Skrevet av Emne: Kvinnelige byggere  (Lest 18516 ganger)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Kvinnelige byggere
« #15 : 25. oktober 2010, 18:18 »
Denne diskusjonen er idiotisk. Diskuteres det ofte hvor tynne syklister ser ut, hvor feite sumobrytere er, hvor halvfeite alpinkjørerne, og hvor store lår og tynne overkropper skøyteløperne har?

De kroppene idrettsutøverne har,ser sånn ut fordi de vil yte best mulig i sin idrett. De kan ikke gå rundt og bry seg om hva folk på gate synes om dem?
Smiley

Utlogget liffy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

  • Mindbuilder
Sv: Kvinnelige byggere
« #16 : 25. oktober 2010, 18:37 »
Det er jo forsåvidt et godt poeng, bjørn, men det er jo en grunnleggende forskjell mht. kvinnelige kroppsbyggere og disse andre idrettsutøverne; altså at utseendet i førstnevnte er målet, mens i de andre idrettene er et verktøy for å nå målet.

Forøvrig synes jeg folk bør få se ut som de vil, og selv om det virker som om mange her inne har vanskelig for å innse det, så er det ikke nødvendigvis slik at noen ser ut på en viss måte, slik at flest mulig folk skal synes de er sexy.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #17 : 25. oktober 2010, 18:44 »
Jeg synes fittnes kvinner ser småsexy ut (ikke missforstå), men bodybuilder kvinner. Nei, der har de dratt det for langt.
Dratt hva da for langt? Kampen om å bli pen?

Jeg ser ikke på muskler som "desto mer, desto penere". Kvinner skal ikke se ut som muskelberg. De er ikke skapt for det. Men noen små thigte abs er ikke å forrakte.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Kvinnelige byggere
« #18 : 25. oktober 2010, 18:46 »
Jeg ser ikke på muskler som "desto mer, desto penere". Kvinner skal ikke se ut som muskelberg. De er ikke skapt for det. Men noen små thigte abs er ikke å forrakte.

Du skjønner det ikke. Kroppsbygging er ikke en skjønnhetskonkurranse.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Kvinnelige byggere
« #19 : 25. oktober 2010, 18:51 »
Trur de fleste dritter i hva dere gutter synes om dem snarere dritt lei av dere hell tat gidder å bry dere.... Det som tvært i mot er helt på trynnet er at folk hell tat gidder å sitte å lage en post om hva slags synn de har på hva som er stygt eller ei på et forum der ting handler om trening i større og mindre grad. Folk som dere som ødelegger kvinners syn på kroppen sin at alt skal komenteres.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #20 : 25. oktober 2010, 18:57 »
Du skjønner det ikke. Kroppsbygging er ikke en skjønnhetskonkurranse.

Jeg har ikke sagt det heller.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Kvinnelige byggere
« #21 : 25. oktober 2010, 19:02 »
Jeg har ikke sagt det heller.

Hvis du ikke mener det, burde du se at kritikken din er malplassert. Du kunne like gjerne kritisert en PC for ikke å være et klesplagg.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #22 : 25. oktober 2010, 19:07 »
Hvis du ikke mener det, burde du se at kritikken din er malplassert. Du kunne like gjerne kritisert en PC for ikke å være et klesplagg.

Du er langt ute på vidda. Du vrir og vender på det jeg sa og får det til å se ut som om jeg mener bodybuilding er en skjønnhetskonkuranse. Noe jeg ikke gjør.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Kvinnelige byggere
« #23 : 25. oktober 2010, 19:07 »
Sannsynligvis tråd nummer 1000 her på forumet på samme tema.

Hva med å:
1. lære seg forskjellen på konkurranseform og hverdagsform
2. formulere seg mindre ufint når det gjelder et så følsomt tema
3. drite i hva andre synes er flott eller ikke

Honnør!

Forøvrig, leste igjennom tråden på VG; den består av oppgulpet til en gjeng drittunger.. Ganske utrolig hva enkelte klarer å lire av seg...

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: Kvinnelige byggere
« #24 : 25. oktober 2010, 19:27 »
Nei, jeg skjønner utrolig godt at disse kvinnene ikke bryr seg om hva andre synes om dem, fordi de ser jo direkte stygg ut. Rett og slett mandig og utrolig turnoff. Nei, det er ingen skjønnshetskonkurranse, snarere tvert imot. Kvinnelig bodybuilding handler om å være mest mandig og stygg. Skjønner ikke at de tør stille seg foran kamera med en slik kropp. Ville vært halvfeit anyday fremfor det der, helt seriøst.

