Skrevet av Emne: Min artikkel om DC-Trening! :-)  (Lest 8795 ganger)

Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Min artikkel om DC-Trening! :-)
« : 16. januar 2011, 17:33 »
Heisann.

Har akkurat skrevet denne artikkelen om Doggcrapp trening. Vil gjerne ha tilbake meldinger eller evnt rettelse av feilinformasjon.

Enjoy! Cheesy

http://teenbodybuilding.wordpress.com/2011/01/16/my-new-approach-to-training-dc-training/
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 182
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 182

Sv: Min artikkel om DC-Trening! :-)
« #1 : 16. januar 2011, 19:14 »
eg skumleste kansje noget fort.. men uansett:

-du mangler static holds.. og du mangler noe ganske viktig, som er at man må se hvordan treningen går, før man legger til RP sett.. etter du har lagt til RP sett, å dette går bra, kan du begynne med static holds..
-du mangler også informasjon om det å ''miste'' en øvelse.
-tror også du mangler en veldig viktig ting: de trege negativene.
-streching skal gjøres rett etter muskelen er trent. for så å gå til neste øvelse.
-du mangler info widowmaker-setta. og hvordan legg-trening skal utføres.
-du mangler kraftig presisering om at man ikkje skal forandre på doggcrapp programmet^^

Dc-rutinen som er anbefalt for ''vanlige folk'' er vel dessuten en 2-splitt?

A:
bryst
skuldre
triceps
rygg tykkelse
rygg bredde

B:
quad
hamstrings
biceps
underarm
legger



Dante selv har forøvrig trukket programmet fra alle steder han har ansvar for. Pga det faktum at folk faen ikkje klarer å la være å forandre på, eller glemmer hvordan det egentlig SKAL gjøres. Og går da å sier at det ikkje fungerer..


Kom på en ting til: kostholds anbefalningene.
enda en veldig viktig ting: cruising for helvette!
Og static holds skal innføres før Rp-sett btw.. bytta litt om der!
Ja, og ALLE skal begynne med 2-splitten, kjøres 3 dager per uka.
Westside disciple

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 409
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 409

  • :D
Sv: Min artikkel om DC-Trening! :-)
« #2 : 16. januar 2011, 19:18 »
var jo på engelsk jo.. Sad

har du en norsk versjon så leser jeg gjerne den Tongue
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 182
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 182

Sv: Min artikkel om DC-Trening! :-)
« #3 : 16. januar 2011, 19:21 »
var jo på engelsk jo.. Sad

har du en norsk versjon så leser jeg gjerne den Tongue
ligger allerede en veldig bra oversettelse her på tf faktisk. direkte oversatt av Dante.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12149.0
Igjen -dette er informasjon som er fjernet på de engelske sidene, siden folk ikkje klarer å følge det opp..
Westside disciple

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 308
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 308

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Min artikkel om DC-Trening! :-)
« #4 : 12. februar 2011, 20:36 »
Vil gjerne ha tilbake meldinger eller evnt rettelse av feilinformasjon.


Ingen direkte feilinformasjon her, men dette blir veldig tynt. Noe av det viktigste med DC er at dette er ikke hugget i stein hvordan det skal gjøre - det er individuelle tilpassninger, til og med tilpassninger for kroppsdel til kroppsdel. Dc er en verktøykasse, og noen deler trenger mer fokus enn andre.

Men det er ingen tvil om at gutta kan trening - trivelig er de stort sett også. InHuman har også en fantastisk form for humor når du kommer tett nok inn på han. Det var han jeg forholdt meg mest med.

UaC, ex. DC-trainee.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201958

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191818

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.