Skrevet av Emne: Nye regler i bodyfitness!  (Lest 33134 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #30 : 09. desember 2010, 13:39 »
Noe av problemet med å fylle en vektklasse er vel mangel på masse enten i ben eller overkropp. Er jo ikke mange av de norske byggerne i de "lette" klassene som har så imponerende lår og legger selv om overkropp sitter som et skudd (jeg har aldri sett en norsk bygger uansett klasse med legger som jeg blir imponert av).

Thomas Wolden. Utrolige legger uten tvil. Nesten for mye av det gode.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #31 : 13. desember 2010, 15:20 »
Ikke vær hårsår. Er vel ingen hemmelighet at de beste byggerne i -90 er nesten like brede som de er høye. Dverger er de jo selvsagt ikke (var en overdrivelse).
Har de ikke justert ned målene til neste år , da går det vel i riktig retning da??  Da vil jo Broren din fylle ut klassen med engang da jo, bare og hive seg med for deg også davel, gi lillebror litt match Wink

   

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #32 : 13. desember 2010, 16:04 »
Kom nye regler i hagenisseutstilling nylig også, maks 800 kg kroppsvekt på nissen. Bare piss, de gjør det som en konspirasjon mot meg, siden de vet at jeg ikke har en eneste nisse under 950kg.

Nå må jeg ta de AV veksthormon, insulin i hjernen og trippel tsjernobyl testo bol booster for å få de ned og kanskje stille neste år.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #33 : 14. desember 2010, 09:38 »
Har de ikke justert ned målene til neste år , da går det vel i riktig retning da??  Da vil jo Broren din fylle ut klassen med engang da jo, bare og hive seg med for deg også davel, gi lillebror litt match Wink

  

Tror nok både Carl Erik og jeg vil fylle ut klassen neste år egentlig ja. Vi får se. Har fått ny treningspartner ( Sigurdur Kjartansson) som vant -85 og fikk 2. overall for ett par uker siden i Island så med hans hjelp kan nok ting gå veien for min del. Litt mer kjøtt på beina så blir det bra.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #34 : 21. desember 2010, 18:46 »
Kom nye regler i hagenisseutstilling nylig også, maks 800 kg kroppsvekt på nissen. Bare piss, de gjør det som en konspirasjon mot meg, siden de vet at jeg ikke har en eneste nisse under 950kg.

Nå må jeg ta de AV veksthormon, insulin i hjernen og trippel tsjernobyl testo bol booster for å få de ned og kanskje stille neste år.
Er ikke den egentlige grunnen at det ønskes at i alle fall en og annen blandt dommere, teknisk personell og publikum skal komme levende fra disse utstillingene?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #35 : 03. januar 2011, 12:43 »
Er ikke den egentlige grunnen at det ønskes at i alle fall en og annen blandt dommere, teknisk personell og publikum skal komme levende fra disse utstillingene?
'

Jo, kan så være, men i realiteten fører det bare til mer aggresjon hos nissene å ikke få sine vante tilskudd.

Ett avrevent hode spiddet på en stake ser jo ikke bra ut i utgangspunktet, men som regel har det bare startet med en enkel misforståelse fra nissens side, som ofte er utløst av en feil man selv har gjort.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #36 : 03. januar 2011, 19:44 »
Dette er interessant.  Er bruk av synthol utbredt i hagenissekretser?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Nye regler i bodyfitness!
« #37 : 04. januar 2011, 09:02 »
Bare i hodet, siden kroppen ofte blir uproposjonalt stor.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!