Skrevet av Emne: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)  (Lest 16676 ganger)

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #60 : 24. november 2010, 20:40 »
ja jeg sover MYE tyngre og bedre av zma Tongue drømmer også Cheesy men kan en bli ''avhengig'' av lenger bruk av zma?

Det er bare vitaminer, ingen kjente tilstander av avhengighet Tongue
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #61 : 25. november 2010, 14:23 »
Skjer det samme med meg å! Utrolig irriterende når det er damebesøk i senga fordi noen av de har klaget på at jeg har vekket dem med rykk og slag...

Men å bli vekt opp med rykk og napp derimot; det er ganske så kos Grin


Har vel hatt eit par draumar som var rimeleg freaky. Ein av dei verste var ikkje så lenge sidan:
Det var tordenvær, og lynet slo stadig ned i eit gresk palass som stod oppå ein åshaug. Eg tenkte at det der måtte eg ha bilete av, så eg og fadern bestemte oss for å gå nærmare og få eit skikkeleg foto, vi gjekk gjennom eit par revehagar(?) Og plutseleg slo lynet ned i fadern som gjekk bak meg. Eg sprang til, men han var forvandla til eit skjelett med auger av diamantar merkeleg nok. Han sa sine siste ord, og eg vakna opp i nærmast panikk...

Demonar og spøkelser og slikt har eg derimot ikkje så store problem med. Begynte å sloss med eit spøkelse som ville ha sekken min med gull og drepe meg ein gong. I draumen gjekk knyttneven gjennom spøkelset og traff ei trekasse. I verkelegheita gjekk neven inn i soveromsveggen Tongue
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #62 : 25. november 2010, 14:36 »
Da jeg brukte zma sov jeg mye bedre, og husket også drømmene mine bedre. Opplevde en rimelig syk drøm: Jeg var detektiv på et gamlehjem. Hadde på meg en brun frakk og lue, og gikk rundt med et forstørrelsesglass. Oppdraget var å finne ut hvem av de eldre som hadde omskåret ponniene i bakgården til gamlehjemmet. Husker ikke mer detaljert.

Hadde ofte det samme marerittet da jeg var yngre. Rett før klokkealarmen begynte å pipe om morgenen drømte jeg at en skummel dame som lignet jenten i the ring sto å skrek meg inn i øret.

hahaha! Evig bra Cheesy

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #63 : 25. november 2010, 16:13 »
Men å bli vekt opp med rykk og napp derimot; det er ganske så kos Grin




Haha, noe annet det
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #64 : 25. november 2010, 16:21 »
Vil si min drøm der jeg og Harry Potter var kompiser og dreiv å trylla rundt var space'a, om dette har noe med zma'n vet jeg ikke.

 

Utlogget MeanMachine

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #65 : 25. november 2010, 17:41 »
Det verste marerittet jeg har opplevd i senere år hadde jeg under en tur til Sør-Amerika. Meg & samboeren lå å såv i en slags bungalow, da jeg plutselig fikk for meg at hele området ble tatt av et slags gigantisk jordskred. I drømmen gjorde jeg det eneste fornuftige, nemlig å tviholde på en stokk som holdt oppe hele hytta, mens jeg ropte at nå forsvinner hele jækelskapet!! Da jeg våknet sånn hallveis, sto jeg mitt i rommet å tviholdt på en påle.. Samboeren min var selvfølgelig vettskremt å lå under dyna. Fortsatt i halvsøvne tenkte jeg at dette var en smule flaut og at jeg burde komme frem til en rasjonell forklaring. Det første som falt meg inn var følgende: "ta det med ro, det var bare en apekatt som dundret på taket". Om hun var bekymret fra før, ble hun ikke mindre bekymret av den forklaringen  Grin

Hørte masse redde stemmer rundt om i de andre bungalowene før jeg sovnet igjen..
Kroppsvekt ca 80kg (going up)

"Anabolic steroids are like tampongs, every pussy needs them"

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #66 : 25. november 2010, 18:05 »
Etter og ha lest gjennom tråden kom jeg til å tenke på noe.

Noen andre som sliter med at armern og bein plutselig sparker / slår i det man legger seg ned for å hvile? Er helt sjukt, mange gangen armen hare kaster seg inn i veggen els. Samme med beina, fatter nada. Kanskje man akkurat er på grensen til å sovne?

Bruker ordet sliter siden det kan skje rundt.. 5-10 ganger på 7 dager..

vært borti det flere ganger..Rett før jeg sovner så skvetter kroppen til av en eller annen grunn, samme gjør arma og bein.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #67 : 25. november 2010, 18:19 »
vært borti det flere ganger..Rett før jeg sovner så skvetter kroppen til av en eller annen grunn, samme gjør arma og bein.

Kom over dette temaet en gang da jeg svippa gjennom nettet, det kommer av hypniske myokloniner – dvs muskelsammentrekninger relatert til innsovning. Dette er noe som 70% av befolkningen har tilfeller av. Man vet ikke hvorfor disse oppstår. En forklaring er relatert til endringer i hvor lett hjerneceller blir aktive ved innsovning , særlig i forhold til dem som styrer muskelbevegelser. En annen teori innebærer at disse muskelrykningene inntreffer når en visuelt ser for seg bilder/forestillinger ved innsovning – typisk bilder av/forestillinger av at man faller eller noen snakker etc.

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #68 : 25. november 2010, 18:52 »
Det verste marerittet jeg har opplevd i senere år hadde jeg under en tur til Sør-Amerika. Meg & samboeren lå å såv i en slags bungalow, da jeg plutselig fikk for meg at hele området ble tatt av et slags gigantisk jordskred. I drømmen gjorde jeg det eneste fornuftige, nemlig å tviholde på en stokk som holdt oppe hele hytta, mens jeg ropte at nå forsvinner hele jækelskapet!! Da jeg våknet sånn hallveis, sto jeg mitt i rommet å tviholdt på en påle.. Samboeren min var selvfølgelig vettskremt å lå under dyna. Fortsatt i halvsøvne tenkte jeg at dette var en smule flaut og at jeg burde komme frem til en rasjonell forklaring. Det første som falt meg inn var følgende: "ta det med ro, det var bare en apekatt som dundret på taket". Om hun var bekymret fra før, ble hun ikke mindre bekymret av den forklaringen  Grin

Hørte masse redde stemmer rundt om i de andre bungalowene før jeg sovnet igjen..

Haha, en av de beste Tongue
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Fortell ditt verste mareritt (Drøm)
« #69 : 25. november 2010, 20:17 »
Det verste marerittet jeg har opplevd i senere år hadde jeg under en tur til Sør-Amerika. Meg & samboeren lå å såv i en slags bungalow, da jeg plutselig fikk for meg at hele området ble tatt av et slags gigantisk jordskred. I drømmen gjorde jeg det eneste fornuftige, nemlig å tviholde på en stokk som holdt oppe hele hytta, mens jeg ropte at nå forsvinner hele jækelskapet!! Da jeg våknet sånn hallveis, sto jeg mitt i rommet å tviholdt på en påle.. Samboeren min var selvfølgelig vettskremt å lå under dyna. Fortsatt i halvsøvne tenkte jeg at dette var en smule flaut og at jeg burde komme frem til en rasjonell forklaring. Det første som falt meg inn var følgende: "ta det med ro, det var bare en apekatt som dundret på taket". Om hun var bekymret fra før, ble hun ikke mindre bekymret av den forklaringen  Grin

Hørte masse redde stemmer rundt om i de andre bungalowene før jeg sovnet igjen..
Honnør! Tongue
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!