Skrevet av Emne: Bare trene armer og skuldre?  (Lest 20346 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #45 : 30. januar 2011, 21:48 »
Godt at du inrømmer det Smiley

Det ser vi hvilke veier feige personer velger å gå når de ikke oppnår ønsket respons... Det å forfalske et sitat er i seg selv direkte barnslig, feig og æreskrenkende... Du har tydeligvis ingen respekt ovenfor andre, slik du driver på.... Kunne lett vært like barnslig som deg å forfalsket et sitat, men hvem vil synke ned på ditt nivå.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Krabbatten

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #46 : 30. januar 2011, 22:06 »
Det ser vi hvilke veier feige personer velger å gå når de ikke oppnår ønsket respons... Det å forfalske et sitat er i seg selv direkte barnslig, feig og æreskrenkende... Du har tydeligvis ingen respekt ovenfor andre, slik du driver på.... Kunne lett vært like barnslig som deg å forfalsket et sitat, men hvem vil synke ned på ditt nivå.
Ikke ta deg ned av det, det var en spøk Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #47 : 30. januar 2011, 22:11 »
Ikke ta deg ned av det, det var en spøk Wink

Da har du vell ingenting imot å endre det "jeg" skrev i sitatet mitt.


Beklager OT trådstarter.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Krabbatten

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #48 : 30. januar 2011, 22:15 »
Da har du vell ingenting imot å endre det "jeg" skrev i sitatet mitt.


Beklager OT trådstarter.
Slik.. hvis det betyr så mye for deg Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #49 : 30. januar 2011, 22:18 »
Slik.. hvis det betyr så mye for deg Smiley

Takker.... lite betydningsfullt. Prinsipper det står på.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #50 : 30. januar 2011, 22:22 »
Jeeeez!

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #51 : 30. januar 2011, 22:43 »
Ser flere skriver at å trene hele kroppen ikke har noe for seg.
Hva da med denne tråden?
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=73536.0

Må da være noe i dette? Merker selv at etter jeg begynte med markløft/knebøy, er det mye mer pump i kroppen og kroppen får skikkelig kjørt seg. Før kunne jeg trene en hel økt med biceps/triceps og bryst uten engang å bli svett, bare fryktelig sliten i armene Tongue Det føles definitivt bedre å trene hele kroppen.

Det er begrenset hvor mye man kan trene armer/skuldre i løpet av en uke uansett, så, hvorfor slutte med å trene hele kroppen. Selvfølgelig er det ingenting i veien for å droppe det, men men.

Utlogget Krabbatten

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #52 : 30. januar 2011, 22:52 »
Ser flere skriver at å trene hele kroppen ikke har noe for seg.
Hva da med denne tråden?
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=73536.0

Må da være noe i dette? Merker selv at etter jeg begynte med markløft/knebøy, er det mye mer pump i kroppen og kroppen får skikkelig kjørt seg. Før kunne jeg trene en hel økt med biceps/triceps og bryst uten engang å bli svett, bare fryktelig sliten i armene Tongue Det føles definitivt bedre å trene hele kroppen.

Det er begrenset hvor mye man kan trene armer/skuldre i løpet av en uke uansett, så, hvorfor slutte med å trene hele kroppen. Selvfølgelig er det ingenting i veien for å droppe det, men men.
Selvfølgelig har det noe for seg Smiley er bare noen pjokker uten peiling som påstår det ikke har Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #53 : 31. januar 2011, 03:32 »
Trener man bare armer og skuldre har man hvertfall ingenting i en bodybuilderkonkurranse å gjøre. Å trene bare noen utvalgte muskelgrupper kalles ikke kroppsbygging, men kroppspynting
Har aldri påstått det slik heller. Alle kroppsbyggere har en tanke bak det de gjør, og sant nok kjører de på med sine baseøvelser også, men det har nok av isolasjon også..som var mitt poeng. Mulig det ikke kom så klart frem.

Btw.. hvem er denne "onkelharald" som gir deg honnør for alt du skriver her inne? Juks med to profiler... Wink

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #54 : 31. januar 2011, 04:58 »
Har aldri påstått det slik heller. Alle kroppsbyggere har en tanke bak det de gjør, og sant nok kjører de på med sine baseøvelser også, men det har nok av isolasjon også..som var mitt poeng. Mulig det ikke kom så klart frem.

Btw.. hvem er denne "onkelharald" som gir deg honnør for alt du skriver her inne? Juks med to profiler... Wink
Veldig mye onkelharald her ja. OT få med hele kroppen
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #55 : 31. januar 2011, 07:41 »





Jeg er også overbevist om at kroppen er nødt til å bruke av viktige stoffer som testo og annet for å takle å bygge hele kroppen mer,til tross for disse mark-påstandene så må det jo gå nødvendige ting av kroppens lager for å jobbe med muskelbygging også i beina som kunne vært spart/brukt et annet sted,selv om du fyller på med all drit så har kroppen egne grenser og kompromiss!

HÆ?!

Kristoffer



Dette blir på samme måte som du kjenner at du lettere blir syk når du trener hardt,alle har vell kjent den følelsen,det er hele poenget right there..kroppen må PRIORITERE og inngå kompromisser,derfor blir du syk mens energien brukes på muskeloppbygging

Derfor blir du raskerer FRISK når du ligger helt forbanna stille og kroppen bruker energien på sykdommen din!!

