Skrevet av Emne: Forelsket i bestevenninne for tusende gang  (Lest 14803 ganger)

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #30 : 09. januar 2011, 13:09 »
Ikke for å være spydig, men hvorfor må du på død og liv hele tiden definere forholdet deres? Man trenger ikke å si til det motsatte kjønn at man 'bare er venner'... Slapp av, ha det gøy med folk, både gutter og jenter! Ikke tenk så mye, det viktigste er faktisk at DU har det bra! Kom deg ut blant andre folk og ha det hyggelig! Jeg blir også tullete av å sitte inne og kjede meg. Finn noen hyggelige folk å trene med og feste litt med, det er i hvert fall min 'medisin' Smiley
faktisk ikkje vanskligerer, u belive me Smiley

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #31 : 09. januar 2011, 13:17 »
Poenget er at damer tenner på tynninger med markerte kroppe, ikke schværinger.
Til orientering vil jeg allikevel heller være en schværing. Smiley
Kjenner meg igjen i sammenligningen. Trente dedikert og motivert ett helt år. Stor og sterk som jeg var var draget på damene = 0. Opererte vekk mandlene, og med litt komplikasjoner så gikk jeg ned mye styrke og endel vekt.. men hvem fikk drage på damene da? joda..de kom på rekke og rad Grin men poenget er ikke å deffe seg ned og bli så tynn som mulig. "Alle" kommer når du ser ut som "alle".

Ta deg god tid. Man må finne bare "den" spesielle.. Fra mitt ståsted virker det ikke som om hun her er "den" spesielle..

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #32 : 09. januar 2011, 13:26 »
Sånn som trådstarter sier selv... klarer ikke kutte all kontakt.

Kutt all kontakt, du kommer deg ikke videre følelsesmessig uten det. Desto lengere du holder på så kjører du deg lengere ned i grøfta. Her er ett eksempel tatt fra face.

ælske dæ Hege xxx !!!! glæda mæ sååååå my t du kjæm hjem pus`n!!!!! :-)
20 hours ago · LikeUnlike · Comment · View Feedback (3)Hide Feedback (3)

    *
    *
  xxx xxxx likes this.
    *
          o
          xxx xxxxx ‎HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh??
            18 hours ago · LikeUnlike
          o
            xxx xxxxja, æ ælske hu virkelig!! tok mæ bare unødvendig lang tid og finn det ut!! har itj følt d sånn her siden æ va 16, totalt forelska...utrolig herlig følelse i magen...
            16 hours ago · LikeUnlike · 1 person

12 timer senere:

xxx xxxx
savne dæ pus!! får itj sov uten dæ!!


Dettte var kanskje et drøy eksempel, men her er en dude som har mista seg selv pga <3

Her har dama det er snakk om tatt seg en tur til en kompis på ferie i 7 dager.
Da fant mr x ut hva han følte.
Verste er jo at gutten driter seg fullstendig ut på offentlig forum.

Veit den er litt ut av sammenheng, men jeg lo så jeg grein da jeg sto opp i dag tidlig.
Smil med det smilet du har.

Utlogget memomba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #33 : 09. januar 2011, 13:35 »
Supert. Hva er det du tar til deg da? Er ikke alt her som er god fisk. Smiley
Vel, jeg synes PhillyLynott, Stian, lokomotivet og du kom med noen gode poeng. 79-Tønna virker det også faktisk som tar dette seriøst.
Ikke for å være spydig, men hvorfor må du på død og liv hele tiden definere forholdet deres? Man trenger ikke å si til det motsatte kjønn at man 'bare er venner'... Slapp av, ha det gøy med folk, både gutter og jenter! Ikke tenk så mye, det viktigste er faktisk at DU har det bra! Kom deg ut blant andre folk og ha det hyggelig! Jeg blir også tullete av å sitte inne og kjede meg. Finn noen hyggelige folk å trene med og feste litt med, det er i hvert fall min 'medisin' Smiley
Du behøver ikke å være redd for å virke spydig. Jeg har ikke noe behov for å definere hva forholdet våres er, det er bare sånn jeg snakker. Men jeg forstår hva du mener. Det jeg helst vil, er at vi kan være to mennesker som bare har det hyggelig sammen. Skjønner du nå hva jeg mener?

Din medisin høres for så vidt ut som den mest smertefrie løsningen hittil.

Hehe.. jeg tror kanskje det er litt lett å dra slutninger når en fyr skriver at han er fortapt i en jente som ikke føler det samme og bla bla bla. Som sagt, jeg har ingen sosiale problemer eller noe sånt, jeg er ute blant folk og har det veldig hyggelig sammen med andre. Er slettes ingen stakkars nerd som ikke klarer å prate med jenter eller noe sånt (i tilfellet noen trodde det).
Ta deg god tid. Man må finne bare "den" spesielle.. Fra mitt ståsted virker det ikke som om hun her er "den" spesielle..
Lett for deg å si, som står utenfor og ser på. Smiley Men du har nok desverre rett.

