Skrevet av Emne: En kompis på dop :O  (Lest 19745 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: En kompis på dop :O
« #30 : 02. november 2010, 10:50 »
Hva han trøkker i seg kan ikke være noe mer usunt enn hva de fleste andre i hans alder gjør, vertfall ikke om han har lagt mye forarbeid ned i det. 
Er nok mange byggere som begynte så tidlig, og kansje tidligere.

Kommentarer som dette er både provoserende og skremmende. Nå er du bare ett lite barn i mine øyne men med denne type holdninger blant tenåringer er det ikke rart det går dårlig med mange. I denne alderen har man jo også de beste forutsetninger for å bygge muskler uten å bruke noe dritt som dette. Jeg begynte selv med styrketrening i denne alderen og det var utrolig hvor mye muskler jeg klarte å legge på meg på bare ett år. Har ikke hatt samme økninger siden.
Denne gratis økningen får man kun en periode i livet og å kaste bort den er etter min mening idiotisk.



Utlogget Bacon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

  • Eat yellow snow ... It might be beer!
Sv: En kompis på dop :O
« #31 : 02. november 2010, 10:57 »
Kommentarer som dette er både provoserende og skremmende. Nå er du bare ett lite barn i mine øyne men med denne type holdninger blant tenåringer er det ikke rart det går dårlig med mange. I denne alderen har man jo også de beste forutsetninger for å bygge muskler uten å bruke noe dritt som dette. Jeg begynte selv med styrketrening i denne alderen og det var utrolig hvor mye muskler jeg klarte å legge på meg på bare ett år. Har ikke hatt samme økninger siden.
Denne gratis økningen får man kun en periode i livet og å kaste bort den er etter min mening idiotisk.




Honnør
Ove Andreassen - Kompis, Trener og Forbilde

Stord SK

Høyde: 173cm
Vekt: 109kg

Stevnepers utstyrsfritt
Bøy: 150kg
Benk: 145kg
Mark: 170kg
Mål: Delta i NM styrkeløft
Bacon`s Gymtimer
Blogg Med filmer å logg Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: En kompis på dop :O
« #32 : 02. november 2010, 11:09 »
Kommentarer som dette er både provoserende og skremmende. Nå er du bare ett lite barn i mine øyne men med denne type holdninger blant tenåringer er det ikke rart det går dårlig med mange. I denne alderen har man jo også de beste forutsetninger for å bygge muskler uten å bruke noe dritt som dette. Jeg begynte selv med styrketrening i denne alderen og det var utrolig hvor mye muskler jeg klarte å legge på meg på bare ett år. Har ikke hatt samme økninger siden.
Denne gratis økningen får man kun en periode i livet og å kaste bort den er etter min mening idiotisk.




Han har lov til å drikke, kjøre bil, og sitte i fengsel i en alder av 19. Da får det være greit å bole hvis man ikke gidder å trene uten.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: En kompis på dop :O
« #33 : 02. november 2010, 11:29 »
Han har lov til å drikke, kjøre bil, og sitte i fengsel i en alder av 19. Da får det være greit å bole hvis man ikke gidder å trene uten.

Det er aldri greit å bole. Tapere boler.

Å ta seg en øl og kjøre egen bil upåvirket av rus, så lenge man har førerkort, er da to helt greie saker. Ser ikke grunnen til at du kobler inn det i en AS diskusjon.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: En kompis på dop :O
« #34 : 02. november 2010, 11:38 »
Kommentarer som dette er både provoserende og skremmende. Nå er du bare ett lite barn i mine øyne men med denne type holdninger blant tenåringer er det ikke rart det går dårlig med mange. I denne alderen har man jo også de beste forutsetninger for å bygge muskler uten å bruke noe dritt som dette. Jeg begynte selv med styrketrening i denne alderen og det var utrolig hvor mye muskler jeg klarte å legge på meg på bare ett år. Har ikke hatt samme økninger siden.
Denne gratis økningen får man kun en periode i livet og å kaste bort den er etter min mening idiotisk.


Veldig enig! 23-25år er en grei alder! Det har nå med vor mye man er utviklet i hode.. man har som regel litt andre prioriteringer som 25åring enn som 19åring. Jeg for min del blir provosert av at folk sier at dem bare skal kjøre en kur.. blir liksom hæh? Mong! Hvorfor skal du kjøre i deg bol bare for å legge på deg 3-4kg biff? Det får du jo til naturlig, greit at det tar litt tid, men uansett.

Trenbolone gjør mye med hode til folk, å det er som regel ikke særlig positivt! Trenbolone har sendt mange høvelig erfarne folk på bærtur, så vist han tror at pcten (PCcrashen) hans blir no særlig hyggelig så kan jeg love at det blir den ikke! Men kan jo hende at du får deg en god latter da! :p



 





180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: En kompis på dop :O
« #35 : 02. november 2010, 11:39 »
Det er aldri greit å bole. Tapere boler.

Syns du. Det er forsåvidt teit av "vennen til ts" å bole i en alder av 19. Men det er forsåvidt mye annet som er dumt også. Forrige posten min var et svar på at han bare er en liten unge i Stians øyne. Men han er altså ikke det Wink Det er heldigvis et relativt fritt land, og folk får lov til å bole hvis de vil det.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: En kompis på dop :O
« #36 : 02. november 2010, 11:54 »
?

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: En kompis på dop :O
« #37 : 02. november 2010, 11:55 »
Syns du. Det er forsåvidt teit av "vennen til ts" å bole i en alder av 19. Men det er forsåvidt mye annet som er dumt også. Forrige posten min var et svar på at han bare er en liten unge i Stians øyne. Men han er altså ikke det Wink Det er heldigvis et relativt fritt land, og folk får lov til å bole hvis de vil det.

Tror ikke du forstod poenget mitt Huh

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: En kompis på dop :O
« #38 : 02. november 2010, 12:35 »
Syns du.

Hvis du mener det er helt samma faen, evt at det er helt OK om folk tar steroider, så har vi ikke så mye mer å snakke om.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: En kompis på dop :O
« #39 : 02. november 2010, 12:59 »
Hvilken alder anser folk at det er fornuftig å begynne i da? Siden så mange nevner det.......
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: En kompis på dop :O
« #40 : 02. november 2010, 13:03 »
Stanser denne. Nok spørsmål om "kompisen min" osv Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!