Skrevet av Emne: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)  (Lest 16968 ganger)

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #45 : 23. november 2010, 20:28 »
Haha, får se på det Wink
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #46 : 23. november 2010, 20:32 »
Dette er en stilig tråd.  Her er et tre mareritt som jeg har hatt.

Det første har et komisk poeng sett i etterkant, men var ubehagelig nok da jeg drømte det, fordi det var så forbasket realistisk og livaktig.  Jeg hadde denne drømmen mens jeg jobbet med doktorgraden min: Jeg spiser lunch sammen med kollegene mine, og samtalen går som vanlig om dagligdagse ting.  Så sier en av kollegene til meg, sånn passe henslengt:
 - Du er vel godt forberedt, du som skal disputere i morgen.
 - HÆÆÆ??? Skal jeg disputere i morgen?
 - Ja, har du ikke sett på kalenderen?
Drømmen sluttet med at jeg satt febrilsk med tårer i øyene oppe om natta, og prøvde i all hast å sette sammen en prøveforelesning.

Den andre er en drøm som jeg har hatt flere ganger.  Den går ut på at jeg sitter i leiligheten min, akkurat som nå.  Så kommer fire-fem sånne Clockwork Orange-typer og begynner å terrorisere meg.  De starter forsiktig, med sarkasmer og knusing av inventar.  Så blir det gradvis verre og verre...

Den siste er nok den verste drømmen som jeg har hatt.  Jeg kan ha vært 10-12 år, og lå syk hjemme i feber.  Jeg drømte at hele verden ristet og pulserte som et enormt hjerte, at veggene, taket, gulvet og senga mi svingte fram og tilbake i en rytme som gradvis ble raskere og raskere, villere og villere, omtrendt som slutten på 'A Day in the Life' med the Beatles.  Jeg følte at hele universet ville eksplodere hvert øyeblikk.  Så voknet jeg, og den foreferdelige hallusinasjonen fortsatte i våken tilstand!  Heldigvis greide moren min å roe meg ned.  Den følelsen vil jeg ikke oppleve igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

satell

  • Gjest
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #47 : 23. november 2010, 20:36 »
Skjer det samme med meg å! Utrolig irriterende når det er damebesøk i senga fordi noen av de har klaget på at jeg har vekket dem med rykk og slag...
Haha, du er ikke den eneste som sliter med sånt.. Arma mine slår fra seg kun om jeg sovner etter jobb/trening på dagtid..
Har blitt slått flere ganger når jeg sov med exen.. både bein og armer fløy overalt i det han sovna.. ikke alltid like moro, men han fikk da dårlig samvittighet Tongue

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #48 : 23. november 2010, 20:48 »
Dette er en stilig tråd.  Her er et tre mareritt som jeg har hatt.

Det første har et komisk poeng sett i etterkant, men var ubehagelig nok da jeg drømte det, fordi det var så forbasket realistisk og livaktig.  Jeg hadde denne drømmen mens jeg jobbet med doktorgraden min: Jeg spiser lunch sammen med kollegene mine, og samtalen går som vanlig om dagligdagse ting.  Så sier en av kollegene til meg, sånn passe henslengt:
 - Du er vel godt forberedt, du som skal disputere i morgen.
 - HÆÆÆ??? Skal jeg disputere i morgen?
 - Ja, har du ikke sett på kalenderen?
Drømmen sluttet med at jeg satt febrilsk med tårer i øyene oppe om natta, og prøvde i all hast å sette sammen en prøveforelesning.

Den andre er en drøm som jeg har hatt flere ganger.  Den går ut på at jeg sitter i leiligheten min, akkurat som nå.  Så kommer fire-fem sånne Clockwork Orange-typer og begynner å terrorisere meg.  De starter forsiktig, med sarkasmer og knusing av inventar.  Så blir det gradvis verre og verre...

