Skrevet av Emne: Islam i Europa  (Lest 5091 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Islam i Europa
« #15 : 19. november 2010, 22:37 »
Problemene er veldig reelle. Her er en video fra Frankrike når politiet skal etterforske en voldtektssak: http://www.youtube.com/watch?v=5D-1WO8KkIA&feature=player_embedded#!

Gi det et par år, så har vi samme tendensen her. Det er jo slik i Sverige allerede, enkelte steder.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Islam i Europa
« #16 : 19. november 2010, 22:46 »
Veldig bra folkens, godt å se at det finnes flere som ikke lar seg hjernevaske.
Det var en grunn til at jeg flyttet fra Oslo, da det ble tid for å stifte familie.

Jeg vil gjerne anbefale document.no, for dem som ønsker litt samfunnsrefleksjon som ikke er skrevet av folk som er mørkerøde.

MVH Kristoffer
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Islam i Europa
« #17 : 20. november 2010, 16:16 »
I ethvert oppegående samfunn skulle politi hatt mer respekt blant folket enn det der. Selv når politimannen har hånda på våpenet, så fortsetter gjengen å terge, for de vet at sjansen er minimal for å bli skutt. Dette 68-erne og andre venstrefantasters feil, som skal forstå seg i hjel på alle innvandreres problemer, og de har fått samfunnet til å frykte å bli stemplet som rasist, intolerant osv. Hadde politimannen skutt, så hadde karrieren hans vært over. Det visste både politimannen selv og innvandrergjengen.

Gjengen der hadde alle fortjent et velplassert pistolskudd i kneskåla, så hadde det kanskje ikke lenger vært så artig å kaste stein. Det ville i det minste amerikanske politifolk sørget for.

Jeg er ikke tilhenger av politibrutalitet, men jeg er helt enig. Hadde dette vært i Usa, hadde ikke gjengen stått å yppet mot en bevæpnet politimann. Men mest av alt er jeg glad for at vi i allefall foreløpig ikke har slike tilstander her i landet at vi trenger så brutalt poiliti

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Islam i Europa
« #18 : 20. november 2010, 16:18 »
Gi det et par år, så har vi samme tendensen her. Det er jo slik i Sverige allerede, enkelte steder.

Ja, og det er nærmest ufattelig at det er så underrappotert her i Norge hvordan tilstandene er vi vært nærmeste naboland. Der er internett fantastisk, det går ikke an å holde denslags skjult

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Islam i Europa
« #19 : 20. november 2010, 17:58 »
http://www.dagbladet.no/2010/11/20/nyheter/hitler/utenriks/tyskland/nazismen/14381322/

Med dette, og en mer nasjonalistisk linje i Tyskland fremover(jamfør Angela Merkels uttalelser), kanskje vi ser et muslimsk holocaust i fremtiden what
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Islam i Europa
« #20 : 20. november 2010, 18:34 »
http://www.dagbladet.no/2010/11/20/nyheter/hitler/utenriks/tyskland/nazismen/14381322/

Med dette, og en mer nasjonalistisk linje i Tyskland fremover(jamfør Angela Merkels uttalelser), kanskje vi ser et muslimsk holocaust i fremtiden what

Man bør naturligvis være åpen for å se på tegn til dette også, men det er ingenting som tyder på at noe slikt kan være på vei. At vi kan få et muslimsk holocaust er noe som bekymrer meg meget lite. Hvis det bekymrer meg, så måtte det være faren for at flere og flere Europeere blir drept av muslimer etter hvert som muslimer blir mer og mer tallrike i Europa, og tar med seg middelalderkulturen sin fra, Pakistan, Somalia, Afghanistan. Jeg vet ikke om dette eventuelt kan kalles et "muslimsk holocaust".

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Islam i Europa
« #21 : 20. november 2010, 19:07 »
Man bør naturligvis være åpen for å se på tegn til dette også, men det er ingenting som tyder på at noe slikt kan være på vei. At vi kan få et muslimsk holocaust er noe som bekymrer meg meget lite. Hvis det bekymrer meg, så måtte det være faren for at flere og flere Europeere blir drept av muslimer etter hvert som muslimer blir mer og mer tallrike i Europa, og tar med seg middelalderkulturen sin fra, Pakistan, Somalia, Afghanistan. Jeg vet ikke om dette eventuelt kan kalles et "muslimsk holocaust".

Jeg er enig med deg her også, nevnte det bare som et lite "funfact" Smiley
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Islam i Europa
« #22 : 20. november 2010, 19:38 »
Islam har angrepet europa flere ganger i ikke for fjern historie. Sist gang ble de slått tilbake ved wiens porter.
Forskjellen nå iforhold til da, er at det bor millioner av potensielle 5.kolonister i europa allerede. Itilegg er det millioner av selvutslettende kulturrelativister, som skammer seg over sin egen identitet, og ivrig bærer ved til sitt eget likbål. På toppen av det hele, har unge menn og gutter blitt femininisert og dialogisert, i en slik grad at de ikke kan forsvare seg selv og sine. Rull sammen til en ball dersom noen slår deg!
Det er heller ingen strategisk fordel at forsvaret i samtlige europeiske land har blitt marginalisert\rasert.
Vi går nok en mørk fremtid i møte.....
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Islam i Europa
« #23 : 05. desember 2010, 20:33 »
Er så rart at et land må ta seg til rette for innvandrerne, og ikke omvendt. Vi har ikke råd til å ta vare på de menneskene som er her allerede, og likevel slipper vi inn flere fordi vi har et slags sinnsykt ansvar for å redde verden. Eneste vi har oppnådd er økt kriminalitet, en hovedstad som snart er ubeboelig og bare generell idioti. Dere husker sikkert nyheten om at norske jenter var så lettkledd, da de utenlandske mente at om jentene ikke vil bli voldtatt så må de kle på seg. Om ikke så har de bare seg selv å takke..

Jeg er ikke rasist på noen måte, men dette går ikke bare på religion. Det går mer på idiotisme, egoisme og bare dumsnillhet fra staten.

Utlogget erikv2

Sv: Islam i Europa
« #24 : 05. desember 2010, 20:40 »
Islam eller religion for den del er en trussel uansett hvor den befinner seg eller kommer ifra.

Rasjonalitet og frihet er ingredienser for fremgang i verden, ikke totalitære regimer basert på hjernevask og indoktrinering.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!