Hun er vel egentlig bare glad og blid og hyggelig mot alle. Lett å like, venner med alle. Naturlig pen, men ikke noen super babe. Puler ikke rundt. Alle guttevennene hennes er alltid småforelsket i henne. Kanskje litt klassisk girl next door som alle faller for, uten at hun gjør noe spesielt for at det skal skje.

Når jeg virkelig tenker over det fatter jeg egentlig ikke hvorfor jeg er så på ræva etter henne. Og da bør vel følelsene mine forsvinne, men det gjør de ikke.

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #34 : 09. januar 2011, 13:39 »
tips til neste gang, for det første hold deg unna total fylla eller hva jeg skal si, kos deg med alkohol men ikke nok til at du ikke har "kontroll" over hva du sier eller gjør sier nå jeg.. dermed vil du heller ikke si til alle jentene du liker at du liker dem.. hold flørten gående og vær litt mystisk;) etter noen kyss som INGEN av dere er i fylla.. men vanlige kyss som kan skje på kino eller resturant eller whateva så kan du kanskje hinte frempå om hu føler no mer;) for hvis dere først har kyssa edru så er det noe mer bak fra begge sider;)

Bygd på personlig erfaring:P føler detta fungerer bedre enn å bli knust:S lykke til med jenta men ville nok glemt henne hvis det var mulig:P du bor ikke i byen så det blir noen smertefulle mnder:S men uansett det er 6mrd mennesker i verden og halvparten er kvinner 3mrd jenter/damer/bestemødre/gjengrodde oldemødre som man holde på med:P mange er jo gift men forsatt;) burde finnes noen andre i verden for deg der ute:D

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #35 : 09. januar 2011, 13:41 »
følelser kan man jo faktisk virkelig ikke gjøre no med da;):S

Utlogget memomba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #36 : 09. januar 2011, 13:42 »
Sånn som trådstarter sier selv... klarer ikke kutte all kontakt.

Kutt all kontakt, du kommer deg ikke videre følelsesmessig uten det. Desto lengere du holder på så kjører du deg lengere ned i grøfta. Her er ett eksempel tatt fra face.

ælske dæ Hege xxx !!!! glæda mæ sååååå my t du kjæm hjem pus`n!!!!! :-)
20 hours ago · LikeUnlike · Comment · View Feedback (3)Hide Feedback (3)

    *
    *
  xxx xxxx likes this.
    *
          o
          xxx xxxxx ‎HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh??
            18 hours ago · LikeUnlike
          o
            xxx xxxxja, æ ælske hu virkelig!! tok mæ bare unødvendig lang tid og finn det ut!! har itj følt d sånn her siden æ va 16, totalt forelska...utrolig herlig følelse i magen...
            16 hours ago · LikeUnlike · 1 person

12 timer senere:

xxx xxxx
savne dæ pus!! får itj sov uten dæ!!


Dettte var kanskje et drøy eksempel, men her er en dude som har mista seg selv pga <3

Her har dama det er snakk om tatt seg en tur til en kompis på ferie i 7 dager.
Da fant mr x ut hva han følte.
Verste er jo at gutten driter seg fullstendig ut på offentlig forum.

Veit den er litt ut av sammenheng, men jeg lo så jeg grein da jeg sto opp i dag tidlig.
Høhø.. så langt nede er ikke jeg heldigvis. Men kult eksempel.

Når det gjelder å kutte all kontakt så spørs det hvor gjennomførbart det er. Vi har alle venner til felles og det hadde kanskje vært litt spesielt hvis vi aldri kan være sosiale sammen lenger. Jeg mener, hvis jeg aldri kan være i samme rom som henne uten at det skal minne meg på følelsene mine, da har jeg faen meg tapt....

Men som jeg sa på en eller annen side, nummer to tror jeg, hvis jeg bare ikke tar kontakt selv, så er det jo ingen garanti om at hun kommer til å gjøre det heller. Vi er nok kanskje ikke så nære som jeg liker å innbille meg. Og hvis hun ikke tar kontakt med meg etter at jeg har sluttet så har jo på en måte problemet løst seg selv?

Utlogget memomba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #37 : 09. januar 2011, 13:43 »
følelser kan man jo faktisk virkelig ikke gjøre no med da;):S

Vel, man kan jo i hvert fall prøve å gjøre sitt beste for å påvirke dem!

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #38 : 09. januar 2011, 13:50 »
hmm hvordan ser jenta på deg? man kan som regel omtrent avsløre hvem som liker hvem bare ved å se på blikkene Wink vet ikke hvordan jeg kan forklare det men folk sender alle typer blikk sinne hat, vennskaplig, koselig , søt , liker deg blikk, sexy osv osv prøv å analyser henne, kanskje hu liker deg nå?