Den siste er nok den verste drømmen som jeg har hatt.  Jeg kan ha vært 10-12 år, og lå syk hjemme i feber.  Jeg drømte at hele verden ristet og pulserte som et enormt hjerte, at veggene, taket, gulvet og senga mi svingte fram og tilbake i en rytme som gradvis ble raskere og raskere, villere og villere, omtrendt som slutten på 'A Day in the Life' med the Beatles.  Jeg følte at hele universet ville eksplodere hvert øyeblikk.  Så voknet jeg, og den foreferdelige hallusinasjonen fortsatte i våken tilstand!  Heldigvis greide moren min å roe meg ned.  Den følelsen vil jeg ikke oppleve igjen.
Feberfantasier er det jævligste jeg vet om. Kjempe mye feber da jeg var 4-9 år og jeg husker alle marerittene, og det fortsatte selv om du våknet. Forferdelige greier!!!
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #49 : 23. november 2010, 20:57 »
Feberfantasier er det jævligste jeg vet om. Kjempe mye feber da jeg var 4-9 år og jeg husker alle marerittene, og det fortsatte selv om du våknet. Forferdelige greier!!!

JA! Har hatt det også! DRIT SKUMMELT SOM LITEN NÅR DYNA VILLE PRATE/ SPISE MEG OPP!! Tongue
Sykt komisk i etterkant men husker det var skummelt! Gikk ut i stua til foreldra mine og ville aldri legge meg! :/
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #50 : 23. november 2010, 21:55 »
HAHA! bare lyder som gir effekter som de har kalt opp etter effektene av f.eks. hasj.
kan ikke bli testa på noe måter, ja er spennende program Tongue Skjønner ikke at dere ikke har hørt om det fra før, etter som det er såppas populær her..

Dette er nok bare populært innenfor "ditt" område, for jeg har aldri hørt om det før. Verken av venner eller bekjente. Drevet med I-Doser lenge?.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #51 : 23. november 2010, 22:12 »
Den siste er nok den verste drømmen som jeg har hatt.  Jeg kan ha vært 10-12 år, og lå syk hjemme i feber.  Jeg drømte at hele verden ristet og pulserte som et enormt hjerte, at veggene, taket, gulvet og senga mi svingte fram og tilbake i en rytme som gradvis ble raskere og raskere, villere og villere, omtrendt som slutten på 'A Day in the Life' med the Beatles.  Jeg følte at hele universet ville eksplodere hvert øyeblikk.  Så voknet jeg, og den foreferdelige hallusinasjonen fortsatte i våken tilstand!  Heldigvis greide moren min å roe meg ned.  Den følelsen vil jeg ikke oppleve igjen.

Hadde noe av det samme da jeg var liten. Var fryktelig dårlig og hadde høy feber, så jeg sov i sammen med mamma. Det jeg husker er at da jeg våknet fra marerittet mitt, så det ut som om det var en slags bølge på døra. Det var som en strøm av lava på en måte, bare i bølgeform, som bare var på døra. Jeg synest å huske at det ikke var så skremmende, men jeg spurte mamma hva det var, for jeg hadde aldri sett noe slikt før.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #52 : 23. november 2010, 22:12 »
Dette er nok bare populært innenfor "ditt" område, for jeg har aldri hørt om det før. Verken av venner eller bekjente. Drevet med I-Doser lenge?.
Haha, drevet med... Syntes det er et tøft program.. brukt det 5 ganger maybe, hatt det på pcen i 4 år Tongue Brukt sleeping angel, lucid dream++
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #53 : 24. november 2010, 16:40 »
Tok lucid dream i i-doser da jeg la meg i senga i går. Lydene var/ble veldig behaglige(utrolig nok). Jeg sovnet tydligvis veldig fort av lydene selvom jeg i det hele tatt ikke var noe trøtt da jeg la meg. Jeg våknet opp med pcen på fanget veldig brått, aner ikke om det var rett etter lyden var ferdig eller om det var 1 time senere.. la pcen på gulvet og sovnet momentant.
Husker hele drømmen min!!
(fucka drøm..) Startet med at jeg var med 3 venninner og 1 kompis av meg og vi gikk litt rundt før vi så gikk inn i et hus, vi hadde 4kant men kompisen min var ikke med, husker i detaljer hva som skjedde.. pluttslig satt jeg på en fjellvegg ca 10 meter over bakken og chillan med alle 4, har høyde skrekk og de dreiv og kødda litt med meg og skumpa til meg og litt sånt før vi gikk videre.. Pluttslig(igjen) var jeg og kompisen min midt i badeland KLIN NAKENE, alle andre hadde på seg badeshorts.. jeg prøvde og få på meg en badeshorts ved og stjele av en av de andre gutta som var der men ingen ville gi til meg.. så endte med at vi hoppet utti vannet og tok en heis fra under vann og opp til et BIBLOTEK?! så gikk vi nakne rundt på bibloteket og chillan mens folk leste bøker, før vi tok en vannsklie ned til bassenget igjen.. så husker jeg ikke mer.. Drømmen varte ganske lenge og jeg husker alle detaljer av åssen ting så ut, åssen sexen var, alle annsiktene som var i svømmehallen, åssen heisen under vann så ut, fjellkneipa og bibloteket.. Sov veldig dypt!!
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget roenning

