Skrevet av Emne: Vedr. stenging av VIGRID posten  (Lest 7907 ganger)

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Vedr. stenging av VIGRID posten
« #30 : 14. mai 2004, 13:16 »
Likevel, ved å ha lest gjennom denne posten et par ganger får jeg inntrykk av at det er snakk om grove brudd på menneskerettighetene og domstolen i Haag neste. Snakker ikke nedsettende om regelverket, men lighten up.. Litt større takhøyde burde være mulig.

Se her ja, ved hjelp av et par linjer, så klarte du å få frem det budskapet jeg prøvde, (men ikke klarte) med en del flere linjer.  Grin
Honnør  2thumbsup

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Vedr. stenging av VIGRID posten
« #31 : 14. mai 2004, 14:12 »
ja, jeg syntes jeg ser det for meg i VG: "norsk treningsforum i brutal rasismediskusjon - - 'vi burde tatt affære tidligere' sier en oppgitt daglig leder ved treningsforum.no til VG" .. og etterpå spanderer se&hør tur til mallorca hvor moderatorene prater ut om det tøffe kjøret de siste ukene.

(et litt forsiktig forsøk på litt humor i en ellers dyster og tørr diskusjon.. Smiley
Haha morsom kar du  Smile

Likevel, ved å ha lest gjennom denne posten et par ganger får jeg inntrykk av at det er snakk om grove brudd på menneskerettighetene og domstolen i Haag neste. Snakker ikke nedsettende om regelverket, men lighten up.. Litt større takhøyde burde være mulig.
Eg synes absolutt du bør definere med kva du meiner litt større takhøyde?

Reglene er så enkle å følge at bruker du sunn fornuft så holder du deg innenfor reglene.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Vedr. stenging av VIGRID posten
« #32 : 19. mai 2004, 02:57 »
Jeg synes regelene her er bra og tydelige og jeg synes de fleste her inne har en fin tone. Men som nevnt tidligere i denne posten; enkelte diskusjoner om (typisk) innvandring og steroider har tatt litt av m.t.p. språkbruk og holdninger. Enkelte utsagn synes jeg rett og slett har vært ufine (skal ikke sitere noen), spesielt de rettet mot innvandrere.

Steroid-debatter synes jeg det er bra av vi har, men også her synes jeg det kan bli litt vel mye "kanskje bruker du steroider selv"-beskyldninger, og dette er nok ikke alltid like morsomt å få slengt mot seg.

For ikke å snakke om stadig tilbakevendende slengbemerkninger under bildeprofilene og bilder av fitnessdamer... Tipper det er mange her som hadde foretrukket å sluppet disse Tongue

Man skal kunne diskutere begge de to førstnevnte temaene (samt kommentere bilder) uten å bli vulgær eller generaliserende, og i de tilfeller hvor dette ikke skjer synes jeg det er helt på sin plass at moderatorene griper inn 2thumbsup

Nettforum er veldig bra, men også ganske sårbart, da man går glipp av kroppsspråk og andre ting som utgjør en stor del av uttrykksformene våre. Ironi og følelser er ikke alltid like lett å få fram, og det dukker jevnlig opp eksempler på at uttalelser blir mistolket pga. dette. Smilefjesene er en fin måte å "berike" kommentarene med, men jeg mener at man alltid først og fremst bør uttrykke seg så tydelig som mulig skriflig.

Dersom man føler at man har blitt urettferdig behandlet, regner jeg med at man alltids kan kontakte moderatorene og høre hvorfor innlegg eller poster har blitt slettet. I dette tilfellet var det jo (slik jeg forstår det) først og fremst snakk om en overskrift, og det kan jo hende en endring av denne hadde vært nok til at tråden kunne fortsette.

Jeg mener moderatorene gjør en fremragende jobb!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!