Skrevet av Emne: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)  (Lest 16967 ganger)

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« : 20. november 2010, 01:47 »
Jeg tenkte å starte en tråd hvor dere kan poste de verste marerittene dere kan huske! 

Meg først! Jeg har et par ganske kjipe mareritt som jeg kan skrive, men skriver bare 1 i første omgang.

Jeg har et mareritt som er brent inn i hodet på meg.
Mareritt nummer 1
Jeg leste fortiden til en eksamen og måtte ta meg en powernap fordi jeg var så sliten.

Så når jeg hadde sovnet, drømte jeg at jeg våknet igjen av at kroppen min gjorde vondt. Så satt jeg meg opp i sengen og så at blodårene på armene mine var sinnsykt store og at de var vonde. Plutselig ble blodårene knall blå og jeg klarte ikke bevege meg. Kjente at kroppen verket kraftig og at jeg begynte å riste kraftig. Samtidig som jeg kjente at blod pumpet ut av øre , nese , munn og øyner for hvert hjerteslag.  Fikk så sykt panikk, men klarte ikke å bevege meg i det hele tatt.

Det føltes som evigheter, men til slutt våknet jeg, gjennomsvett og pinne stiv.  Helt forferdelig  :O

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #1 : 20. november 2010, 01:59 »
eneste marerittet jeg kan huske er vel fra jeg var 3-4 år gammel. Jeg sover på rommet mitt og våkner, går opp i stua, så hører jeg noe på utsiden av vinduet. Når jeg gikk bort for å kikke, hoppet det et salgs brunt monster opp på ruta og prøver å komme seg inn, jeg blir redd og løper bort til pappa, men han sover i en stol og vil ikke våkne, mens monsteret prøver å ta meg.

Husker hele drømmen sykt godt, flyttet der ifra da jeg var 4 år, men husker fortsatt huset og møbleringen perfekt pga det marerittet.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #2 : 20. november 2010, 02:10 »
Spor! hehe..
Har aldri mareritt!! Sad
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #3 : 20. november 2010, 12:30 »
eneste marerittet jeg kan huske er vel fra jeg var 3-4 år gammel. Jeg sover på rommet mitt og våkner, går opp i stua, så hører jeg noe på utsiden av vinduet. Når jeg gikk bort for å kikke, hoppet det et salgs brunt monster opp på ruta og prøver å komme seg inn, jeg blir redd og løper bort til pappa, men han sover i en stol og vil ikke våkne, mens monsteret prøver å ta meg.

Husker hele drømmen sykt godt, flyttet der ifra da jeg var 4 år, men husker fortsatt huset og møbleringen perfekt pga det marerittet.

Det der er et klassisk mareritt mange har som unge. Altså det å være i nød, men at foreldre ikke kan hjelpe. En annen versjon er at man løper mot foreldrene sine, men det går veldig sakte, og det som er ute etter å ta deg kan gjør det. Har opplevd det samme.

Selv er mitt værste mareritt: jeg skal trene. Tar turen opp på treningsstudioet mitt. Kommer inn og er klar for en skikkelig benøkt. Er veldig gira på knebøy. Men nei! Treningsstudioet er fylt opp med knebøystativ, men ALLE ER OPPTATT MED FJORTISER SOM TAR BICEPSCURL!!! WHYYYYYYY?!?!?!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #4 : 21. november 2010, 00:35 »
Hmmm, vel bortsett fra det uhyggelige marerittet jeg hadde i går, så er det kun 1 mareritt jeg husker godt... Det var på den tiden jeg brukte Melatonin piller for å hjelpe meg å komme fortere i søvn. Hadde bestilt dette fra BB.com, og jeg husker jeg faktisk hadde lest at bivirkningene man kunne få var å få mareritt. Disse pillene funket veldig bra for å komme i dyp søvn, men bivirkningene trådde også til, og en natt gikk jeg på en smell. Jeg hadde drømt at det kom ei transvestitt kjerring inn på rommet mitt, som klatret opp på meg mens jeg lå i sengen, og begynte hva jeg trodde kom til å ende i voldtekt. I det hun klarte å tvinge til seg et kyss rett på munnen, bråvåknet jeg i angst og skrekk. Dette var et ekstremt kortvarig mareritt, men dog veldig realistisk. Det var akkurat som det skjedde der og da, og jeg ble så satt ut at jeg nesten nektet å gå å legge meg igjen. Jeg turte rett og slett ikke å sove.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #5 : 21. november 2010, 00:43 »
Hmmm, vel bortsett fra det uhyggelige marerittet jeg hadde i går, så er det kun 1 mareritt jeg husker godt... Det var på den tiden jeg brukte Melatonin piller for å hjelpe meg å komme fortere i søvn. Hadde bestilt dette fra BB.com, og jeg husker jeg faktisk hadde lest at bivirkningene man kunne få var å få mareritt. Disse pillene funket veldig bra for å komme i dyp søvn, men bivirkningene trådde også til, og en natt gikk jeg på en smell. Jeg hadde drømt at det kom ei transvestitt kjerring inn på rommet mitt, som klatret opp på meg mens jeg lå i sengen, og begynte hva jeg trodde kom til å ende i voldtekt. I det hun klarte å tvinge til seg et kyss rett på munnen, bråvåknet jeg i angst og skrekk. Dette var et ekstremt kortvarig mareritt, men dog veldig realistisk. Det var akkurat som det skjedde der og da, og jeg ble så satt ut at jeg nesten nektet å gå å legge meg igjen. Jeg turte rett og slett ikke å sove.
Haha!! Cheesy
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #6 : 21. november 2010, 01:39 »
Jeg drømmer ofte mye rart, men jeg husker det aldri. Så derfor vil det være vanskelig å gjenfortelle!
Konebanker og totalonanist