Takk for meg.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Kvinnelige byggere
« #25 : 25. oktober 2010, 19:33 »
Nei, jeg skjønner utrolig godt at disse kvinnene ikke bryr seg om hva andre synes om dem, fordi de ser jo direkte stygg ut. Rett og slett mandig og utrolig turnoff. Nei, det er ingen skjønnshetskonkurranse, snarere tvert imot. Kvinnelig bodybuilding handler om å være mest mandig og stygg. Skjønner ikke at de tør stille seg foran kamera med en slik kropp. Ville vært halvfeit anyday fremfor det der, helt seriøst.

Takk for meg.

Du opprettet denne tråden bare for å si at du ikke liker kvinner med muskler? Tongue
Smiley

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: Kvinnelige byggere
« #26 : 25. oktober 2010, 19:35 »
Du opprettet denne tråden bare for å si at du ikke liker kvinner med muskler? Tongue

Nei, blandt annet høre om det finnes noen vesener som synes kvinnenes fysikker er rå/pen/bra eller positiv på noe som helst måte. Tipper de som liker disse "kvinnene" er skaphomser som tenner på menn Tongue

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Kvinnelige byggere
« #27 : 25. oktober 2010, 19:37 »
Nei, jeg skjønner utrolig godt at disse kvinnene ikke bryr seg om hva andre synes om dem, fordi de ser jo direkte stygg ut. Rett og slett mandig og utrolig turnoff. Nei, det er ingen skjønnshetskonkurranse, snarere tvert imot. Kvinnelig bodybuilding handler om å være mest mandig og stygg. Skjønner ikke at de tør stille seg foran kamera med en slik kropp. Ville vært halvfeit anyday fremfor det der, helt seriøst.

Takk for meg.

Tror du virkelig noen av de profesjonelle utøverne her på treningsforum bryr seg om hva du synes? Din patetiske og latterlige mening? Utifra de siste innleggene dine her på Treningsforum, kan jeg ta en kjapp analyse av deg: Du har mislykket totalt med treningen din, du har lenge ønsket 'drømmekroppen' som blant annet Øyvind Fjeldseth viser fantastisk frem i artikkelen det linkes til.

Du er 17 år, ønsker resultater fortest mulig, helst igår! Du har 'stagnert' over lengre tid, men det du ikke vet er at den eneste fremgangen du noensinne har hatt er den obligatoriske fremgangen ALLE har de første ukene når en løfter vekter. Den vekta du har lagt på deg er mest sannsynlig kun siste innskuddet fra puberteten din der du skal ferdigutvikles.

Så kanskje du skal se deg selv i speilet en gang til, vurdere resultatene du har oppnådd de siste årene før du dømmer noen som dedikerer hele livet sitt til en gren du latterliggjør? Om du hadde hatt resultatene, så hadde du fortsatt hatt 0 rett til å håne sporten på den måten du gjør - En ting er å ytre en mening, men det du presterer å komme med her er moralsk forkastelig.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Kvinnelige byggere
« #28 : 25. oktober 2010, 19:38 »
Du er langt ute på vidda. Du vrir og vender på det jeg sa og får det til å se ut som om jeg mener bodybuilding er en skjønnhetskonkuranse. Noe jeg ikke gjør.

Hvis det ikke er en skjønnhetskonkurranse, hva er da vitsen med å kommentere utseendet? De ser jo annerledes ut 99% av tiden uansett liksom. Hvorfor diskutere det tiltrekkende med en konkurranseform? Det er absurd.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Kvinnelige byggere
« #29 : 25. oktober 2010, 19:40 »
Synest Lance Armstrong, Michael Schumaker, Lionel Messi har valgt feil, tipper at det finnest måter de kunne sett penere ut på. Bruke tid på å sykle? Han burde da ha penger nok etter 3 vinn til å bruke all tid på å fokusere på utsendet. Forøvrig liker jeg å se på biler, men har aldri tenkt på at bilene designes utifra at jeg skal ville knulle de. Dessuten er smaken blandt folk ganske variert, så menn som liker bodybuilder damer vil nok variere, nettsom med folk som liker glamourmodeller, tykke, tynne osv. Bodybuilding handler uansett ikke først å fremst om noe skjønnhetsideal, dette er det missekonkuranser som tar seg av, selv om jeg personlig synest mange av fitnessdamene slår disse Wink Jøst may fiddy sents.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!