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #54 : 24. november 2010, 16:44 »
drømmer hver natt, husker alt i detalj med det første jeg står opp. kommer ikke på noen kule nå, men trente med cutler en økt, her jeg bor. han ble sinna men så våknet jeg. men kan kosttilskudd som bcaa, krea-bolic, zma forårsake drømmer? hørte det bare Tongue

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #55 : 24. november 2010, 17:11 »
krea-bolic og zma komboen er kjent for å skape syke drømmer. Hørte om en kar som begynte å hyle i søvne hver natt, sluttet dagen etter han sluttet med zma. True story.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget CheddaR

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 679
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 679

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #56 : 24. november 2010, 18:40 »
Da jeg brukte zma sov jeg mye bedre, og husket også drømmene mine bedre. Opplevde en rimelig syk drøm: Jeg var detektiv på et gamlehjem. Hadde på meg en brun frakk og lue, og gikk rundt med et forstørrelsesglass. Oppdraget var å finne ut hvem av de eldre som hadde omskåret ponniene i bakgården til gamlehjemmet. Husker ikke mer detaljert.

Hadde ofte det samme marerittet da jeg var yngre. Rett før klokkealarmen begynte å pipe om morgenen drømte jeg at en skummel dame som lignet jenten i the ring sto å skrek meg inn i øret.

Utlogget roenning

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #57 : 24. november 2010, 20:28 »
ja jeg sover MYE tyngre og bedre av zma Tongue drømmer også Cheesy men kan en bli ''avhengig'' av lenger bruk av zma?

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #58 : 24. november 2010, 20:31 »
Det går mye ut på det samme hver gang. Jeg har eksamen, og jeg kjører bil til eksamenslokalet (som i seg selv er ganske sprøtt, siden jeg ikke har lappen). Når jeg kommer frem kan jeg ikke legge på penger for mer enn 10 min av gangen, og eksamen er i typ 5. etasje av bygget. Så er det et sammensurium av å løpe opp og ned trapper for å legge på penger og i tillegg skulle regne vanskelige oppgaver

/fagskadet

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #59 : 24. november 2010, 20:39 »
Da jeg brukte zma sov jeg mye bedre, og husket også drømmene mine bedre. Opplevde en rimelig syk drøm: Jeg var detektiv på et gamlehjem. Hadde på meg en brun frakk og lue, og gikk rundt med et forstørrelsesglass. Oppdraget var å finne ut hvem av de eldre som hadde omskåret ponniene i bakgården til gamlehjemmet. Husker ikke mer detaljert.

Hadde ofte det samme marerittet da jeg var yngre. Rett før klokkealarmen begynte å pipe om morgenen drømte jeg at en skummel dame som lignet jenten i the ring sto å skrek meg inn i øret.)


Hva slags ringeklokke har du?? Tongue
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!