passer seg å ligge under dopforum da? Pastoren?
De som omtaler Treningsforum som Dopforum mener vel at det er så mange medlemmer her som er alt for liberale og/eller bruker dop selv og at samtlige reklamer og 95% av alle bilder på artikler er av dopere at de kaller stedet det de gjør. De mener vel at ansvarlig redaktør skulle ført en annen linje om de skulle satt sin fot her inne - men da hadde nok ikke Treningsforum blitt så stort som det er og pengesekken hadde vært mindre Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #142 : 24. oktober 2010, 18:32 »
Jeg har angrepet strongman flere ganger her på tf vdr doping jeg, og må vel også regnes blandt antioperene håper jeg. Tror ikke du finner en eneste post som jeg har skrevet som er pro-doping.
 Synes bare ikke det er så mye å skryte av hvis man ikke tar mer en 260 i mark. Da hadde ikke jeg kallt meg selv sterk for å si det sånn....

Lillebroren min dro 230kg i markløft etter 4 måneders trening, han tok 180kg første gang han prøvde øvelsen. Han gjorde også 180kg i dyp knebøy på samme tiden, i benkpress tok han bare 110kg. Altså ett lite talent vil si, men han var jo ikke underlagt NSF/NIF.

Alle talentene har forsvunnet til styrkeløft, ingen talenter innen andre styrkegrener. Muligens vekløfting da....
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #143 : 24. oktober 2010, 18:35 »
Han sier "vi".

Det betyr jo da alle styrkeløfter, ikke han selv spesielt.

Og ElGordo, hvis du drar 260kg i mark, og ikke kaller deg "sterk", da sliter du. Eeeeller så sammenligner du deg bare med folk som doper seg kanskje?


En annen ting, det virker som fler folk her inne skriver nesten dirkete at fordi styrkeløftere ikke er for doping, er de dårlige mennesker?


Altså, å kjøre Tour de France på moped er ikke så veldig tøft. Det er heller ikke så kult å vite at når du drar 300kg i markløft, hadde du aldri klart det uten dopet ditt. ( Dårlig eksempel ettersom det er høy %andel som doper seg i sykling men..)
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #144 : 24. oktober 2010, 18:36 »
Jeg prøvde å sitere deg, Gordo, men det var vanskelig å sitere en sitering hehe Smiley Nå står det "vi" og ikke "jeg" i den siteringen. Og ordet sterk kan ha blitt brukt i betydningen psykisk sterk. Han nevnte heller ikke eksplisitt markløft ; for totalmessig er han virkelig sterk.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #145 : 24. oktober 2010, 18:36 »
Lillebroren min dro 230kg i markløft etter 4 måneders trening, han tok 180kg første gang han prøvde øvelsen. 

Økte 50kg i på 4 måneder?

Det luktet litt råttent.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #146 : 24. oktober 2010, 18:37 »
De som omtaler Treningsforum som Dopforum mener vel at det er så mange medlemmer her som er alt for liberale og/eller bruker dop selv og at samtlige reklamer og 95% av alle bilder på artikler er av dopere at de kaller stedet det de gjør. De mener vel at ansvarlig redaktør skulle ført en annen linje om de skulle satt sin fot her inne - men da hadde nok ikke Treningsforum blitt så stort som det er og pengesekken hadde vært mindre Smiley

Ok, men slik er verden. Det er vel likt på omtrent alle nettsider/forum på nettet, norske som utelandske. Det er vel bedre å boikotte sidene da i stedet for å han en profil på nettsiden Wink
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #147 : 24. oktober 2010, 18:38 »
Ok, men slik er verden. Det er vel likt på omtrent alle nettsider/forum på nettet, norske som utelandske. Det er vel bedre å boikotte sidene da i stedet for å han en profil på nettsiden Wink
Ja, noen mener det. Jeg mener ikke det Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #148 : 24. oktober 2010, 18:41 »
Økte 50kg i på 4 måneder?

Det luktet litt råttent.

Ja, det gjør det sikkert for en person med elendige gener. Han la også på seg 10-15 kg på samme tiden, det meste i vann og fett vil jeg si. Han trente 3x5 i noen uker også gikk han over på ett 8 ukers dietmar oppkjørings program. Han sluttet å trene etterpå, ble for mye arbeid for meg å dra han med på trening da han ikke brant for det. Han har dietert seg ned fra 120kg og ned til ca 100kg. Trener litt biceps en gang i uka i tillegg til spinning og innendørsfotball. Fikk han til å teste markløft for noen uker siden og han klarte fortsatt 200kg.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #149 : 24. oktober 2010, 18:41 »

En annen ting, det virker som fler folk her inne skriver nesten dirkete at fordi styrkeløftere ikke er for doping, er de dårlige mennesker?




etter min mening så virker det mere som at pastoren og andre styrkeløftere mener de som har prøvd dop må være totalt dumme, tapere og ubrukelige mennesker.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!