At det vil være i favør til de kroppsdeler som blir trent at du ikke trener ALLE kroppsdeler tungt,jeg tror uansett det vil gå på bekostning av armer,skuldre om du trener beina like hardt samme uka,uansett..om det ikke går på bekostning så ville du fått enda bedre ress med kun å trene armer/skuldre

Kroppen får mindre å konsentrere seg om å bygge opp rett og slett,og MER anabol-fordelaktige stoffer in house som ville vært brukt opp på beina

Ja ok,kosttilskudd og alt det der,men kroppen har egne begrensninger,blir ikke supermann av å bare fylle på å trene hardt,kroppen vil begrense seg i den store sammenheng og inngå kompromisser

Derfor er konklusjons at man får mer ut av det du trener,hvis du ikke trener ALT

Jeg tror du beholder viktige stoffer ved å ikke trene bein som brukes til oppbygging av skulder/armer,det virker forbanna logisk mener nå jeg,kosttilskudd gir deg ikke alt

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #56 : 31. januar 2011, 08:25 »
Det der er noe av det dummeste jeg noengang har lest. Du burde heller vise til forskning og undersøkelser enn å henvise til noe du har "tenkt" ut selv. God bedring

Kristoffer
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #57 : 31. januar 2011, 08:59 »
Det der er noe av det dummeste jeg noengang har lest. Du burde heller vise til forskning og undersøkelser enn å henvise til noe du har "tenkt" ut selv. God bedring

Kristoffer

hehe

nei jeg fortsetter å "tenke" ut ting selv jeg Smiley

ok jeg skal søke litt for deg da som understreker basic logikk

-Blir fortere syke
Testosteronet som følger med de store musklene, påvirker nemlig immunforsvaret negativt. De er dermed dårligere rustet til å bekjempe bakterier. Så selv om de får mer sex, risikerer de sterkeste mennene å bli fortere syke enn sine medbrødre.

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2644768.ece

Dette er ganske logisk hvis man bare tenker litt rundt det

kroppen må prioritere,satser du på et bestemt området blir kroppen best på det,skal du ha med deg mer MÅ det gå på bekostning av noe annet,det prinnsippet må gjelde all the way i kroppen når du ser denne artikkelen,det gjelder selvasagt ikke bare på EN ting i kroppen,men den ENE tingen jeg søkte opp for deg forteller oss hvrodan kroppen fungerer og prioriterer!

ganske logisk,so kriss its all boiled down to,du får ikke i pose og sekk,ikke så mye som du kunne fått hvis du valgte en av dem!

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #58 : 31. januar 2011, 10:19 »
Du argumenterer faktisk med at det er helsemessig lite gunstig å trene hardt og funksjonelt?
Tror du virkelig at utrente menn går rundt med bedre helse enn sine styrketrenende brødre?
Greit nok at du kan få nedsatt immunforsvar ved ekstreme fysiske påkjenninger, men da glemmer du å ta næring og restitusjon med i bildet!

Ang. din banebrytende teori omkring hvordan kroppen "tenker" og "prioriterer" , kan jeg berolige deg med at det fortsatt er BULLSHIT!
Jeg ser det selv hver gang jeg trener, små, tynne gutter som pumper biceps og bryst til den store gullmedalje, med bittesmå vekter. INGEN FREMGANG. Det virker som om enkelte tror at knebøy er en isolasjonsøvelse for lår eller noe sånt, sånne argumenter kommer kun fra folk som aldri har tatt tunge knebøy. Du vet faktisk ikke hva tung trening er før du har kjørt tung bøy og mark, vil jeg strekke meg til å si.
Så til dere pussy gutter som bare vil trene på en sånn måte som "damene syns er fint", gro noen baller, og skaff dere litt selvtillitt. Bli sterke istedenfor, og det blir du faen ikke uten bøy og mark. Hvis ikke..., Jan Thomas mener at damene syns mascara er fint på menn også, så løp og kjøp!


Kristoffer
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #59 : 31. januar 2011, 11:20 »
Du argumenterer faktisk med at det er helsemessig lite gunstig å trene hardt og funksjonelt?
Tror du virkelig at utrente menn går rundt med bedre helse enn sine styrketrenende brødre?
Greit nok at du kan få nedsatt immunforsvar ved ekstreme fysiske påkjenninger, men da glemmer du å ta næring og restitusjon med i bildet!

Ang. din banebrytende teori omkring hvordan kroppen "tenker" og "prioriterer" , kan jeg berolige deg med at det fortsatt er BULLSHIT!.

Diskuterer du videre med artikkelen nå?skal du nå diskutere fra hva du "tenker"mot hva som er "dokumentert"som du har etterlyst?Ser du hvordan det hele snur seg og hvrodan du møter deg selv i døra?

Det står INGENTING om hverken ekstreme påkjenninger,næring eller resitusjon der,jeg glemmer?artikkelen glemmer mener du vell?kanskje fordi det ikke er relevant?Jeg ga deg en link til en artikkel som det KUN står om at fysisk aktivitet går på bekostning av øvrige funksjoner i kroppen som krever energi,som imunforsvar,noe vi lærte av mamma så tidlig som i barnehagen for å bli raskere friske!

Og hvor kommer småguttene dine med små vekter der du trener inn i diskusjonen her?

Når det gjelder dine flåsete og totalt uvitende holdninger til hvor UFATTELIG smart og funksjonell kroppen i helhet faktisk er,alt fra i krisesituasjoner,adrenalin fenomenet,vanlige tynne fjortenåringer som kan løfte 500kilo for å redde sin far,kroppens eget tiltak mot ekstrem smerte,til at hjernen faktisk i ekstremsituasjoner selv kan velge å dø,osv osv ut i det uendelige,å jo kriss,kroppen tenker, i høyeste grad, hele tiden!,Og det langt lenger enn visse folk kan prestere å si om den hvertfall,det eneste som er banebrytende her kriss, er at noen ikke vet det!
vil jeg råde deg til å lese mer om dette for du har tydeligvis mangelfull kunnskap om kroppens fantastiske funksjoner,det er jo ganske interressant,ikkesant=)

gå opp på stranda igjen nå gutt...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!