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #7 : 21. november 2010, 01:43 »
Noen som har hatt feberfantasier? DET er jævlig det!!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #8 : 21. november 2010, 03:09 »
Hadde et relativt "ufarlig" mareritt en gang.

Jeg drømte at jeg var en ganske stor hvit hval. Jeg svømte rundt i arktis og ante fred og ingen fare. Plutselig er det 3/4 hvalbåter rundt meg og de presset opp på ei stor grunne med små øyer. Da bråvåknet jeg, gikk ut av rommet og satte meg til å grine  Tongue..... Var rundt 10 da.


18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #9 : 21. november 2010, 11:06 »
Drømte for lenge siden at jeg var en hekk. Sånn hekk man har rundt om i hager. Så skulle det av en eller annen grunn sages i hekken med motorsag (og ikke hekkesaks?). Jeg husker at det gjorde vondt så det var ganske kjipt. heheh.

Drømte om dommedag en gang også, men var ikke noe verre enn at jeg overlevde da. Enten var det meteorregn over jorda, eller så var det en gigantisk bombe som eksploderte. Husker ikke helt. Og av en eller annen rar grunn ble jeg helt hvit i kroppen, og mener å huske at jeg mista håret i samme slengen Tongue
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #10 : 21. november 2010, 14:06 »

Drømte om dommedag en gang også, men var ikke noe verre enn at jeg overlevde da. Enten var det meteorregn over jorda, eller så var det en gigantisk bombe som eksploderte. Husker ikke helt. Og av en eller annen rar grunn ble jeg helt hvit i kroppen, og mener å huske at jeg mista håret i samme slengen Tongue

Det var supermann som landet, og du var Lex Luthor med andre ord.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Sterkules

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #11 : 22. november 2010, 20:30 »
Det var tidlig på 90-tallet. Jeg gikk og la meg i sengen og sovnet. Plutselig "våknet" jeg opp tidlig på morgenen. Kunne se sollyset i soverommet og høre fuglene kvitre på utsiden. Det første jeg merket, er at jeg lå bom stille i sengen, uten at jeg var i stand til å røre en liten muskel en gang. Kunne ikke bevege blikket mitt en gang og jeg hadde på følelsen av å kveles. Opplevde en forferdelig rabalder av en lyd i rommet, en blanding av tordenskrall og ondskapsfull latter. Kunne se noen skrekkinngytende vesener fly rundt i rommet. En av dem satt seg på magen min og tok kvelertak på meg. Jeg var på men måte "våken" men samtidig i søvne. Denne skrekkopplevelsen opplevdes som en evighet som aldri tok slutt. Æ vart no vættaskræmt  woot
Høyde/vekt : 174/84
Benkpress: 160
Knebøy: 225

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #12 : 22. november 2010, 20:40 »
Hahaha, jeg hadde en sinnsykt kjip drøm... Har mareritt ca 1 gangi måneden.

Jeg var på skolen, da det er en fyr som er ganske merkelig, briller, store auger, går meg munnen åpen å ser bare helt retarda ut plutselig griper tak i balla mine, å jeg kunne ikke slå han, vær gang jeg grynta eller noe sånnt klep han bare hardere og hardere.. Serriøst, jeg husker att det var sykt vondt.. Lå jeg å grep meg selv ii ballane elns?  what Huh
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Waal

  • Gjest
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #13 : 22. november 2010, 20:44 »
Jeg drømmer ofte at jeg faller ned trappa i kjellern.

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #14 : 22. november 2010, 21:05 »
Hahaha, jeg hadde en sinnsykt kjip drøm... Har mareritt ca 1 gangi måneden.

Jeg var på skolen, da det er en fyr som er ganske merkelig, briller, store auger, går meg munnen åpen å ser bare helt retarda ut plutselig griper tak i balla mine, å jeg kunne ikke slå han, vær gang jeg grynta eller noe sånnt klep han bare hardere og hardere.. Serriøst, jeg husker att det var sykt vondt.. Lå jeg å grep meg selv ii ballane elns?  what Huh
haha!!!!! Sykt mye bra mareritt her! Cheesy
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!