Skrevet av Emne: Friskhuset Rognan, latterlige medlemsalternativer/priser?  (Lest 2821 ganger)

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Hei, var innom friskhuset rognan på åpningsdagen og tenkte jeg skulle skrive kontrakt, men fy faen så dyrt.

Fikk valget mellom 12mnd månedslig faktura på 349,- per måned med 500,- innmeldingsavgift (student rabatt+ åpningskampanje)
Eller
499,- per måned + 499 innmeldingsavgift + jeg måtte bestemme meg hvor mange måneder jeg skulle trene der og betale ALLT med en gang.

Og jeg er altså en fattig student som går opp til fagprøve og skal flytte mellom sep/nov så har for det første ikke råd til alternativ 2 og vet heller ikke nøyaktig hvordan måned jeg skal flytte.

Så jeg spør dere andre som trener på friskhuset, hva betaler dere? med student rabatt? går det ann på andre friskhus og betale månentlig uten bindig evt. 6mnd binding Fordi sånn som jeg ser på det blir jeg rævpult uansett om jeg skriver kontrakten på rognan.


Edit: litt skryt til dem likevel, veldig bra styrkeområde (mange benker/2 knebøystativ, masse vekter  Cool ) så ser frem til å trene der.
8*145/7*80/7*135

Utlogget Azmari

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 326
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 326

Jeg betaler 419,- i måneden med studentrabatt, ordinær pris var 519,-. Da jeg meldte meg inn i januar, sa de at man kan ha medlemsskap bare en måned, men det kostet en del mer, tror det ble opp mot 7-800 kr da.

Du kan avbryte kontrakten hvis du flytter til et sted der det ikke finnes et Friskhuset-senter, men da må du si opp kontrakten en måned før eller noe sånt, og du må dokumentere flytting. Hvis du flytter til f.eks. Bodø eller et annet sted som har Friskhuset, så blir bare kontrakten overført til det stedet. Men det er lurt å lese gjennom hele kontrakten før du skriver under på noe.

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Jeg betaler 419,- i måneden med studentrabatt, ordinær pris var 519,-. Da jeg meldte meg inn i januar, sa de at man kan ha medlemsskap bare en måned, men det kostet en del mer, tror det ble opp mot 7-800 kr da.

Du kan avbryte kontrakten hvis du flytter til et sted der det ikke finnes et Friskhuset-senter, men da må du si opp kontrakten en måned før eller noe sånt, og du må dokumentere flytting. Hvis du flytter til f.eks. Bodø eller et annet sted som har Friskhuset, så blir bare kontrakten overført til det stedet. Men det er lurt å lese gjennom hele kontrakten før du skriver under på noe.

Tar med fadern og skriver kontrakt i bodø imorra, og satser på og få til noe sånn som det du har fordi alternativene hun svenske daglige ledern i rognan la opp var latterlige. 
8*145/7*80/7*135

Utlogget Azmari

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 326
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 326

Jeg har da samme type kontrakt, med 12 måneders bindingstid, bare at jeg betaler 419,- i stedet for 349,-. Da blir det jo dyrere for deg om du melder deg inn i Bodø. Meld deg heller inn på Rognan, og hvis du flytter langt vekk så kan du jo bare si opp kontrakten.

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Var bare det at daglig leder sa at jeg ikke kunne avbryte kontrakten ved flytting, blir å dra og høre på ett bemannet friskhus i bodø imorra for å høre om de kan lage egne regler for sånt på enkelte senter eller om man kan,  også tillogmed på rognan avbryte kontrakt ved flytting.  Wink
8*145/7*80/7*135

Utlogget junkfood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Betale for å trene? Nei takk.

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Er dyrt å trene ja. Er vel stort sett billigere på vekt- og styrkeløftklubber, men det har de vel ikke på Rognan (men i Bodø).

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

jeg holder kjeft om 703kr i mnd for premium elixia abonnement :p
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!