PS: har ikke lest alle poster vet ikke om du har sagt no om at hu føler no for noen andre el...

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #39 : 09. januar 2011, 13:58 »
Jeg tror på ingen måte at du har sosiale problemer, snarere tvert i mot så virker det som om du har stor selvinnsikt.

Det jeg ønsker å komme frem til er at du må ha et mindre anstrengt forhold til den jenta du liker så godt. Skal du komme noen vei med henne så trenger du ikke ta opp vanskelige tema som kjærlighet og vennskap. Man kan ikke komme til enighet om at man skal være venner, jeg har aldri avtalt dette med noen, med unntak av noen ekser.

Siden dere allerede er venner bør du heller gjøre de tingene som dere liker å gjøre sammen. Ikke snakk i hjel det hele...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #40 : 09. januar 2011, 14:01 »
Jeg tror på ingen måte at du har sosiale problemer, snarere tvert i mot så virker det som om du har stor selvinnsikt.

Det jeg ønsker å komme frem til er at du må ha et mindre anstrengt forhold til den jenta du liker så godt. Skal du komme noen vei med henne så trenger du ikke ta opp vanskelige tema som kjærlighet og vennskap. Man kan ikke komme til enighet om at man skal være venner, jeg har aldri avtalt dette med noen, med unntak av noen ekser.

Siden dere allerede er venner bør du heller gjøre de tingene som dere liker å gjøre sammen. Ikke snakk i hjel det hele...
Er nok ikke så lett når du har lyst til å klemme og kysse vedkommende hele tia da, når man er forelska så har man som regel lyst til å kysse og snakke og være så mye med hu som bare mulig:P husker den fra en forelskelses perioden av livet mitt:P men alle er kanskje ikke sånn? Tongue

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #41 : 09. januar 2011, 14:05 »
Tønna.

Det du sier er jo bare tull om det ikke er gjensidig fra dama sin side. Er jo bare ho som får noe ut av det da i form av ett godt vennskap.

Han vil jo bare grave seg lengere å lengere ned ved å opprettholde kontakt med henne.

Det at du kommer til å møte henne innen vennegjengen er kjett, men du skal klare å komme over henne så lenge du ikke oppsøker personen.

Edit: mulig jeg var litt "krass" nå, men det du skriver gjør det bare verre om jeg ikke oppfatter deg feil Tønna.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #42 : 09. januar 2011, 14:07 »
Det jeg vil, er å "komme over henne". Men jeg vil selvfølgelig være venner,

Disse to ønskene er inkompatible. Med mindre du finner ei dame som åpenbart er bedre enn henne, så vil du fortsette å like førstnevnte.

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #43 : 09. januar 2011, 14:29 »
Disse to ønskene er inkompatible. Med mindre du finner ei dame som åpenbart er bedre enn henne, så vil du fortsette å like førstnevnte.

Enig. Jeg har likt samme jente i et år nå, men av div årsaker ikke gjort noe med det. Hun er i venneflokken min så jeg ser henne ofte, men hun ser ut til å ha et eller annet gaående med en av de andre i venneflokken =/  Det er de samme vennene jeg har hengt med stort sett hele siste året og jeg har ikke vært så mye med andre og fått muligheten til å bli interessert i andre heller. Jeg har flere ganger trodd at jeg har kommet over henne, men nei... Hver gang jeg ser noe mellom hun og han knyter det seg hardt inni meg og jeg blir taus. Ikke noe gøy. De følelsene kommer heller ikke til å bli borte før jeg finner ei annen. De vil alltid være der så lenge jeg ikke har ei annen.

Nå søker ikke jeg hjelp her for jeg vet hva jeg skal gjøre, men håper kanskje det hjalp deg litt. Vi mennesker er veldig like
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #44 : 09. januar 2011, 14:46 »
Det går nok aldri over  Grin

Eneste som hjelper er å skifte fokus.
Lær noe nytt, gjør noe nytt,opplev noe nytt.
Samme hva fallskjerm, andre jenter, bil, trening. osv
Forelskelsen vil dempe seg, når hun får seg en annen.
Eller om du en gang, deler seng med henne.

Ta det som en livserfaring.
Å ikke vær like åpen fremover. Det virker mot sin hensikt, å forelske seg for tidlig.
Om du må si noe slik som, jeg er forelsket i deg.
Så si det slik,
Jeg er forelsket i personligheten din. Du er akkuratt like rar som meg.
Indirekte med andre ord.

Vis ingenting hjelper, har jeg en utfordring til deg.
Som vil få deg på andre tanker.
Prøv å ligge med en jente, iløpet av dem første 24 timene du treffer henne.
I edru tilstand.

 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!