Skrevet av Emne: Friskhuset Rognan, latterlige medlemsalternativer/priser?  (Lest 2821 ganger)

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Hei, var innom friskhuset rognan på åpningsdagen og tenkte jeg skulle skrive kontrakt, men fy faen så dyrt.

Fikk valget mellom 12mnd månedslig faktura på 349,- per måned med 500,- innmeldingsavgift (student rabatt+ åpningskampanje)
Eller
499,- per måned + 499 innmeldingsavgift + jeg måtte bestemme meg hvor mange måneder jeg skulle trene der og betale ALLT med en gang.

Og jeg er altså en fattig student som går opp til fagprøve og skal flytte mellom sep/nov så har for det første ikke råd til alternativ 2 og vet heller ikke nøyaktig hvordan måned jeg skal flytte.

Så jeg spør dere andre som trener på friskhuset, hva betaler dere? med student rabatt? går det ann på andre friskhus og betale månentlig uten bindig evt. 6mnd binding Fordi sånn som jeg ser på det blir jeg rævpult uansett om jeg skriver kontrakten på rognan.


Edit: litt skryt til dem likevel, veldig bra styrkeområde (mange benker/2 knebøystativ, masse vekter  Cool ) så ser frem til å trene der.
8*145/7*80/7*135

Utlogget Azmari

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 326
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 326

Jeg betaler 419,- i måneden med studentrabatt, ordinær pris var 519,-. Da jeg meldte meg inn i januar, sa de at man kan ha medlemsskap bare en måned, men det kostet en del mer, tror det ble opp mot 7-800 kr da.

Du kan avbryte kontrakten hvis du flytter til et sted der det ikke finnes et Friskhuset-senter, men da må du si opp kontrakten en måned før eller noe sånt, og du må dokumentere flytting. Hvis du flytter til f.eks. Bodø eller et annet sted som har Friskhuset, så blir bare kontrakten overført til det stedet. Men det er lurt å lese gjennom hele kontrakten før du skriver under på noe.

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84